5 tips για την δημιουργία ενός βίντεο επωνυμίας
Σήμερα, είναι αδύνατο να υποτιμηθεί η σημασία των βίντεο στις καμπάνιες μάρκετινγκ και επωνυμίας.Τα βίντεο είναι ο πιο δημοφιλής τύπος περιεχομένου. Η πλειονότητα των καταναλωτών δηλώνουν ότι προτιμούν να παρακολουθούν ένα βίντεο παρά να διαβάζουν μια δημοσίευση κειμένου. Όσον αφορά την επωνυμία μπορούμε να πούμε ότι τα βίντεο είναι πολύ πιο αξέχαστα από το κείμενο,τις στατικές εικόνες διότι μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων και να την κρατήσουν.Επιπλέον τα βίντεο μπορούν να παρέχουν πληροφορίες χρησιμοποιώντας κείμενο ή αφήγηση και οπτικά στοιχεία. Ακόμη, τα βίντεο παρέχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσετε μοντέρνα μουσική για να κάνετε τα κλιπ σας πιο δημοφιλή.
1. Γράψτε ένα σενάριο
Ένα δημιουργικό βίντεο ξεκινά από το σενάριο. Θα πρέπει να γράψετε όλες τις λεπτομέρειες του μελλοντικού κλιπ σας, τι θα λέτε και τι θα κάνετε λεπτό προς λεπτό. Είναι σημαντικό να αποφεύγονται παύσεις και περιττές πληροφορίες. Αυτό το υπέροχο σενάριο θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα υπέροχο βίντεο, διατηρώντας το σύντομο, ενημερωτικό και δυναμικό.
2. Πείτε μια ιστορία
Πάνω απ ‘όλα, οι άνθρωποι αγαπούν τις ιστορίες. Ξεκινήστε, λοιπόν, δημιουργώντας μια εταιρική ή προσωπική ιστορία. Μπορεί να είναι μια ιστορία της εταιρείας σας, του κλάδου σας ή ακόμα και μια ιστορία ενός συγκεκριμένου ατόμου. Μπορείτε να προχωρήσετε περαιτέρω και να δημιουργήσετε μια ιστορία ενός προϊόντος ή ενός από τους πελάτες σας. Το κύριο σημείο είναι να κάνετε την ιστορία συναρπαστική για τους θεατές που θα δουν το βίντεο.
3. Αποφασίστε για την τοποθεσία
Η τοποθεσία μπορεί να είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του βίντεό σας διότι μπορείς να πεις πολλά για το θέμα χωρίς λόγια. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε ένα γραφείο ή ένα εργοστάσιο για να κινηματογραφήσει έναν ιδρυτή επωνυμίας, διευθύνοντα σύμβουλο ή υπάλληλο. Για μια μαρτυρία βίντεο, ένα οικιακό περιβάλλον ή μια εξωτερική τοποθεσία θα μπορούσε να σας ταιριάζει καλύτερα. Επομένως, επιλέξτε την τοποθεσία με βάση το θέμα και τον στόχο του βίντεό σας.
4 Θυμηθείτε τα οπτικά στοιχεία επωνυμίας σας
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, ένα σημαντικό πλεονέκτημα του περιεχομένου βίντεο στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι ότι μπορεί να εμφανίσει όλα τα στοιχεία της στρατηγικής επωνυμίας σας. Για παράδειγμα, στο στάδιο του σεναρίου θα πρέπει να λάβετε υπόψη τον τόνο της φωνής. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, εξετάστε τα εταιρικά σας χρώματα. Και στο στάδιο επεξεργασίας, μπορείτε να προσθέσετε οπτικά στοιχεία όπως το λογότυπο και τα γραφικά σας.
5 Δημοσιεύστε το βίντεό σας
Η δημοσίευση του βίντεό σας είναι εξίσου απαραίτητη με τη δημιουργία του. Πρώτον, πρέπει να δημοσιεύετε τακτικά, έτσι ώστε οι αλγόριθμοι της μηχανής αναζήτησης να κατατάσσουν το περιεχόμενό σας υψηλότερα. Ένα άλλο ζωτικό σημείο είναι τα μεταδεδομένα του βίντεο: ο τίτλος, η περιγραφή και οι ετικέτες πρέπει να περιέχουν λέξεις-κλειδιά, έτσι ώστε τα βίντεό σας να βελτιστοποιούνται για μηχανές αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να κάνετε το επώνυμο περιεχόμενό σας ορατό στο διαδίκτυο και να προσελκύσετε στο eshop σας ένα νέο κοινό.