espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το Social Media Marketing αποτελεί πλέον ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της στρατηγικής μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο ανακαλύπτουν συνεχώς τρόπους με τους οποίους τα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης  θα μπορούσαν να συμβάλουν στην επιτυχία και την ανάπτυξη της εταιρείας τους.
Εάν  προβληματίζεστε για το αν το Social Media Marketing αξίζει τον κόπο, εδώ θα βρείτε ορισμένες πληροφορίες που μπορεί να σας βοηθήσουν να κάνετε την επιλογή σας:

Βελτιωμένα Audience Insights
Για κάθε επιχείρηση, το κλειδί της επιτυχίας είναι να γνωρίζει τους πελάτες της. Τα social media σάς διευκολύνουν διότι σάς επιτρέπουν να γνωρίσετε τους πιθανούς πελάτες σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Audience Insights για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τους καταναλωτές, ώστε να ανταποκριθείτε καλύτερα στις ανάγκες τους και να τους παρέχετε τις πληροφορίες που αναζητούν.

Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση Πελατών
Τα social media  επιτρέπoυν  στις επιχειρήσεις να αποκτούν άμεση πρόσβαση στα σχόλια των πελατών τους, να απαντούν στις ερωτήσεις τους ή να τους παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες. Ακόμα και αν η επιχείρησή σας διαθέτει ειδικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών προσβάσιμο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφώνου, είναι σημαντικό να προσφέρετε όλες τις μεθόδους επικοινωνίας  ώστε οι πελάτες να διαλέξουν τη μέθοδο που προτιμούν. Οι πελάτες συχνά θέλουν να είναι βέβαιοι ότι, αν έχουν κάποιο πρόβλημα, μπορούν εύκολα να εξυπηρετηθούν. Οι πελάτες που χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας άμεσα. Έτσι, αυτή η μέθοδος σάς επιτρέπει να τούς απαντήσετε δημοσίως  και  να δείξετε στο κοινό σας  την  ποιότητα της εξυπηρέτησης σας, προσθέτοντας έτσι  κύρος και διαφάνεια στην επιχείρησή σας. Σύμφωνα με το Forbes, το 71% των καταναλωτών οι οποίοι λαμβάνουν μια γρήγορη απάντηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πιο πιθανό να συστήσουν την επιχείρηση και σε άλλους πελάτες.

Άμεση διανομή περιεχόμενου
Τα  Social media  διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην ταχύτητα οποιουδήποτε σχεδίου διανομής μάρκετινγκ στο web. Στο παρελθόν, οι επιχειρηματίες αντιμετώπιζαν την πρόκληση της επαφής με το κοινό τους στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα. Σήμερα, με τη βοήθεια των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν την καμπάνιά τους  με το πάτημα ενός κουμπιού.

Αύξηση δημοτικότητας
Όσους περισσότερους ακολούθους (followers) αποκτάτε, τόσο μεγαλώνει η επιρροή σας. Όσοι περισσότεροι άνθρωποι μιλούν για σας σε κοινωνικά δίκτυα, τόσο πιο έγκυρη και αξιόπιστη θα εμφανιστεί η επιχείρησή σας στους νέους χρήστες. Η αλληλεπίδραση με το Twitter θα συμβάλει περαιτέρω στη διαφήμισή σας, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στην επιχείρησή σας .

Ενισχυμένη ταξινόμηση SEO
Οι απαιτήσεις SEO για την επιτυχή κατάταξη (ranking)των επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης, αλλάζουν συνεχώς . Δεν είναι αρκετό πλέον να βελτιώνετε το site σας και να ενημερώνετε τακτικά το blog σας. Η παρουσία σας στα social media αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για τον υπολογισμό των κατατάξεων. Συνεπώς, αν θέλετε οι μηχανές αναζήτησης να σας  κατατάξουν σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, είναι απαραίτητο να κάνετε διαρκώς posts στα social media.

Εξοικονόμηση χρημάτων
Επιθυμείτε να περικόψετε τις δαπάνες marketing σας; Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος στο web να για παρουσιάσετε την επιχείρησή σας σε πιθανούς πελάτες. Το Facebook, το Twitter, το LinkedIn και το Pinterest σας επιτρέπουν να προωθήσετε την επιχείρησή σας με μηδενικό κόστος, πέραν της προσωπικής σας δαπάνης  χρόνου.
Αυτά τα μέσα προσφέρουν επίσης προηγμένες, αλλά προσιτές οικονομικά πλατφόρμες διαφήμισης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να στοχεύσετε τους πελάτες σας (targeting)  βάσει δημογραφικών στοιχείων, λέξεων-κλειδιά ή βάσει ενδιαφερόντων.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι