espa banner
προώθηση και κατασκευή e-shop επιχείρησης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το Διαδίκτυο έχει μετασχηματίσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οικοδομούμε και προωθούμε τις επιχειρήσεις: έχουμε πρόσβαση σε πολύ περισσότερους πόρους και μεγαλύτερο δυναμικό από ποτέ. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες “απαραίτητες” στρατηγικές για να θεμελιωθεί σωστά το μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης:

1. Προσωπική επωνυμία.

 Η σωστή επωνυμία σας δίνει την ευκαιρία να δομήσετε μια πιο αξιόπιστη, προσωπική εικόνα προκειμένου να προωθήσετε το εμπορικό σήμα σας.
Σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να συναντάτε και άλλες επιχειρήσεις και να σχηματίζετε περισσότερες συνεργασίες.

2. Μάρκετινγκ περιεχομένου.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να έχει μια ποικιλία μορφών και ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνετε τη στρατηγική σας, θα μπορούσατε να πετύχετε διαφορετικούς στόχους. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ευρετήρια, e-books και άλλα χρήσιμα contents για να προσελκύσετε λήψεις, εγγραφές σε newsletters για να αποκτήσετε περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας.
Θα μπορούσατε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο ως μορφή βοήθειας και αντιμετώπισης προβλημάτων ή κάποιου συνδυασμού αυτών των εφαρμογών. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απίστευτα ευπροσάρμοστο και χρήσιμο και, εάν είναι ποιοτικό, οι πελάτες θα ανατρέχουν στην ιστοσελίδα σας όλο και πιο συχνά.

3. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).

Το SEO είναι η διαδικασία προώθησης που ακολουθεί την κατασκευή e-shop ή ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, ώστε να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα από τους χρήστες που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Μεγάλο μέρος της κατάταξης στις  μηχανές αναζήτησης προέρχεται από την τεχνική δομή του ιστότοπού σας και τη συνεχή στρατηγική ανάπτυξης περιεχομένου.

4. Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.
Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων αποτελεί ένα δυναμικό μέσο για την οικοδόμηση και την καλλιέργεια ενός κοινού στα μέσα ενημέρωσης. Και πάλι, το περιεχόμενο είναι ο κατεξοχήν παράγοντας που θα προσελκύει το κοινό σας. Εδώ, μπορείτε να κερδίσετε μεγαλύτερη διαφήμιση της εταιρίας σας, και περισσότερη εισερχόμενη κίνηση με τη δημιουργία followers.

5. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  διαθέτει καταπληκτική δυνατότητα για μια ικανοποιητική απόδοση επένδυσης (ROI), επειδή είναι πολύ φθηνό στην εφαρμογή του. Ξεκινήστε τη συλλογή συνδρομητών από την υπάρχουσα βάση πελατών σας και τους υποστηρικτές των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Από εκεί, ακόμα και ένα απλό ενημερωτικό δελτίο περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να ενθαρρύνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Όπως ίσως έχετε παρατηρήσει, υπάρχει ένα ακόμα βασικό πλεονέκτημα που προσφέρουν αυτές οι στρατηγικές: όλες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ενώ θεωρητικά κάθε μια από τις παραπάνω στρατηγικές μπορεί να εφαρμοστεί μεμονωμένα, εντούτοις, κάθε μια συνδέεται και τροφοδοτεί τις υπόλοιπες με διάφορους τρόπους. Εάν λοιπόν συνδυάσετε πολλές από τις παραπάνω στρατηγικές μάρκετινγκ αυξάνετε τις πιθανότητες να έχετε ακόμα υψηλότερη απόδοση της καμπάνιάς σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι