βελτίωση κριτικών ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι κριτικές πελατών διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες σκέφτονται για εσάς και τα προϊόντα σας, πόσο σας εμπιστεύονται και αν θα είστε το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου της επιλογής τους. Η έλλειψη κριτικών, από την άλλη πλευρά, μπορεί να στείλει γρήγορα πιθανούς αγοραστές σε άλλους ιστότοπους με αποτέλεσμα να χάσετε τους δυνητικούς πελάτες που ξοδέψατε προϋπολογισμό μάρκετινγκ για να προσελκύσετε.

 Συγκεντρώσαμε πέντε απλές σκέψεις για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε και να βελτιώσετε τις κριτικές σας.

1.Κάντε εύκολη την αξιολόγηση των προϊόντων σας

Ας ξεκινήσουμε με μια αλλαγή νοοτροπίας. Θέλετε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους ανθρώπους να αφήνουν κριτικές, επειδή βοηθούν την επιχείρησή σας. Οι πελάτες θα αφήσουν κριτικές όταν τους το ζητήσετε, αλλά μια πολύπλοκη διαδικασία στην κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να τους σταματήσει. Το να είστε επιβαρυντικοί σε απαιτήσεις και αιτήματα σημαίνει ότι δεν αξίζει τον χρόνο τους. Το ίδιο ισχύει και για εσάς που βάζετε το βάρος στον πελάτη να αποδείξει ότι είναι πραγματικός αγοραστής. Έτσι, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να εξετάσουν τις πολιτικές και τις διαδικασίες στις δραστηριότητές σας που θα σας βοηθήσουν να βρείτε πραγματικούς πελάτες για να αφήσουν κριτικές.

2.Αναζητήστε εργαλεία πλατφόρμας

Αποκτήστε μια λίστα με τις πλατφόρμες και τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για να διευκολύνετε ολόκληρη τη διαδικασία. Αυτή η λίστα είναι όπου θα ξεκινήσετε την αναζήτησή σας για πρόσθετα “αναθεώρησης” και “αξιολόγησης” και άλλα εργαλεία.

3.Δώστε κίνητρο για κριτικές

Ωθήστε τους πελάτες δίνοντας κίνητρα για κριτικές – όλες τις κριτικές, όχι μόνο θετικές. Τα κίνητρα είναι ένας γρήγορος τρόπος για να κάνετε περισσότερους ανθρώπους να σχολιάζουν και να δημοσιεύουν. Θέλετε ειλικρινείς κριτικές, ώστε οι αναγνώστες να τις εμπιστεύονται. Αν φαίνεται ότι έχετε πληρώσει για ψεύτικες κριτικές, μπορεί να διαβρωθεί η εμπιστοσύνη που έχετε χτίσει με το κοινό σας. Εάν ανησυχείτε για το ενδεχόμενο να έχετε πλημμύρα από αυτές από την ίδια ημερομηνία, χωρίστε τις λίστες επαφών σας. Ζητήστε από κάποιους να δημοσιεύσουν στον ιστότοπό σας, ενώ ενθαρρύνετε άλλους να σας βαθμολογήσουν στο Google ή στο Facebook. Εξετάστε το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσετε μια καμπάνια περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες  σε ένα κοινωνικό κανάλι για να κάνετε τους ανθρώπους να μοιραστούν τις σκέψεις τους.

 4. Παρουσιάστε κριτικές από πολλές πλατφόρμες σε πολλές σελίδες

Μέρος της βελτίωσης των κριτικών είναι η αύξηση της αποτελεσματικότητας των κριτικών και των σχολίων που μπορείτε να δημιουργήσετε. Θα θελήσετε να αξιοποιήσετε πλήρως αυτά τα στοιχεία και να τα χρησιμοποιήσετε ως σημεία πώλησης σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας και τη συνολική διαδικασία πωλήσεων. Η παροχή κινήτρων για κριτικές σε πολλαπλές πλατφόρμες σας δίνει ένα ευρύ σύνολο περιεχομένου προς χρήση. Σκεφτείτε την περιήγηση του αγοραστή σας. Μπορεί να κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και να μεταβούν είτε σε μια σελίδα προϊόντος είτε σε μια σελίδα κατηγορίας. Αυτές είναι εξαιρετικές επιλογές για θετικές κριτικές σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν και θα θέλετε όσο το δυνατόν περισσότερες σε αυτές τις σελίδες για να βοηθήσετε τους πελάτες.

5. Ανταποκριθείτε στα παράπονα, δημόσια και ιδιωτικά

Μια βασική αρχή για τη βελτίωση των αξιολογήσεων των πελατών είναι να παραδεχτείτε τα προβλήματα και στη συνέχεια να εργαστείτε για την επίλυσή τους. Δεν μπορείτε να τους κάνετε όλους ευτυχισμένους, αλλά μπορείτε να επανορθώσετε για κάποια λάθη. Έτσι, βάλτε την ομάδα υποστήριξης σας να παρακολουθεί προληπτικά τον ιστότοπό σας και άλλες τοποθεσίες για αρνητικές κριτικές και παράπονα. Όταν τα βρίσκετε, πρέπει να τα αντιμετωπίζετε δημόσια και σε ιδιωτικά κανάλια υποστήριξης. Η συμπάθεια με τον πελάτη, η επίλυση του ζητήματος και στη συνέχεια ο κύκλος επιστροφής είναι από τους καλύτερους τρόπους για να μετατρέψετε αρνητικά ζητήματα σε θετικά για τους μελλοντικούς αναγνώστες.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι