espa banner
ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδωνυ ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η τακτική δημοσίευση περιεχομένου στον ιστότοπό σας είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την επιχείρησή σας. Όχι μόνο μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας, αλλά μπορεί να βοηθήσει την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης και να αυξήσει την επισκεψιμότητα. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης καλύτερη εμπειρία χρήσης. Θα μάθουν ότι έχετε κάτι νέο να προσφέρετε σε τακτική βάση. Άρα είτε δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο μία φορά την εβδομάδα είτε μία φορά το μήνα, σε κάποιο σημείο πιθανότατα να δυσκολευτήκατε να βρείτε νέο περιεχόμενο.

Εάν έχετε αισθανθεί ποτέ ότι εξαντλείται το περιεχόμενο για να γράψετε, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η διαφοροποίηση του περιεχομένου σας όχι μόνο θα σας προσφέρει πολύ περισσότερο περιεχόμενο, αλλά θα κρατήσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας. Δεν χρειάζεται να επιμείνετε στη συζήτηση μόνο ενός θέματος όταν πρόκειται για περιεχόμενο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφοροποιήσετε το περιεχόμενο. Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αρχίσετε να διαφοροποιείτε το περιεχόμενό σας στην κατασκευή ιστοσελίδων.

Διαβάστε σχόλια σχετικά με το προηγούμενο περιεχόμενό σας
Διαβάζοντας το παλιό περιεχόμενο και τα σχόλια και τις ερωτήσεις που άφησαν οι άνθρωποι, μπορείτε να συγκεντρώσετε ιδέες για νέο περιεχόμενο. Εάν ένα ή δύο άτομα έχουν μια ερώτηση ή ανησυχία για κάτι, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το κάνουν και άλλοι. Αντιμετωπίζοντας αυτές τις ερωτήσεις σε νέο περιεχόμενο, όχι μόνο θα απαντήσετε στις ερωτήσεις, αλλά θα διατηρήσετε το ενδιαφέρον και την αφοσίωση των αναγνωστών σας. Κρατήστε μια τρέχουσα λίστα ιδεών που προέρχονται από σχόλια αναγνωστών, ερωτήσεις, ακόμη και κριτική. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε να ξεμείνετε από ιδέες για περιεχόμενο.

Αντιπροσωπεύουν όλες τις φάσεις του κύκλου αγοράς
Η δημιουργία περιεχομένου για τον ιστότοπό σας θα πρέπει να απευθύνεται σε όλους τους επισκέπτες, όχι μόνο σε μία συγκεκριμένη ομάδα. Δεν θέλετε να γράφετε μόνο για άτομα που έχουν ήδη πραγματοποιήσει μια αγορά από τον ιστότοπό σας. Έχετε επισκέπτες που σκέφτονται να κάνουν την πρώτη τους αγορά επίσης. Μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες με το περιεχόμενό σας. Οι τρέχοντες πελάτες γνωρίζουν τι έχετε να προσφέρετε.

Οι δυνητικοί πελάτες πρέπει να πειστούν. Μην φοβάστε να μην είστε ενδιαφέροντες για αυτούς τους τρέχοντες πελάτες. Μπορεί να σκέφτονται να επαναγοράσουν και το περιεχόμενο μπορεί ακόμα να τους φανεί χρήσιμο. Να θυμάστε ότι όλο το περιεχόμενο δεν θα αρέσει σε όλους όλη την ώρα. Μεταβάλλοντας το περιεχόμενό σας, θα προσελκύσετε άτομα σε όλα τα στάδια του κύκλου αγοράς. Το καλογραμμένο περιεχόμενο θα εξακολουθεί να διαβάζεται, ακόμη και από εκείνους που δεν βρίσκονται σε αυτό το συγκεκριμένο στάδιο του κύκλου αγοράς.

Μιλήστε με άλλα τμήματα της επιχείρησής σας
Έχουμε ήδη συζητήσει πώς μπορείτε να διαβάσετε τα σχόλια προηγούμενου περιεχομένου για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο. Μπορείτε επίσης να μιλήσετε με τα άλλα τμήματα της εταιρείας σας για να πάρετε μια ιδέα για το τι ψάχνουν οι άνθρωποι. Η εξυπηρέτηση πελατών, για παράδειγμα, μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες των τρεχόντων πελατών.

Κάνοντας αυτό με τη μορφή περιεχομένου μπορεί να ωφελήσει πολλούς από τους επισκέπτες σας που μπορεί να έχουν τις ίδιες ερωτήσεις. Το τμήμα πωλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει στη δημιουργία περιεχομένου που θα προσελκύσει τους αναγνώστες. Κάθε τμήμα της εταιρείας σας θα είναι σε θέση να σας βοηθήσει να στοχεύσετε ένα θέμα και ένα κοινό που ίσως δεν έχετε σκεφτεί πριν.

Η διαφοροποίηση του περιεχομένου σας θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε ένα ευρύτερο φάσμα επισκεπτών και μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες πωλήσεις.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι