6 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ BLOG
Ενώ οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις διαθέτουν προγράμματα και ιστολόγια μάρκετινγκ πλήρους περιεχομένου, είναι εξίσου σημαντικό για μια μικρή επιχείρηση ή μια νεοφυή επιχείρηση να ενσωματώσει επίσης ένα ιστολόγιο. Αλλά ένας ιστότοπος από μόνος του δεν προσφέρει πάντα αρκετές πληροφορίες, προσωπικότητα ή εξουσία για να ξεχωρίζει πραγματικά από το πλήθος.
Διατηρήστε το κοινό σας ενημερωμένο για την επιχείρησή σας
Πέρα από την ιστοσελίδα της εταιρείας σας, ένα blog είναι ένα φανταστικό εργαλείο για να κρατάτε το κοινό σας ενήμερο για την επιχείρησή σας. Ενώ ένας ιστότοπος μπορεί να είναι πιο πρακτικός σε περιεχόμενο και απλός στον τόνο, ένα ιστολόγιο προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία για σύνδεση με πελάτες, για κοινή χρήση ενημερώσεων με τρόπο που δείχνει ποιοι είστε , όχι μόνο τι κάνετε. Σκεφτείτε το ιστολόγιό σας ως το άμεσο κανάλι επικοινωνίας σας. Είναι ένας χώρος για να μιλήσετε σε βάθος για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να μοιραστείτε έγκαιρο περιεχόμενο και να σχολιάσετε τις σχετικές τάσεις του κλάδου με τρόπο που αφήνει την προσωπικότητα της επωνυμίας σας να λάμψει.
Μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της εσωτερικής σύνδεσης
Σε αντίθεση με την εισερχόμενη σύνδεση, η εσωτερική σύνδεση είναι κάτι που είναι απολύτως υπό τον έλεγχό σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει λόγος να μην τα χρησιμοποιείτε στις αναρτήσεις του ιστολογίου σας. Μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες με την πλοήγηση στον ιστότοπο, υποδεικνύοντάς τους τις πιο σημαντικές σελίδες στον ιστότοπό σας. Η εσωτερική σύνδεση με άλλες αναρτήσεις ιστολογίου και σελίδες στον ιστότοπό σας μπορεί επίσης να βελτιώσει την επιτυχία σας στο SEO. Όσο πιο σχετικούς συνδέσμους έχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να καταταχθείτε καλύτερα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερη επισκεψιμότητα και πιθανούς δυνητικούς πελάτες.
Λάβετε σχόλια από τους πελάτες σας
Οι καλοί επιχειρηματικοί ιστότοποι κάνουν καλή δουλειά παρέχοντας στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται, αλλά συνήθως αυτό γίνεται με μονόδρομο τρόπο. Συχνά δεν υπάρχει χώρος για να κάνετε ερωτήσεις, να σχολιάσετε το περιεχόμενο ή να ξεκινήσετε μια συζήτηση. Αυτός είναι ο λόγος που ένα blog είναι τόσο ισχυρό. Δημιουργεί μια αμφίδρομη συνομιλία με πελάτες, δυνητικούς πελάτες και συναδέλφους του κλάδου. Με έναν πιο σχετικό τόνο και μια διαδραστική πλατφόρμα, μπορείτε να ενθαρρύνετε τα σχόλια και τη συζήτηση στις ενότητες σχολίων των ιστολογίων σας. Το να έχετε σε βάθος συνομιλίες με τους πελάτες σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε εμπιστοσύνη και εξουσία στην επωνυμία σας. Επιπλέον, σας επιτρέπει να εξετάζετε την επιχείρησή σας από τη σκοπιά του κοινού σας και να κάνετε αλλαγές για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας.
Σας βοηθά να δημιουργήσετε τη βάση δεδομένων email σας
Το μάρκετινγκ μέσω email εξακολουθεί να είναι μια σταθερή στρατηγική μάρκετινγκ. Αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να κάνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν. Εδώ μπορεί να βοηθήσει ένα blog. Διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σας παραμένει στην κορυφή του μυαλού και συμβάλλει στην ενίσχυση της ανάγκης του κοινού σας να ενημερώνεται. Εάν οι χρήστες βρίσκουν το περιεχόμενο του ιστολογίου σας ενημερωτικό, σχετικό και ελκυστικό, το πιθανότερο είναι ότι θα εμπιστευτούν και τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Για να τους ωθήσετε να εγγραφούν, συμπεριλάβετε εσωτερικούς συνδέσμους τόσο στα ιστολόγια όσο και στα ενημερωτικά δελτία σας. Αυτό τους διευκολύνει να διαβάζουν για προσφορές, νέα προϊόντα ή επιχειρηματικές ενημερώσεις στο ιστολόγιό σας.
Διδάξτε και εξηγήστε περισσότερα για τα προϊόντα
Τα ιστολόγια επιτρέπουν σε βάθος εξηγήσεις και διδασκαλία σχετικά με το τι μπορούν πραγματικά να προσφέρουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να γράψετε μελέτες περιπτώσεων πελατών, να εξερευνήσετε συγκεκριμένα οφέλη ή να παρέχετε ευανάγνωστους οδηγούς “πώς να” για τις πιο τεχνικές υπηρεσίες σας. Όσο περισσότερο η εταιρεία σας παράγει τέτοιο περιεχόμενο, τόσο περισσότερο θα θεωρείται αυθεντία στον κλάδο. Αυτό όχι μόνο δημιουργεί την τράπεζα γνώσεων σας, αλλά επίσης γεννά καινοτομία και δημιουργικότητα. Όσο πιο βαθιές και σύνθετες είναι οι αναρτήσεις σας, τόσο περισσότερες ιδέες είναι πιθανό να δημιουργήσετε.
Είναι πολύ πιο εύκολο να αποκτήσετε κοινωνική έκθεση με άρθρα ιστολογίου
Το blogging είναι ένας απλός τρόπος για να σας ανακαλύψουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κάθε φορά που γράφετε μια ανάρτηση ιστολογίου, δημιουργείτε περιεχόμενο που οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να μοιραστούν στο Twitter, το Facebook, το LinkedIn και άλλα κανάλια. Αυτό βοηθά να προωθήσετε το shop σας σε κοινό που ίσως δεν γνωρίζετε ακόμη. Από την άλλη πλευρά, το περιεχόμενο του ιστολογίου σας βοηθά να τροφοδοτήσετε την παραγωγή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντί να προσπαθείτε να βγάλετε νέες ιδέες περιεχομένου κοινωνικών μέσων από ένα καπέλο, μπορείτε απλώς να προωθήσετε και να συνδέσετε πρόσφατες και σχετικές αναρτήσεις ιστολογίου. Ταυτόχρονα ενισχύετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φέρνετε νέους επισκέπτες. Είναι win-win. Αν θέλετε να προσεγγίσετε νέο κοινό, δημιουργήστε την επωνυμία σας και ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό. Εμπνευστείτε από τους παραπάνω λόγους και ξεκινήστε σε ένα επαγγελματικό ιστολόγιο. Η κατοχή ενός ιστολογίου όχι μόνο παρέχει μια ισχυρή βάση για το μάρκετινγκ σας, είναι επίσης διασκεδαστικό και εμπνευσμένο – και ένας εξαιρετικός τρόπος για να μοιράζεστε ιδέες, να δημιουργείτε νέες και να δημιουργείτε μια κοινότητα ομοϊδεατών και αφοσιωμένων ανθρώπων.