espa banner
Προώθηση seo και marketing ιστοσελίδων μικρών επιχειρήσεων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι μικρές επιχειρήσεις προσπαθούν συνεχώς να τραβήξουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών τους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται μεγάλος όγκος πληροφορίας. Οι καταναλωτές για να αποφύγουν όλη αυτή την πληροφορία εγγράφονται σε ψηφιακά ραδιόφωνα χωρίς διαφημίσεις και εγκαθιστούν adblockers στους browsers τους για να πλοηγούνται στους αγαπημένους τους ιστότοπους χωρίς διαφημίσεις.

Για να αποφεύγεται η παράβλεψη ή η αγνόηση μιας διαφήμισης, οι digitalmarketers πρέπει να δημιουργούν μηνύματα που το απευθυνόμενο κοινό ενδιαφέρεται να δει. Όταν οι μικρές επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους πελάτες τους παρέχοντάς τους πληροφορίες αντί να τους ενημερώνουν για προσφορές, ο πελάτης θα είναι διαθέσιμος να τις ακούσει. Το μήνυμα της διαφήμισης δεν ενοχλεί πλέον, αλλά παρέχει αξιόπιστες πληροφορίες.

Αυτή η πονηρή τακτική ονομάζεται marketing περιεχομένου. Marketing περιεχομένου σημαίνει συνεπή δημιουργία και διανομή πληροφοριών οι οποίες είναι χρήσιμες για το απευθυνόμενο κοινό μιας μικρής επιχείρησης. Τελικά, ο στόχος είναι το περιεχόμενό σας από την κατασκευή ιστοσελίδων να προσελκύσει τον  πελάτη να συνεργαστεί με την εταιρία σας.

Ίσως να σκέφτεστε, «Πως θα το κάνω αυτό; Δεν είμαι συγγραφέας!». Αλλά αν πουλάτε μαραφέτια, διορθώνετε αυτοκίνητα ή χτίζετε σπίτια, το marketing περιεχομένου θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε και να διατηρήσετε πελάτες.

Ακολουθούν ορισμένες περιπτώσεις στις οποίες το marketing περιεχομένου φέρνει αποτελέσματα στις μικρές επιχειρήσεις.

1. Ενισχύει την αναγνωσιμότητα της μάρκας

Η συνέπεια είναι βασικό συστατικό για μία επιτυχημένη στρατηγική marketing περιεχομένου. Αυτό σημαίνει δημοσίευση περιεχομένου ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να δημιουργούνται πολλές ευκαιρίες στο απευθυνόμενο κοινό να δει το όνομα της εταιρείας. Η μάρκα σας γίνεται γνωστή σε αυτό και θα είστε οι πρώτοι που θα σκεφτούν την επόμενη φορά που θα χρειαστούν τις υπηρεσίες σας.

2. Δημιουργήστε την ταυτότητα του αξιόπιστου ειδικού

Εάν υπάρχουν 10 υδραυλικοί σε μία πόλη, αλλά μόνο ένας παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη συντήρηση των υδραυλικών, τα προβλήματα, τις επιλογές που έχει ο καταναλωτής και τις καινοτομίες που υπάρχουν στην αγορά, αυτός θα καταφέρει να ξεχωρίσει ως ειδικός. Με αυτόν τον τρόπο, μια επιχείρηση δείχνει την τεχνογνωσία της, οπότε οι υποψήφιοι πελάτες δεν χρειάζεται να αμφισβητούν ή να ερευνούν τις ικανότητες των ειδικών της. Δεδομένου ότι αυτή η μικρή επιχείρηση βοηθάει με αυτές τις συμβουλές τους καταναλωτές της, χωρίς να πληρώνεται, θα αποκτήσει τη φήμη ότι είναι αξιόπιστη.

3. Ενθαρρύνει τον πελάτη σας να δραστηριοποιηθεί

Όταν οι καταναλωτές πρέπει να ξοδέψουν χρήματα και χρόνο για μία υπηρεσία, είναι φυσικό να καθυστερούν την αγορά της υπηρεσίας. Ωστόσο, όταν ένας καταναλωτής λάβει συγκεκριμένες απαντήσεις στα ερωτήματά του ή ακούσει μια ιστορία με την οποία μπορεί να ταυτιστεί, θα μπορούσε να παρακινηθεί να πραγματοποιήσει μια αγορά ή ένα ραντεβού. Η δημιουργία περιεχομένου που καθοδηγεί τον καταναλωτή στη διαδρομή του προς την αγορά οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις.

4. Η κοινοποίηση περιεχομένου σας φέρνει πελάτες

Η δημιουργία νέων πληροφοριών με σταθερή ροή  για μία ποικιλία θεμάτων ανοίγει πολλούς δρόμους οι οποίοι οδηγούν στην επίσκεψη του ιστοτόπου σας – μέσω αναζήτησης, socialmedia, παραδοσιακών μέσων και άλλα – και τελικά φέρνουν τηλεφωνικές κλήσεις, παραγγελίες ή επισκέψεις στο φυσικό κατάστημα. Τακτικές marketing που υπάρχουν ήδη, όπως διαφήμιση με πληρωμή ανά κλικ, διαφήμιση με ψηφιακά banner, λογαριασμοί στα socialmedia, βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, δεν μπορούν να λειτουργήσουν καλά χωρίς να έχουν το κατάλληλο περιεχόμενο να προωθήσουν.

Αυτά τα μέσα χρειάζονται να έχουν κάποιο θέμα για να μιλήσουν και κάποιο link για να τους οδηγήσουν. Η δημοσίευση νέου περιεχομένου δίνει στους πελάτες ένα κίνητρο για να κάνουν κλικ. Η κάλυψη μοναδικών, επίκαιρων και εποχιακών θεμάτων θα ενδιαφέρει ένα ευρύτερο κοινό και θα ενθαρρύνει τους σταθερούς επισκέπτες. Επίσης, ενισχύει την κατάταξη σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, καθιστώντας πιο πιθανό οι δυνητικοί πελάτες να βρουν τη μικρή σας επιχείρηση πιο ψηλά από κάποιου ανταγωνιστή σας.

5. Διατηρεί τον ιστότοπo σας ανανεωμένο

Οι περισσότεροι καταναλωτές σήμερα βασίζονται στα αποτελέσματα του ιστού για να βρουν αυτό που χρειάζονται και να πάρουν αποφάσεις. Έτσι, ένας ιστότοπος συχνά δημιουργεί την πρώτη εντύπωση του καταναλωτή σχετικά με την επιχείρηση. Ένας στάσιμος, παλιός ιστότοπος είναι λιγότερο ενδιαφέρον και επαγγελματικός από έναν αναβαθμισμένο με ενημερωμένο περιεχόμενο. Οι αναποφάσιστοι καταναλωτές που ερευνούν τις επιλογές τους μπορεί να ελέγξουν έναν ιστότοπο και τα socialmedia περισσότερες από μία φορές. Όταν επιστρέψουν, αν δουν κάτι καινούργιο και σχετικό, βιώνουν μία καλή εμπειρία και αυτό δείχνει και τον επαγγελματισμό της εταιρείας.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι