espa banner
επιτυχημένο Digital Marketing για την ιστοσελίδα του eshop σου

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας.

Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η δυνατότητα στόχευσης συγκεκριμένου κοινού – ωστόσο, δεν μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό το όφελος αν δεν έχετε πρώτα προσδιορίσει το κοινό-στόχο σας.

Φυσικά, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το κοινό-στόχος σας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το κανάλι ή τους στόχους που έχετε για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή εκστρατεία.

2. Καθορίστε έναν προϋπολογισμό για κάθε ψηφιακό κανάλι.

Όπως συμβαίνει με οτιδήποτε άλλο, ο προϋπολογισμός που θα καθορίσετε εξαρτάται από τα στοιχεία του digital marketing που θέλετε να προσθέσετε στη στρατηγική σας.

Εάν επικεντρώνεστε σε τεχνικές εισερχόμενου περιεχομένου, όπως το SEO του eshop σας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η δημιουργία περιεχομένου για έναν προϋπάρχοντα ιστότοπο τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεστε καθόλου μεγάλο προϋπολογισμό.

3. Βρείτε μια καλή ισορροπία μεταξύ πληρωμένων και δωρεάν ψηφιακών στρατηγικών.

Μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ χρειάζεται πιθανώς τόσο πληρωμένες όσο και δωρεάν πτυχές για να είναι πραγματικά αποτελεσματική. Aν αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε ολοκληρωμένες προσωποποιήσεις αγοραστών για να προσδιορίσετε τις ανάγκες του κοινού σας και επικεντρωθείτε στη δημιουργία ποιοτικού διαδικτυακού περιεχομένου για να τους προσελκύσετε και να τους μετατρέψετε.


4. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο.

Αφού γνωρίζετε το κοινό σας και διαθέτετε τον προϋπολογισμό σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο για τα διάφορα κανάλια που θα χρησιμοποιήσετε. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να είναι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναρτήσεις σε ιστολόγια, διαφημίσεις PPC, χορηγούμενο περιεχόμενο, ενημερωτικά δελτία marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πολλά άλλα.

5. Διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών.

Το digital marketing  έχει να κάνει με την προσέγγιση στοχευμένου κοινού μέσω εξατομικευμένου περιεχομένου – και όλα αυτά δεν μπορούν να συμβούν χωρίς αποτελεσματική έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Η διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπου και του περιεχομένου σας για SEO και τη διασφάλιση ότι οι άνθρωποι μπορούν να βρουν την επιχείρησή σας μέσω των μηχανών αναζήτησης. Επιπλέον, η έρευνα λέξεων-κλειδιών στην κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι χρήσιμη και για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας σε διάφορα κοινωνικά κανάλια.

6. Επαναλάβετε με βάση τα αναλυτικά στοιχεία που μετράτε.
Τέλος, για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική μακροπρόθεσμα, είναι ζωτικής σημασίας η ομάδα σας να μάθει πώς να κάνει αλλαγές με βάση τις αναλύσεις.

Για παράδειγμα, ίσως μετά από μερικούς μήνες διαπιστώσετε ότι το κοινό σας δεν ενδιαφέρεται πλέον τόσο πολύ για το περιεχόμενό σας. Βέβαια, αυτό μπορεί να είναι μια ευκαιρία να επανεξετάσετε τη στρατηγική σας στο Instagram συνολικά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι