Traditional Marketing vs Digital Marketing ιστοσελίδων eshop
Ξεκινώντας με το πρώτο, το παραδοσιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει τις μεθόδους μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς το διαδίκτυο. Αυτές είναι οι μέθοδοι που υπάρχουν εδώ και δεκαετίες και συνήθως χρησιμοποιούνται λιγότερο συχνά σήμερα. Ωστόσο, δεν στερούνται των πλεονεκτημάτων τους.
Οι συνήθεις παραδοσιακές μέθοδοι της αγοράς περιλαμβάνουν:
- Άμεσα ταχυδρομημένες καρτ ποστάλ, κουπόνια και ενημερωτικά πακέτα
- Τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές διαφημίσεις
- Διαφημίσεις σε εφημερίδες ή περιοδικά
- Πινακίδες και φυλλάδια
- Τηλεφωνικές κλήσεις και ειδοποιήσεις μέσω κειμένου
Βλέπουμε και ακούμε πολλές από αυτές τις διαφημίσεις καθημερινά απλά ακούγοντας το ραδιόφωνο στο δρόμο για τη δουλειά ή ακόμα και κοιτάζοντας από το παράθυρο τις διαφημιστικές πινακίδες καθώς περνάμε. Έχουν γίνει, πλέον μέρος της καθημερινής ζωής.
Όσον αφορά το δεύτερο, οι στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ εξελίσσονται γρήγορα λόγω των τάσεων και της νέας τεχνολογίας κατασκευής ιστοσελίδων. Οι στρατηγικές αυτές περιλαμβάνουν εκείνες που απαιτούν τη χρήση του διαδικτύου ή των smartphones. Δεν υπάρχουν τόσο καιρό όσο οι παραδοσιακές μέθοδοι, αλλά σίγουρα έχουν μεγάλη ισχύ.
Οι συνήθεις μέθοδοι ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:
- Περιεχόμενο ιστοτόπου
- Καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Μάρκετινγκ περιεχομένου eshop
- Δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Διαφημίσεις με κλικ
- Μάρκετινγκ θυγατρικών
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Οι στρατηγικές αυτές είναι πολύ δημοφιλείς σήμερα, λόγω της συχνής χρήσης του διαδικτύου και των κινητών συσκευών από τους καταναλωτές.
Ποιά είναι καλύτερη;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ίσως η καλύτερη επιλογή για τους περισσότερους. Αν θέλετε να προσεγγίσετε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, όπου κι αν βρίσκεται, διατηρώντας παράλληλα το κόστος χαμηλό, προτιμήστε το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτό θα σας επιτρέψει επίσης να συλλέγετε πολύτιμες πληροφορίες για το κοινό σας αμέσως, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε ακόμη πιο αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετινγκ.
Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει θέση για το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Εάν θέλετε να προσεγγίσετε ένα παλαιότερο κοινό ή ένα τοπικό κοινό, οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ μπορεί να είναι πιο παραγωγικές και να ξεχωρίζουν καλύτερα από τις ψηφιακές μεθόδους μάρκετινγκ. Αν και αυτές οι μέθοδοι μπορεί να φαίνονται “παλιές”, η πραγματικότητα είναι ότι έχουν παραμείνει για κάποιο λόγο. Δουλεύουν!
Όταν σκέφτεστε ποια στρατηγική μάρκετινγκ είναι η καλύτερη για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το κοινό σας, από πού αντλεί τις πληροφορίες του και χρησιμοποιήστε το για να πάρετε την απόφασή σας. Όταν αποφασίζετε μεταξύ παραδοσιακού μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ, δεν είναι απαραίτητα αλήθεια ότι το ένα είναι απλώς καλύτερο από το άλλο, καθώς εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς. Το συμπέρασμα είναι ότι πρέπει να κατανοήσετε πλήρως την επιχείρησή σας και το κοινό σας για να επιλέξετε τη στρατηγική που σας ταιριάζει καλύτερα.