espa banner
3 αλλαγές Digital Marketing ιστοσελίδων και eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Αυτές οι τρεις πρώτες τάσεις είναι πιο αναδυόμενης φύσης, καθώς μπορεί να μην είναι ακόμη εφικτές για την επιχείρησή σας, αλλά δείχνουν την κατεύθυνση προς την οποία κατευθυνόμαστε. Επιπλέον, οι λόγοι που κρύβονται  Αυτές οι τρεις πρώτες τάσεις είναι πιο αναδυόμενης φύσης, καθώς μπορεί να μην είναι ακόμη εφικτές για την επιχείρησή σας και το eshop σας, αλλά δείχνουν την κατεύθυνση προς την οποία κατευθυνόμαστε. Επιπλέον, οι λόγοι που κρύβονται πίσω από αυτές τις τάσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να ενημερώσετε την προσέγγισή σας με τις στρατηγικές που χρησιμοποιείτε τώρα.

1. Το metaverse

Το metaverse αναφέρεται στον εικονικό κόσμο της επαυξημένης πραγματικότητας, της εικονικής πραγματικότητας, των τρισδιάστατων ολογραφικών άβαταρ και του βίντεο – και όχι μόνο σε εφάπαξ εμπειρίες όπως στα παιχνίδια, αλλά σε ένα μόνιμο περιβάλλον όπου οι άνθρωποι εργάζονται, παίζουν και κοινωνικοποιούνται. Yπάρχει καλός λόγος που το metaverse δημιουργεί τόσο πολύ θόρυβο τον τελευταίο καιρό – και τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να σκέφτονται αυτόν τον εικονικό χώρο ως μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ του 2022.

Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ένα εντελώς νέο σύνολο μετρήσεων απόδοσης. Oι marketers θα μπορούν να πειραματιστούν με το πόσο καιρό κρατούνται τα εικονικά αντικείμενα, πόσο χώρο καταλαμβάνουν στην περιφερειακή όραση του χρήστη και ακόμη και πού κοιτάζουν οι χρήστες όταν βλέπουν μια διαφήμιση. Αυτές οι γνώσεις έχουν τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσουν πλήρως ό,τι γνωρίζετε για το κοινό σας, παρέχοντας ανεκτίμητη κατεύθυνση για το μέλλον.

Πολλά Brands θα ασχοληθούν με τους εικονικούς κόσμους το 2022 και παρόλο που οι καταναλωτές μπορεί να απέχουν μερικά χρόνια από το να ενδιαφερθούν για το metaverse, τα brands μπορούν ακόμα να επωφεληθούν από το πλεονέκτημα του πρωτοπόρου.


2. Μη βρώσιμες μάρκες (NFTs)

Πέρα από το να βρουν πού ταιριάζουν τα brands στο metaverse,θα πρέπει επίσης να πειραματιστούν περισσότερο με την τεχνολογία blockchain για να προετοιμαστούν για το Web 3. 0 – την επόμενη εξέλιξη κατασκευής ιστοσελίδων του διαδικτύου, η οποία θα είναι πιο αποκεντρωμένη, 

Αυτή η προετοιμασία θα αποδώσει στο εγγύς μέλλον, όταν ο ιστός θα μετατραπεί σε περισσότερο αυτού του είδους το πεδίο μετά το 2022″.

Μια από τις πιο δημοφιλείς πτυχές της αλυσίδας μπλοκ είναι τα non-fungible tokens. Πρακτικά, σημαίνει ότι δεν μπορεί να ανταλλαγεί με κάτι ίσης αξίας, επειδή δεν έχει ίση αξία. Για παράδειγμα, το αμερικανικό δολάριο είναι ανταλλάξιμο. Μπορείτε να ανταλλάξετε ένα χαρτονόμισμα των 100 δολαρίων με πέντε χαρτονομίσματα των 20 δολαρίων. Αλλά δεν μπορείτε να ανταλλάξετε το δαχτυλίδι γάμου  – ένα μη βρώσιμο αντικείμενο – με κάτι ίσης αξίας, επειδή υπάρχει ο παράγοντας της αυθεντικότητας.

3. Κρυπτονόμισμα

Η αύξηση των κρυπτονομισμάτων το 2022 είναι ραγδαία. Οι έμπειροι marketers θα παρακολουθούν αυτή την τάση προς την αποκεντρωμένη χρηματοδότηση. Αν και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται μόνο από ένα εξειδικευμένο κοινό κυρίως στο εξωτερικό , η αποδοχή κρυπτονομισμάτων τώρα θα μπορούσε να βοηθήσει τα brands να προσελκύσουν νέους πελάτες, αλλά μόνο αν η δημογραφική ομάδα είναι η κατάλληλη,

Σε σχέση με τις πληρωμές, για παράδειγμα, τα κρυπτονομίσματα οδηγούν σε μαζικές αλλαγές σε σχέση με τους μεγαλύτερους επεξεργαστές. Αυτό έχει μεγάλες επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες εμπλέκονται με τους πελάτες τους και οι έμποροι θα είναι πρόθυμοι να ευθυγραμμιστούν με τις δυνατότητες αυξημένης δημογραφικής εμβέλειας”


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι