τεχνολογία στον ψηφιακό κόσμο του web

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πλέον ζούμε σε μία ψηφιακή εποχή που το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν φέρει την επανάσταση στον τρόπο που αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας. Η εξάρτηση από τα ψηφιακά εργαλεία διαχέεται και στον επιχειρηματικό κόσμο. Η πανδημία έχει επιταχύνει τις τάσεις για online αγορές και πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν κάποια εργαλεία για να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις συνθήκες.

Για τους επιχειρηματίες, αυτή η εξάρτηση από την τεχνολογία δημιουργεί νέες ευκαιρίες, αλλά απαιτεί επίσης ότι οι νεοσύστατες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.

· Εγγενής cloud τεχνολογία

Η εγγενής cloud τεχνολογία είναι πλέον απολύτως απαραίτητη. Προσφέρει ταχύτητα, επεκτασιμότητα και ελαστικότητα που η κάθε επιχείρηση μπορεί να αξιοποιήσει προς όφελός της. Οι τεχνολογίες που είναι εγγενείς στο cloud χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη εφαρμογών που κατασκευάζονται με container-based υπηρεσίες και αναπτύσσονται ως μικρουπηρεσίες.

Οι επιχειρήσεις, καθώς και οι επιχειρηματίες, έχουν ένα κοινό επίκεντρο – τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η τεχνολογία επιτρέπει αυτόν τον μετασχηματισμό, ενώ οι υπηρεσίες εγγενούς πλατφόρμας cloud τον επιταχύνουν.

· Εργαλεία μάρκετινγκ

Η ψηφιακή εποχή έχει εισαγάγει μια σειρά από νέες τεχνικές μάρκετινγκ, και οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες πρέπει να χρησιμοποιούν κάθε ένα από αυτά τα εργαλεία, αν επιθυμούν να προσελκύσουν πελάτες. Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, email καμπάνιες, και SEO αποτελούν σημαντικές πηγές από όπου μπορούν οι εταιρείες να αυξήσουν το κοινό τους.

Ιδίως μία νέα επιχείρηση, πολλές φορές δεν διαθέτει επαρκείς οικονομικούς πόρους για να απευθυνθεί σε μία διαφημιστική εταιρεία. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά εργαλεία μάρκετινγκ που είναι κατάλληλα γι’ αυτές τις επιχειρήσεις.

· Μηχανή παρακολούθησης στοιχείων

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των σύγχρονων εργαλείων τεχνολογίας είναι η ικανότητά τους να συλλέγουν δεδομένα. Είναι σημαντικό για μία επιχείρηση να μαθαίνει τις ανάγκες των πελατών της ώστε να κάνει τις κατάλληλες αλλαγές για να αυξηθούν τα κέρδη της.

Πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις στρέφονται σε εργαλεία μηχανής εκμάθησης, τα οποία παρακολουθούν αυτόματα τις τάσεις των δεδομένων και παρέχουν πληροφορίες για να αποκαλύψουν τι σημαίνουν πραγματικά οι αριθμοί.

· Λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών

Οι πελάτες έχουν τον μεγαλύτερο ρόλο στη σύσταση μιας επιχείρησης, γι’ αυτό και υπάρχει ένα τμήμα τεχνολογικών εργαλείων που αφορά εκείνους. Το λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) δίνει στις εταιρείες μεγαλύτερη δύναμη στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται την σχέση επιχείρησης – πελάτη.

Το λογισμικό αυτό συλλέγει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών που μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα πωλήσεων να μετατρέψει τους πελάτες από υποψήφιους σε μόνιμους και να τους κάνει πιο πιστούς.

· Βασική αυτοματοποίηση

Αρκετές εταιρείες οι οποίες λειτουργούν με ένα μόνο άτομο είναι αδύνατο να διαχειριστούν τον τεράστιο όγκο των εργασιών, σε μία μόνο μέρα. Πολλές από τις εργασίες αυτές αποτελούν δραστηριότητες που δεν έχουν και τόσο μεγάλη συμβολή στην ανάπτυξη της εταιρείας. Αυτό καθιστά τα εργαλεία αυτοματισμού ή τη χρήση ενός εικονικού βοηθού, απαραίτητα στοιχεία.

Τα εργαλεία αυτοματοποίησης μπορούν να βοηθήσουν με τα πάντα, από την παρακολούθηση εξόδων και την αποστολή υπενθυμίσεων για συναντήσεις, έως τη δημιουργία συμβάσεων ή τη διαχείριση των πελάτων.

Η χρήση των κατάλληλων εργαλείων δίνει το σωστό αποτέλεσμα. Δεν έχει σημασία με τι αντικείμενο ειδικεύεται μία επιχείρηση, αν χρησιμοποιήσει τα σωστά εργαλεία θα κάνει τη διαφορά στην εκκίνησή της. Με ένα χρήσιμο λογισμικό αποκτά τις πληροφορίες που χρειάζεται σχετικά με τη κατάσταση της επιχείρησης ή αυτοματοποιούνται διάφορες εργασίες.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι