espa banner
παραδείγματα ιστοσελίδων προσωπικού branding

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η ανάπτυξη της προσωπικής σας επωνυμίας είναι κάτι που πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο – ειδικά όταν προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων. Είτε πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες χρησιμοποιώντας την προσωπική σας ταυτότητα είτε προωθείτε τον εαυτό σας σε πιθανούς εργοδότες, το προσωπικό σας εμπορικό σήμα πρέπει να είναι επαγγελματικό και καλογυαλισμένο. Αν θέλετε να σας παίρνουν στα σοβαρά στον σημερινό διαδικτυακό κόσμο, τότε πρέπει να δημιουργήσετε μια προσωπική ταυτότητα μάρκας για να δημιουργήσετε το είδος της εικόνας που θέλετε να προβάλλετε σε αυτόν τον κόσμο.

1. Επιλέξτε ένα λογότυπο και μια χρωματική ιστορία
Ακόμα και οι προσωπικοί ιστότοποι θα πρέπει να έχουν ένα λογότυπο και μια χρωματική ιστορία που να ενοποιεί την προσωπική σας διαδικτυακή μάρκα. Δεν χρειάζεται να έχετε σχεδιάσει ένα επαγγελματικό λογότυπο, αλλά πρέπει να σκεφτείτε τα εικονίδια, τα χρώματα και τις απεικονίσεις που χρησιμοποιούνται για να εκφράσουν την προσωπική σας ταυτότητα. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για την οικοδόμηση της προσωπικής σας μάρκας και θα πρέπει να ενοποιούν ολόκληρο τον ιστότοπό σας.

2. Κρατήστε τα πράγματα οργανωμένα
Ανεξάρτητα από το στυλ που θα επιλέξετε να δημιουργήσετε τον ιστότοπο της προσωπικής σας μάρκας, πρέπει να είναι καλά οργανωμένος και εύκολος στην πλοήγηση. Να θυμάστε ότι άνθρωποι διαφόρων ηλικιών και επιπέδων εμπειρίας στο διαδίκτυο θα βλέπουν τους προσωπικούς σας ιστότοπους και τις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διάταξη του σχεδιασμού πρέπει να είναι απλή και οργανωμένη, αλλά όχι τυποποιημένη ή βαρετή. Η προσωπική σας διαδικτυακή μάρκα θα πρέπει να εξακολουθεί να είναι μοναδικά δική σας, να επικεντρώνεται στο να προσκαλεί τους ανθρώπους και να τους ενθαρρύνει να παραμείνουν για λίγο.

3. Κρατήστε τα πράγματα απλά
Ανεξάρτητα από το πόσες πληροφορίες θέλετε να μοιραστείτε στις προσωπικές σας ιστοσελίδες, πρέπει να κρατήσετε τα πράγματα απλά. Ενώ ορισμένα από αυτά τα παραδείγματα προσωπικού branding μπορεί να φαίνονται μεγαλύτερα από τη ζωή, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε το ίδιο. Το καλύτερο πράγμα για το διαδίκτυο είναι ότι είναι για όλους, οπότε κρατήστε τη μικρή σας γωνιά του διαδικτύου απλή και επικεντρωμένη σε εσάς.

4. Εξατομικεύστε τις εικόνες σας
Λένε ότι η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας, αλλά αυτό δεν ισχύει όταν θέλετε να χτίσετε το προσωπικό σας εμπορικό σήμα. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε σχετικά με το προσωπικό σας εμπορικό σήμα είναι ότι υποτίθεται ότι είναι προσωπικό. Η χρήση φωτογραφιών αρχείου ή η μη δημοσίευση φωτογραφιών του εαυτού σας κάνει τον ιστότοπό σας να μοιάζει απρόσωπος. Η δημιουργία μοναδικών εικόνων θα βοηθήσει πολύ στην αφήγηση της ιστορίας σας.

5. Βρείτε τη φωνή της μάρκας σας
Η εύρεση της φωνής σας και η εκμάθηση του τρόπου χρήσης της για την οικοδόμηση της προσωπικής σας μάρκας είναι απαραίτητη για την επιτυχία του branding. Είτε μέσω γραπτών είτε μέσω οπτικών μέσων, πρέπει να αποφασίσετε τι θέλετε να επικοινωνήσετε και πώς θα το επιτύχετε. Αν και κάποιοι θα σας πουν να είστε ο εαυτός σας, η καλύτερη συμβουλή είναι να είστε ο καλύτερος εαυτός που μπορείτε να είστε για να πετύχετε έναν συγκεκριμένο στόχο.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι