6 Μετρήσεις μάρκετινγκ ιστοσελίδων που πρέπει κάθε επιχείρηση να παρακολουθεί
Υπάρχουν ατελείωτες μετρήσεις που μπορεί μια επιχείρηση να παρακολουθήσει, αλλά δεν είναι όλες ζωτικής σημασίας για την προώθηση της ανάπτυξης. Ποιες μετρήσεις ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να βρίσκονται στη λίστα σας μετά την κατασκευή ιστοσελίδων;
1. Πηγές επισκεψιμότητας
Πρέπει να γνωρίζετε από πού προέρχονται οι επισκέπτες του ιστότοπού σας. Επισκέφτηκαν τον ιστότοπό σας αφού σας έψαξαν; Ήταν από μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Το να γνωρίζετε πόσα άτομα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας κάθε μήνα είναι απαραίτητο, αλλά είναι εξίσου πολύτιμο να προσδιορίσετε πώς σας βρίσκουν.
Αυτές είναι κρίσιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να δώσετε προτεραιότητα στη βελτιστοποίηση των πιο επιτυχημένων καναλιών και να κάνετε βελτιώσεις σε αυτά που έχουν χαμηλή απόδοση.
2. Χρόνος στο site
Όταν οι επισκέπτες περιηγούνται στον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να ανακαλύψετε πόσο χρόνο περιηγούνται. Αυτή η πολύτιμη μέτρηση αποκαλύπτει πόσο ενδιαφέρονται οι επισκέπτες για το περιεχόμενό σας και αν προσελκύετε υποδειγματικούς επισκέπτες.
Εάν δείτε ότι οι επισκέπτες περιηγούνται στον ιστότοπό σας μόνο για λίγα δευτερόλεπτα, θα μπορούσε να είναι μια ένδειξη ότι είτε δεν κατέληξαν στον ιστότοπο που αναζητούσαν είτε συνειδητοποίησαν γρήγορα ότι δεν ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε. Από την άλλη πλευρά, εάν δείτε ότι οι επισκέπτες βρίσκονται στον ιστότοπό σας για πολλά λεπτά, μπορεί να σηματοδοτήσει ότι έχετε περιεχόμενο που ενδιαφέρει την αγορά. Ένα ονειρικό σενάριο για κάθε επιχείρηση είναι να έχει χαμηλά ποσοστά εγκατάλειψης και υψηλούς χρόνους στον ιστότοπο.
3. Engagement
Όταν δημοσιεύετε σε κοινωνικά μέσα, στέλνετε διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή προβάλλετε διαφημίσεις, είναι φυσικό για έναν marketer να μετρά τα ποσοστά αφοσίωσης. Για παράδειγμα, υπάρχουν κάποιες αναρτήσεις στο Instagram με περισσότερα like από άλλες; Υπάρχουν συγκεκριμένες ημέρες που έχουν καλύτερη απόκριση ανάρτησης, ρυθμό ανοίγματος ή ποσοστό κλικ από άλλες; Η γνώση των προτιμήσεων και των συνηθειών αφοσίωσης του κοινού θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε καλύτερα μαζί τους.
Αυτή η μέτρηση θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε πότε να στέλνετε ή να δημοσιεύετε προσφορές και πόσο συχνά. Θα σας καθοδηγήσει επίσης στη δημιουργία περιεχομένου, καθώς θα έχετε ορατότητα στο τι ανταποκρίνονται περισσότερο και λιγότερο οι άνθρωποι.
4. Κόστος απόκτησης πελατών (CAC)
Υπάρχει ένα κόστος που σχετίζεται με κάθε πελάτη. Οι επιχειρήσεις πρέπει να μετρήσουν πόσο κοστίζει η απόκτηση πελατών σε όλη τη διάρκεια αγοράς τους.
Αυτή η μέτρηση θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε εάν μια καμπάνια ήταν πράγματι επιτυχημένη ή όχι, εάν η επένδυσή σας δαπανήθηκε σωστά, πώς να μεγιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ και θα επιβεβαιώσει εάν στοχεύετε ή όχι τους σωστούς αγοραστές.
5. Αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV)
Η αφοσίωση είναι δύσκολο να επιτευχθεί, αλλά είναι εύκολο να μετρηθεί.
Το πόσα είναι πιθανό να ξοδέψουν οι πελάτες για την επωνυμία σας κατά τη διάρκεια της ζωής τους είναι μια ουσιαστική μέτρηση για να εξετάσετε πόσα χρήματα θα επενδύσετε στο μάρκετινγκ για αυτούς. Αυτή είναι μια σημαντική μέτρηση που υποδεικνύει τη συνολική οικονομική αξία που φέρνει ένας πελάτης.
Υπάρχουν τμήματα στη βάση δεδομένων πελατών σας — από επαναλαμβανόμενους αγοραστές έως αυτούς που περιηγούνται — και οι δαπάνες μάρκετινγκ σπάνια αντιμετωπίζονται όταν προσπαθείτε να τους προσεγγίσετε. Αυτή η μέτρηση θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε πού να επενδύσετε περισσότερο.
6. Επωνυμία
Γίνετε ειδικός στο κοινό σας, ώστε να γνωρίζετε πώς βλέπουν εσάς και τα προϊόντα σας. Nike, Coca-Cola και Calvin Klein είναι όλα ονόματα που αναγνωρίζετε, ακόμα κι αν δεν αγοράζετε τα προϊόντα τους. Οι περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν χαρτομάντιλα και τα αναφέρουν ως “Kleenex”, είτε αγοράζουν είτε όχι αυτή τη μάρκα.
Η ανάλυση της δύναμης της επωνυμίας σας θα σας βοηθήσει να μάθετε πόσο ισχυροί είστε στην αγορά και εάν οι πελάτες προτιμούν την επωνυμία σας έναντι των ανταγωνιστών. Θα είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας για το εάν οι πελάτες είναι διατεθειμένοι ή όχι να πληρώσουν περισσότερα για τα προϊόντα σας, καθώς βρίσκουν την επωνυμία σας πολύτιμη.