Η αξία του περιεχομένου πριν από τη σχεδίαση του ιστότοπου
Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να επικεντρώνεται στον χρήστη, τις ανάγκες του και το επιθυμητό αποτέλεσμα μιας επίσκεψης του στον ιστότοπο. Θα πρέπει να επικεντρώνεται στις προκλήσεις και στα προβλήματα του χρήστη και στην ικανότητα του ιστότοπου να επιλύει αυτά τα ζητήματα, και όχι στις τάσεις κωδικοποίησης και στα ανάλογα πρότυπα.
Οι τάσεις σχεδίασης στην κατασκευή ιστοσελίδων έρχονται και πάνε, αλλά πρέπει να επικεντρωθεί η εστίαση στον χρήστη
Σπάνια οι άνθρωποι πλησιάζουν μια εταιρεία σχεδιασμού και παρουσιάζουν δεδομένα βάσει των επισκεπτών τους, των αναγκών του χρήστη και των τελικών στόχων μιας επίσκεψης στον ιστότοπο.
Οι κάτοχοι ιστότοπων εμπλέκονται στις τάσεις του σχεδιασμού, στους ιστότοπους των ανταγωνιστών τους και εστιάζουν σε αυτά που πιστεύουν ότι είναι μοντέρνα και σύγχρονα στοιχεία σχεδίασης. Με αυτόν τον τρόπο, χάνουν τον πραγματικό επισκέπτη του ιστότοπου.
Μόλις αγοράσουν το θέμα προτύπου, αναγκάζουν το περιεχόμενό τους να ταιριάξει με τα διαθέσιμα μπλοκ περιεχομένου του προτύπου. Ή ακόμη χειρότερα, αναγκάζουν ένα προσαρμοσμένο σχέδιο να ακολουθήσει το ίδιο στυλ και παρουσίαση ενός ιστότοπου κορυφαίου ανταγωνιστή. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό δεν φέρνει τα κατάλληλα αποτελέσματα
Το περιεχόμενο οδηγεί σε αποτελεσματικές αποφάσεις σχεδιασμού
Η τεκμηρίωση των επιθυμητών διαδρομών επισκεπτών και της παρότρυνσης για δράση είναι κάτι που γίνεται συνήθως μετά την ολοκλήρωση του γραφικού σχεδιασμού. Δυστυχώς, αυτή είναι η λανθασμένη προσέγγιση, επειδή σας αναγκάζει να ταιριάξετε το περιεχόμενο με το θέμα ή το σχέδιο του ιστότοπου. Θα πρέπει να είναι ακριβώς το αντίθετο.
Θα πρέπει να σκεφτείτε τους σκοπούς και τους στόχους του ιστοτόπου ή του ιστολογίου σας. Να τεκμηριώσετε τις προσωπικότητες των χρηστών σας, τις μεμονωμένες προκλήσεις τους, την προσφορά λύσεών και τις διαδρομές που θέλετε να ακολουθήσουν αυτοί οι επισκέπτες στον ιστότοπο.
Ενώ η γραφιστική είναι πολύ σημαντική, πρέπει να πραγματοποιηθεί την κατάλληλη στιγμή μέσα στο έργο, για να σας επιτρέψει πραγματικά να προβάλλετε τον ιστότοπο, το περιεχόμενο και τις προσφορές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Τα μηνύματα και το περιεχόμενο αποτελούν τα θεμέλια και τη βάση του ιστότοπου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μελετηθούν προσεκτικά και να τεκμηριωθούν πολύ πριν ληφθούν υπόψη τυχόν χρώματα, γραμματοσειρές και διατάξεις.
Τα σχεδιαστικά στοιχεία πρέπει να συμπληρώνουν, να επισημαίνουν και να παρουσιάζουν τα βασικά μηνύματα και το πιο σημαντικό περιεχόμενο.
Εστίαση στο σωστό περιεχόμενο
Δεν χρειάζεται να έχετε γράψει όλο το περιεχόμενό σας. Αυτό θα ήταν δύσκολο να επιτευχθεί για τους περισσότερους web designers και επιχειρηματίες.
Εστιάστε σε βασικές ενότητες και σελίδες ιστότοπων. Αυτές θα διαφέρουν ανάλογα με τον πελάτη, τον κλάδο και τα δημογραφικά στοιχεία.
Βρείτε ισορροπία
Σε όλες τις καταστάσεις, δεν είναι εφικτή η δημιουργία περιεχόμενου πριν από την προσέγγιση του σχεδιασμού του ιστότοπου. Πρέπει να βρείτε ισορροπία και να επιλέξετε τις μάχες σου.
Εάν αυτή η προσέγγιση είναι δύσκολη, ξεκινήστε με καθολικά στοιχεία, όπως πλοήγηση, SEO και παρότρυνση για δράση. Στη συνέχεια, εξετάστε τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και τις διαδρομές των επισκεπτών τους.
Επικεντρωθείτε σε γνωστά στοιχεία και δημιουργήστε τα κατά την διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού, ξεκινώντας από την αρχική σελίδα. Στη συνέχεια, αφήστε το σχέδιο να δημιουργηθεί από τον κεντρικό κόμβο του. Ενώ κινείστε σε αυτήν τη διαδικασία, μείνετε επικεντρωμένοι στους επισκέπτες, τι χρειάζονται και ποια ενέργεια θέλετε τελικά να κάνουν.
Η διαδικασία μπορεί να φαίνεται συντριπτική, αλλά όπως και οτιδήποτε στη ζωή, πρέπει να την χωρίσετε σε κομμάτια και να αξιολογήσετε κάθε βήμα.