espa banner
προώθηση ιστοσελίδας με δημιουργία περιεχομένου

Παρακαλώ αξιολογήστε


Δεν θα καταφέρετε ποτέ να κάνετε marketing περιεχομένου αν δεν μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο σε τακτική βάση. Επίσης, πρέπει να μάθετε πώς να δημιουργείτε περιεχόμενο με τον καλύτερο τρόπο. Δεν είναι τόσο δύσκολο. Δείτε παρακάτω πως μπορείτε να το πετύχετε αμέσως μετά την κατασκευή ιστοσελίδων:

Βήμα 1ο: Δημιουργήστε μια λίστα με πιθανά θέματα

Το πρώτο βήμα στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου είναι να βρείτε θέματα για τα οποία μπορείτε να γράψετε. Ο ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να βρείτε blogs του χώρου σας και να δείτε τι είδους περιεχόμενο έχει δημοσιευτεί εκεί και έχει μεγάλη απήχηση. Επειδή έχετε παρόμοιο κοινό, αν θέλατε να γράψετε μία ανάρτηση με το ίδιο θέμα, μάλλον θα πήγαινε καλά. Αλλά δεν θέλετε να αντιγράψετε τους άλλους και μπορείτε να πάρετε αυτό το περιεχόμενο και να το αλλάξετε. Υποθέτοντας ότι έχετε ένα blog για marketing, μπορείτε να αλλάξετε το «11 βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει κάθε δημοσίευση σε blog» σε:

· 11 βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει κάθε landing page (γράφημα)

· 11 βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει κάθε landing page

· 11 βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει κάθε e-shop

· 11 βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται να έχει κάθε στρατηγική SEO

Μπορείτε να γράψετε οποιαδήποτε από αυτές τις παραλλαγές τίτλου και η ανάρτηση θα πήγαινε αρκετά καλά. Έτσι, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε καλούς τίτλους που χρησιμοποιούν άλλοι μπλόγκερ και να αντικαταστήσετε μια ή δυο λέξεις για να τους διαφοροποιήσετε. Δεν πρέπει να σπαταλήσετε περισσότερο από 10 λεπτά για να βρείτε ιδέες για το περιεχόμενο.   

Βήμα 2ο: Δημιουργήστε ένα σχεδιάγραμμα

Μόλις αποφασίσετε για τι θέλετε να γράψετε, δημιουργήστε ένα σχεδιάγραμμα. Το σχεδιάγραμμα πρέπει να έχει μία εισαγωγή, ένα κυρίως θέμα και ένα συμπέρασμα.

Συνήθως, όταν δημιουργείτε ένα σχεδιάγραμμα προτείνω να γράψετε κανονικά την εισαγωγή και το συμπέρασμά σας. Όσο για το κυρίως θέμα να απαριθμήσετε τα βασικά στοιχεία που θέλετε να γράψετε με μορφή κουκίδων.

Η εισαγωγή δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 2-3 παραγράφους. Θα πρέπει να αναφέρετε στους αναγνώστες σας τι πρόκειται να μάθουν με αρκετά πειστικό τρόπο ώστε να τους πείσετε να διαβάσουν και την υπόλοιπη ανάρτηση.

Για το κυρίως θέμα το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να περιγράψετε με κουκίδες τις ιδέες για τις οποίες θέλετε να μιλήσετε. Οι σκέψεις σας δεν χρειάζεται να αποτυπωθούν με ολοκληρωμένες προτάσεις, μπορείτε να ανησυχείτε για αυτό στο επόμενο βήμα. Το μόνο που έχετε να κάνετε σε αυτό το βήμα είναι να απαριθμήσετε τρία ή τέσσερα κύρια πράγματα που θέλετε να καλύψετε με την ανάρτηση στο blog σας.

Όταν γράψετε το συμπέρασμα, θα πρέπει να επαναλάβετε τι έχουν μάθει οι αναγνώστες σας διαβάζοντας την ανάρτησή. Σε περίπτωση που αποφασίσουν να μην διαβάσουν ολόκληρη την ανάρτησή σας, θα μπορούν να καταλάβουν το περιεχόμενό της διαβάζοντας το συμπέρασμα.

Δεν πρέπει να ξοδέψετε περισσότερο από 20 λεπτά για να δημιουργήσετε ένα σχεδιάγραμμα. Εάν σας πάρει περισσότερο, σημαίνει ότι έχετε επιλέξει θέματα με τα οποία δεν είστε τόσο εξοικειωμένοι.

Βήμα 3ο: Γράψτε

Τώρα που έχετε το σχεδιάγραμμα, ήρθε η ώρα να γράψετε την ανάρτηση του blog σας. Ευτυχώς για εσάς, η εισαγωγή και το συμπέρασμα έχουν ήδη γραφτεί. Τώρα απλά πρέπει να συμπληρώσετε το κυρίως θέμα εστιάζοντας σε μεγαλύτερο βάθος στα θέματα που θέλετε να καλύψετε.

Κατά τη σύνταξη της ανάρτησης, λάβετε μερικά πράγματα υπόψη σας:

· Κρατήστε τις αναρτήσεις σας κάτω από 1.500 λέξεις : Σίγουρα, αυτό μπορεί να μην είναι ιδανικό από την πλευρά της μηχανής αναζήτησης, αλλά είναι πιθανό οι αναγνώστες να μην διαβάσουν την ανάρτησή σας αν δεν είναι σύντομη και το περιεχόμενό της συγκεκριμένο.

· Δημιουργήστε μια συνομιλία: Χρησιμοποιήστε λέξεις όπως «εσείς» και «εγώ» μέσα στην ανάρτησή σας. Αυτό θα βοηθήσει στη δημιουργία συνομιλίας και θα προσελκύσει τους αναγνώστες σας.

· Χρησιμοποιήστε γεγονότα: Οι απόψεις σας είναι φανταστικές, αλλά τα γεγονότα είναι καλύτερα.

· Η απλότητα είναι η καλύτερη επιλογή: Μην προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε εκλεπτυσμένες λέξεις που κανείς δεν θα τις καταλαβαίνει. Διατηρήστε το μήνυμά σας απλό. Εάν ένας μαθητής τη πέμπτης δημοτικού μπορεί να το καταλάβει, τότε τα έχετε πάει καλά. Εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε εικόνες για να εξηγήσετε κάποιο σημείο, τότε κάντε το.

Όταν γράφετε μην ανησυχείτε για τη διόρθωση λαθών σας. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να διαβάσετε ξανά την ανάρτηση και να κάνετε τις αλλαγές σας τότε. Ο στόχος σε αυτό το βήμα είναι απλώς να γράψετε. Δεν πρέπει να ξοδέψετε περισσότερο από 60 λεπτά για να ολοκληρώσετε την ανάρτηση σας.

Βήμα 4ο:  Διορθώστε, προσθέστε μία εικόνα και προγραμματίστε

Στην ιδανική περίπτωση δεν πρέπει να κάνετε εσείς το 4ο βήμα. Θα πρέπει να προσλάβετε κάποιον άλλο να το κάνει για εσάς για να μην χάνετε χρόνο. Ο χρόνος σας είναι πολύτιμος.

Όσον αφορά τον προγραμματισμό της δημοσίευσής σας θα πρέπει να δημοσιεύετε τη Δευτέρα και την Πέμπτη. Αυτές είναι οι ιδανικές μέρες και τα πρωινά είναι οι ιδανικές ώρες.

 Δεν πρέπει να ξοδεύετε χρόνο σε αυτό το βήμα. Προσλάβετε κάποιον άλλον να το κάνει για εσάς.

Συμπέρασμα

Δεν είναι και τόσο δύσκολο να βελτιώσετε τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου. Απλά πρέπει να αποφασίσετε πόσες φορές την εβδομάδα (ή το μήνα) θέλετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο και να το τηρήσετε. Μόλις αποφασίσετε τη συχνότητα των δημοσιεύσεων, βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει μερικές έξτρα δημοσιεύσεις, εκτός από αυτές που απαιτούνται. Με αυτόν τον τρόπο αν κάτι δεν πάει καλά, θα έχετε μερικές εφεδρικές δημοσιεύσεις να το διορθώσετε. Έτσι θα μπορείτε να είστε συνεπείς προς τους αναγνώστες σας.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι