3 facts για την επένδυση στο CRM Marketing
Τρεις ενδείξεις ότι είστε έτοιμοι να επενδύσετε στο CRM Marketing.
Οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από την εξατομίκευση με βάση το CRM – μια έκθεση διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις ιστοσελίδων αυξάνονται σταθερά. Η αποτελεσματική χρήση αυτών των τεχνικών, ωστόσο, δεν είναι χωρίς προκλήσεις. Ανάλογα με την επιλεγμένη πλατφόρμα, το τρέχον έργο και το πόσα προφίλ χρειάζονται ενσωμάτωση, μπορεί να χρειαστούν από τρεις μήνες έως ένα ολόκληρο έτος για την εφαρμογή εργαλείων CRM για κάθε τμήμα.
Εργάζεστε με πάρα πολλά customer data
Αν η επιχείρησή σας ανθίζει, ο αριθμός των πελατών θα αυξηθεί μαζί της. Ωστόσο, από ένα σημείο και μετά, αυτή η κινητικότητα είναι υπερβολικά μεγάλη για να τη διαχειριστείτε χωρίς αυτοματοποίηση ή βελτιστοποιημένη ροή εργασιών. Εν ολίγοις, αν ξοδεύετε όλη σας τη μέρα κοιτάζοντας λογιστικά φύλλα για να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε, είναι μάλλον καιρός να επανεξετάσετε τη βάση δεδομένων σας.
Τα τμήματά σας γίνονται μεγαλύτερα
Αφήνοντας για λίγο στην άκρη τους πελάτες, η ανάπτυξη των επιχειρήσεων συνήθως συμβάλλει στη δημιουργία μεγαλύτερων ομάδων – τόσο εντός όσο και εκτός του τμήματος marketing. Οι ομάδες πωλήσεων και υποστήριξης θα έχουν τους δικούς τους λόγους για να αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, και καθώς τα τμήματα αυξάνονται, γίνεται πιο δύσκολο να βρεθούν όλοι στην ίδια σελίδα με ένα γρήγορο email ή μια συζήτηση. Τα εργαλεία marketing CRM είναι ιδιαίτερα χρήσιμα όταν είναι καιρός να εξορθολογιστεί η επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων ενός οργανισμού.
Διαχειρίζεστε πολλούς high-value λογαριασμούς Καθώς η επιχείρησή και το eshop σας αναπτύσσεται, πολλοί λογαριασμοί θα απαιτούν μια ιδιαίτερη πινελιά. Ίσως έχουν μια μοναδική ανάγκη ή είναι τόσο υψηλής αξίας που αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στο λογαριασμό τους. Όποιος και αν είναι ο λόγος, είναι σημαντικό να δώσετε προτεραιότητα σε αυτές τις επικοινωνίες παράλληλα με όλα τα άλλα που σκοπεύετε να επιτύχετε. Η διαχείριση αυτών των αλληλεπιδράσεων είναι πολύ πιο εύκολη με τη σωστή πλατφόρμα CRM. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μπορεί να ενοποιήσει όλες τις αλληλεπιδράσεις με τον πελάτη για να διασφαλίσει ότι κάθε βασική λεπτομέρεια έχει ληφθεί υπόψη.
Εάν λοιπόν η ομάδα σας παρουσιάζει οποιοδήποτε από τα προαναφερθέντα σημάδια ανάπτυξης, θα πρέπει να διπλασιάσετε τα εργαλεία CRM σας για να διασφαλίσετε ότι θα έχετε κάθε δυνατό όφελος.