espa banner
εστιασμένο επιχειρηματικό σχέδιο marketing για το site σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πώς να αναπτύξετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο marketing

Ένα εστιασμένο σχέδιο marketing θέτει δύο στόχους.
α) Eίναι να διατηρήσετε τη δέσμευση και την αφοσίωση των πελατών και ο δεύτερος είναι να κατακτήσετε μερίδιο αγοράς σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του κοινού-στόχου σας.

β)Το σχέδιο μάρκετινγκ περιγράφει τις στρατηγικές που θα χρησιμοποιήσετε για να επιτύχετε και τους  στόχους και τις συγκεκριμένες ενέργειες που θα εφαρμοστούν, όπως οι συγκεκριμένες εκστρατείες προβολής της ιστοσελίδας σας, τα κανάλια που θα χρησιμοποιηθούν, ο απαιτούμενος προϋπολογισμός.

1. Δημιουργήστε μια περίληψη

Οι εκστρατείες μάρκετινγκ δεν πρέπει να θεωρούνται μεμονωμένες λειτουργίες. Το μάρκετινγκ είναι η ιστορία της μάρκας σας όπως την αφηγείται στους πελάτες- όπως κάθε αφήγηση, ο τόνος και οι χαρακτήρες της πρέπει να παραμένουν σταθεροί. Μια σύνοψη περιγράφει λεπτομερώς τους στόχους μάρκετινγκ για το επόμενο έτος και βοηθά να συνδέσετε κάθε εκστρατεία μεταξύ τους.

2. Προσδιορίστε την αγορά-στόχο σας

Πριν γράψετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ eshop, πρέπει να βρείτε και να κατανοήσετε τη θέση σας. Αναρωτηθείτε ποιο είναι το συγκεκριμένο δημογραφικό κοινό στο οποίο στοχεύετε. Για παράδειγμα, αν η επιχείρησή σας πουλάει γεύματα 30 λεπτών, τότε όσοι εργάζονται σε παραδοσιακές δουλειές 9 προς 5 είναι πιθανότατα στην αγορά σας. Μελετήστε αυτή την ομάδα ατόμων για να κατανοήσετε τους αγώνες τους και να μάθετε πώς η επιχείρησή σας μπορεί να λύσει το πρόβλημα.

3. Διαφοροποιήστε την επωνυμία σας με το inbound marketing

Το inbound marketing χρησιμοποιεί εσωτερικά εργαλεία – όπως το μάρκετινγκ περιεχομένου, η δραστηριότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) – για να προσελκύσει την προσοχή ενός πελάτη κυρίως μέσω διαδικτυακής επικοινωνίας.

4. Προσδιορίστε ανταγωνιστές που στοχεύουν επίσης τους πελάτες σας

Ανεξάρτητα από το πόσο πρωτότυπο μπορεί να είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας, υπάρχει πάντα ανταγωνισμός. Γνωρίζοντας ποιοι είναι λοιπόν οι ανταγωνιστές σας, τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά τους και πώς μπορούν να ανταποκριθούν στις προσφορές σας – όπως περικοπές τιμών ή αυξημένη επικοινωνία – σας βοηθά να επινοήσετε στρατηγικές για την καταπολέμηση τέτοιων απωλειών.

5. Δηλώστε τη θέση της επωνυμίας σας για τους πελάτες-στόχους σας

Τελικά, η επωνυμία σας – και αυτό που συμβολίζει για τους πελάτες – είναι το ισχυρότερο πλεονέκτημά σας. Θα πρέπει να είστε σε θέση να γράψετε μια απλή δηλωτική πρόταση για το πώς θα καλύψετε τις ανάγκες των πελατών και θα νικήσετε τον ανταγωνισμό. Οι δηλώσεις καλύτερης τοποθέτησης επικεντρώνονται στην επίλυση ενός προβλήματος για τον πελάτη με τρόπο που προάγει την καλύτερη αξία.

6. Προϋπολογισμός του σχεδίου

Κατά την εφαρμογή μιας στρατηγικής, εξετάστε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ που θα διανεμηθεί. Το μάρκετινγκ απαιτεί χρήματα για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων των προσφορών επί πληρωμή, του λογισμικού μάρκετινγκ, των εκδηλώσεων και του εξωτερικού κόστους. Εξετάστε τον προϋπολογισμό σας κατά τη δημιουργία του σχεδίου, ώστε να υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα για να ξοδέψετε σε τακτικές μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι