Το σωστό περιεχόμενο blog είναι εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών
Ως απλή αναλογία, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις δεν έχουν την πολυτέλεια να ρωτούν, “χρειάζεστε βοήθεια με οτιδήποτε;” όπως κάνουν τα καταστήματα. Mε τον ίδιο τρόπο που ξεκινά η εξυπηρέτηση πελατών όταν μπαίνουν στο κατάστημα, έτσι ξεκινά επίσης όταν οι πελάτες προσγειώνονται στον ιστότοπό σας. Όταν γίνει σωστά, το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι το κατάλληλο μέσο για να καλωσορίσει τους αναγνώστες και τους βοηθά να καταλάβουν ποια επιλογή τους ταιριάζει καλύτερα.
Η εξυπηρέτηση πελατών ορίζεται ως: «η πράξη της φροντίδας των αναγκών του πελάτη παρέχοντας επαγγελματική, χρήσιμη, υψηλής ποιότητας υπηρεσία και βοήθεια πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη.” Τα στοιχεία της εξυπηρέτησης πελατών βασίζονται σε αυτούς τους τρεις πυλώνες: ταχύτητα, επαγγελματισμός και εξατομίκευση.
1.Το μάρκετινγκ περιεχομένου προσφέρει άμεση ταχύτητα
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι άμεσο, επειδή διατηρεί απαντήσεις στις ερωτήσεις των αναγνωστών σας με ένα μόνο κλικ. Αντί να χρειάζεται να ανοίξετε μια νέα καρτέλα και να αναζητήσετε μια απάντηση – ο αναγνώστης σας μπορεί να ελέγξει το περιεχόμενό σας.
Είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να έχετε στη διάθεσή σας πληροφορίες και χρήσιμους πόρους χωρίς να κατευθύνετε τον αναγνώστη σας σε άλλο ιστότοπο. Μπορείτε επίσης να βεβαιωθείτε ότι ξοδεύουν χρόνο στον ιστότοπό σας αντί για τους ανταγωνιστές σας.
2.Το μάρκετινγκ περιεχομένου δείχνει επαγγελματισμό
Ο επαγγελματισμός στην εξυπηρέτηση πελατών αφορά την εμπειρία. Ο πελάτης σας εμπιστεύεται γιατί χρησιμοποιήσετε την τεχνογνωσία και την εξοικείωσή με το προϊόν για να βοηθήσετε στην επίλυση του προβλήματός τους.
Η ύπαρξη πολύτιμου περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων δείχνει ότι είστε πεπειραμένοι, αξιόπιστοι εμπειρογνώμονες και ότι τους προωθείτε πολύτιμες ιδέες και πόρους για να βοηθήσετε τους αναγνώστες σας. Έρευνα αναφέρει ότι το 60% των καταναλωτών αισθάνονται πιο θετικά για μια εταιρεία αφού διαβάσουν προσαρμοσμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό της.
Με την κοινοποίηση των πληροφοριών σας, τη συλλογή πληροφοριών και τη δημιουργία χρήσιμων πόρων – θα θεωρηθείτε ως πηγή μετάβασης για να λάβετε απαντήσεις υψηλής ποιότητας.
3.Το περιεχόμενο μάρκετινγκ είναι εξατομικευμένο
Το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να σχεδιαστεί για τη διαχείριση ορισμένων σταδίων του ταξιδιού του αγοραστή. Αυτή η στοχευμένη ανταλλαγή μηνυμάτων συμβάλλει στη διατήρηση του ιστότοπού σας ως πηγή ενδιαφέροντος, σχετικού και χρήσιμου.
Μπορείτε να κάνετε το περιεχόμενό σας “εξατομικευμένο” χρησιμοποιώντας την πρόθεση λέξεων-κλειδιών. Αυτό αφορά την ιδέα ότι μπορείτε να μαντέψετε τι θα αναζητούσε ένας χρήστης όταν χρησιμοποίησε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Πιθανότατα αναζητούν κάποιες γενικές πληροφορίες.
Τέλος, το γνωστό ‘Content Marketing’ υποστηρίζει τον αναγνώστη σας πριν και μετά την αγορά του. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν σταματά αφού κάποιος πραγματοποιήσει μια αγορά. Κάποιοι θα υποστήριζαν ότι είναι στην πραγματικότητα όταν ξεκινά. Ομοίως, το περιεχόμενο προωθείται πάντα ως τρόπος ενθάρρυνσης του αναγνώστη σας για να αγοράσει. Ωστόσο, οι εξαιρετικές στρατηγικές περιεχομένου θα πρέπει επίσης να υποστηρίζουν τους αναγνώστες σας μετά την αγορά τους.
Το γραπτό περιεχόμενο βοηθά τους στόχους μάρκετινγκ και είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών. Δημιουργώντας περιεχόμενο, δημιουργείτε έναν διαδικτυακό “βοηθό πωλήσεων” που μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες σας να κατανοήσουν και να αξιολογήσουν τις επιλογές τους 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.