espa banner
8 βασικά στοιχεία της επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ

Παρακαλώ αξιολογήστε


Αυτές τις μέρες ακούμε πολλά για τα ψηφιακά μέσα και το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε αυτά τα κανάλια μάρκετινγκ αναπτύσσονται ψηφιακά και κερδίζουν κερδοφόρες αποδόσεις. Όταν μιλάμε για ψηφιακό μάρκετινγκ, πολλά πράγματα τρέχουν στο μυαλό μας όπως: τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, πώς να ξεκινήσετε, ποια κανάλια να χρησιμοποιήσετε και πώς να είστε αποτελεσματικοί;

Πρώτον, πρέπει να κατανοήσετε τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ και πώς θα επωφεληθεί η επιχείρησή σας από αυτό, επειδή το ψηφιακό μάρκετινγκ λειτουργεί διαφορετικά για κάθε επιχείρηση μέσα από την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.

Γιατί είναι σημαντικό το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Οι άνθρωποι περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο σε σύγκριση με παλιά. Έτσι, η παρουσία σας στις ψηφιακές συσκευές είναι πιο παραγωγική, καθώς υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σας βρούν.

Το Digital Marketing έχει ευρύτερες ευκαιρίες για επιχειρηματική ανάπτυξη, βοηθά στην προσέγγιση στοχευμένων πελατών, στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων, σε αρκετά προσιτές τιμές και βοηθά ακόμη και στη δημιουργία καλού αριθμού δυνητικών πελατών.

Τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ είναι ένας όρος που δίνεται σε οποιαδήποτε μορφή προϊόντων/ υπηρεσιών μάρκετινγκ μέσω διαδικτυακών καναλιών. Απλά, η σύνδεση και το μάρκετινγκ με τους πελάτες μέσω ψηφιακών καναλιών όπως μηχανές αναζήτησης, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστότοπος και κοινωνικά μέσα ονομάζεται Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Ποια είναι τα στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ;

Πριν πάτε σε στοιχεία, θα χρειαστείτε κάποια βασικά περιουσιακά στοιχεία, όπως περιεχόμενο, αναρτήσεις ιστολογίου, διαδικτυακά εργαλεία, λογαριασμούς κοινωνικών μέσων, infographics, ενημερωτικά δελτία, ηλεκτρονικά βιβλία, λογότυπα εταιρειών, φυλλάδια και πολλά από αυτά. Το περιεχόμενο είναι ο πιο σημαντικός πυλώνας της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, όσο πιο ισχυρό το περιεχόμενο, τόσο το ισχυρότερο θα είναι το αντίκτυπο στο κοινό.

Υπάρχουν πολλές τακτικές, περιουσιακά στοιχεία και πρακτικές που υπάγονται στον όρο “Ψηφιακό Μάρκετινγκ”. Η γνώση και η κατανόηση των πάντων ταυτόχρονα δεν είναι δυνατή, οπότε ας δούμε τα κύρια και πιο σημαντικά στοιχεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.

Στοιχείο ψηφιακού μάρκετινγκ # 1 – Ο ιστότοπός σας

Είναι η ηλεκτρονική διεύθυνση της επιχείρησης / της επωνυμίας σας, η ύπαρξη μιας σωστής επίσημης ιστοσελίδας είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία της στρατηγικής μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Βεβαιωθείτε ότι ο επίσημος ιστότοπός σας ικανοποιεί τα ακόλουθα απαραίτητα:

Ο ιστότοπος πρέπει να είναι φιλικός προς το χρήστη.

Θα πρέπει να μιλήσετε για την επιχείρηση / μάρκα σας.

Συμπεριλάβετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπου πρέπει να είναι επαγγελματικός, καθαρός και εύκολος στην πλοήγηση.

Ο ιστότοπος θα πρέπει να ανταποκρίνεται.

Οι υπηρεσίες/τα προϊόντα σας θα πρέπει να έχουν μεμονωμένες σελίδες που θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε τις μετατροπές σας και να παρακολουθείτε την απόδοσή σας.

Στοιχεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ # 2: SEO

Πολλοί χρήστες και πελάτες ξεκινούν το ταξίδι τους με μηχανές αναζήτησης, αναζητώντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Έτσι, θα σας βρούν όταν ψάχνουν για υπηρεσίες / προϊόντα που προσφέρονται από την επιχείρησή σας;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης μπορεί να σας βοηθήσει να βρεθείτε σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google ή το Bing. Όταν βελτιστοποιείται σωστά ο ιστότοπος / ιστολόγιό σας χρησιμοποιώντας τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά της επιχείρησής σας, η μηχανή αναζήτησης κατατάσσει τον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. καθιστώντας το εύκολα ορατό στους χρήστες. Το SEO δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται, το κύριο κλειδί για την επιτυχία είναι η σωστή βελτιστοποίηση και υπομονή.

Στοιχείο ψηφιακού μάρκετινγκ # 3- Πληρωμένες διαφημίσεις

Το SEO είναι πολύ πολύτιμο και επίσης χρονοβόρα διαδικασία, και σε αυτόν τον ανταγωνιστικό κόσμο, η απόκτηση γρήγορης έκθεσης είναι αρκετά σημαντική για την οικοδόμηση ισχυρής πελατειακής βάσης. Για άμεσα αποτελέσματα, επιλέξτε πληρωμένη διαφήμιση σε διάφορα διαδικτυακά κανάλια. Η Google προσφέρει την πλατφόρμα Google Adwords και στα Social Media προσφέρει επιλογές διαφήμισης επί πληρωμή, οι οποίες παρέχουν σωστή έκθεση και διαφημίζουν την επιχείρησή σας στο στοχευμένο κοινό. Η επένδυση σε πληρωμένες διαφημίσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να θέσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ προς τη σωστή κατεύθυνση και να πετύχετε τους στόχους σας με ταχύτερο ρυθμό.

Στοιχείο ψηφιακού μάρκετινγκ #4: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όταν λέμε ψηφιακό μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το μη προβλέψιμο και αναπόφευκτο μέρος του. Όλοι είναι όλο και πιο δραστήριοι στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη διαδικτυακή οντότητα, οπότε η προσέγγιση και η σύνδεση με τους πελάτες σας είναι εύκολη μέσω της παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Χρησιμοποιήστε κανάλια κοινωνικών μέσων, για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι ισχυρά, καθώς μπορείτε να μιλήσετε απευθείας με τους πελάτες σας και να μάθετε τι σκέφτονται για τα προϊόντα / τις υπηρεσίες σας.

Στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ #5: Μάρκετινγκ περιεχομένου

Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, και θα είναι πάντα. Δημιουργία περιεχομένου (όπως αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο, φωτογραφίες, αναρτήσεις κοινωνικών μέσων κ.λπ.) και κοινή χρήση του σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, την παραγωγή δυνητικών πελατών, την αύξηση της επισκεψιμότητας κτλ ονομάζεται μάρκετινγκ περιεχομένου. Ακριβώς, αυτό το μάρκετινγκ γίνεται σιωπηρά για να κερδίσει τα συμφέροντα των πελατών με τη βοήθεια περιεχομένου, χωρίς να προωθεί άμεσα την επιχείρηση.

Στοιχείο ψηφιακού μάρκετινγκ # 6: Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένας εξαιρετικός και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας και να μιλάτε για τις υπηρεσίες / τα προϊόντα σας. Μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορείτε να προβάλετε τις υπηρεσίες σας, να μιλήσετε για νέες προσφορές ή να επιλύσετε προβλήματα πελατών. Εν ολίγοις, μπορείτε να διατηρήσετε υγιή σχέση με τους πελάτες σας και να τους επηρεάσετε να κάνουν μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα σε νέα ακροατήρια σχετικά με την επιχείρησή σας.

Στοιχείο ψηφιακού μάρκετινγκ # 7: Blogging

Η κατοχή ενός ιστολογίου για την επιχείρησή σας είναι απαραίτητη, καθώς ξεχωρίζει ότι είναι ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για την προώθηση της επιχείρησής σας. Το ιστολόγιο θα σας βοηθήσει να έχετε περισσότερη εμπιστοσύνη από τους χρήστες και αυθεντικότητα στην αγορά.

Ενσωματώστε ένα ιστολόγιο στον επίσημο ιστότοπό σας και μοιραστείτε περιεχόμενο που θα παρέχει πληροφορίες και θα εκπαιδεύσει τους χρήστες σας. Μιλώντας για το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας ψηφιακά, μέσω ιστολογίου μπορείτε να μοιραστείτε περισσότερο περιεχόμενο σε κοινωνικές πλατφόρμες και να επικοινωνήσετε με τους χρήστες σας, εκτός από την κοινή χρήση διαφημιστικού περιεχομένου. Οι επιχειρήσεις που έχουν blogs κερδίζουν περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους σε σύγκριση με τις επιχειρήσεις που δεν έχουν.

Στοιχείο ψηφιακού μάρκετινγκ # 8: Αναλυτικά στοιχεία

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι μπορείτε να μετρήσετε την απόδοση και την αποτελεσματικότητά σας μέσω του Google Analytics. Υπάρχουν πολλά εργαλεία ανάλυσης που θα σας βοηθήσουν να αναλύσετε και να μετρήσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ιστότοπου, καναλιών κοινωνικών μέσων και πληρωμένης διαφήμισης. Τα δεδομένα ανάλυσης είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της απόδοσής σας και επίσης για τη δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών.

Τελικές Σκέψεις

Εάν εξακολουθείτε να σκέφτεστε αν θα επενδύσετε το χρόνο σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας ή όχι, τότε σίγουρα χάνετε το χρόνο σας σκεπτόμενοι, προβείτε αμέσως σε κάποια ενέργεια. Επειδή, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ αξίζει τις προσπάθειές σας.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι