Ιστοσελίδα ξενοδοχείου: Συμβουλές και κόλπα για τη συγγραφή περιεχομένου
Δεν γνωρίζετε πως να γεμίσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας; Θέλετε συμβουλές για τη συγγραφή περιεχομένου για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας; Κάνετε μια αρχή με μία από τις παρακάτω προτάσεις.
Η δημιουργία μοναδικού και ελκυστικού περιεχομένου ιστοσελίδας μπορεί να είναι δύσκολη για κάθε ξενοδόχο και συχνά μοιάζει υπερβολική.
Ο ιστότοπος του ξενοδοχείου σας δημιουργεί την πρώτη εντύπωση για την επωνυμία σας. Είναι επίσης, το μέρος όπου οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε κάθε μέρος του περιεχομένου του ιστότοπου του ξενοδοχείου σας. Εξάλλου, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το αν οι πελάτες θα επιλέξουν να κάνουν κράτηση ή όχι.
Το να μοιράζεστε ιστορίες με τον κόσμο, ενημερωτικό περιεχόμενο, είναι επίσης απαραίτητο. Είναι πιο πιθανό να πετύχετε υψηλότερη δέσμευση και μετατροπή αν προωθήσετε το ξενοδοχείο σας ως εμπειρία μέσω περιεχομένου. Έχοντας αυτά κατά νου, λάβετε υπόψη σας τις παρακάτω 5 συμβουλές για τη δημιουργία και προώθηση εξαιρετικού περιεχομένου για τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας.
- Γνωρίστε το κοινό σας
Η γνώση του κοινού που στοχεύετε είναι το κλειδί της επιτυχίας σε κάθε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Εάν αναγνωρίσετε την αγορά σας, μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενο σας στις ανάγκες των μοναδικών θεατών σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες άμεσων κρατήσεων.
Ποιο είναι το νόημα της ανάπτυξης δημιουργικού περιεχομένου για το ξενοδοχείο σας, αν αυτό δεν φτάνει στο σωστό κοινό; Θα είναι χάσιμο χρημάτων και χρόνου. Ως εκ τούτου, ένα από τα πρώτα βήματα στη δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου για το ξενοδοχείο σας είναι η δημιουργία προσωπικοτήτων αγοραστή για τους δυνητικούς πελάτες του ξενοδοχείου σας.
Η προσωπικότητα του αγοραστή πρέπει να περιλαμβάνει τα στατιστικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, τους στόχους, τις επιθυμίες και τις συνήθειες των πελατών σας. Η ανάλυση των μηνιαίων αναφορών Google Analytics του ιστότοπου σας είναι μια εξαιρετική μέθοδος για να γνωρίζετε το κοινό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε να προσδιορίζετε ποιο είδος περιεχομένου διαβάζει το κοινό σας με μεγαλύτερη ευχαρίστηση.
Μόλις ανακαλύψετε τι αρέσει στο κοινό σας, θα πρέπει να ξεκινήσετε ενεργά τη συγγραφή περιεχομένου για τον ιστότοπο του ξενοδοχείου καθώς και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δεσμεύσετε το κοινό και να βοηθήσετε στην αύξηση των εσόδων.
- Το SEO είναι το κλειδί για τη συγγραφή περιεχομένου
Το SEO είναι η διαδικασία προσέλκυσης ποιοτικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπο σας, καθιστώντας το περιεχόμενο σας πιο φιλικό προς τη Google.
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την επίτευξη βελτιστοποίησης εντός της σελίδας. Περιλαμβάνει τον εντοπισμό σημαντικών λέξεων-κλειδιών, φράσεων και προτάσεων που αναζητά το κοινό-στόχος σας.
Ξεκινήστε κάνοντας μια λίστα με όλες τις σχετικές λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google, για να δείτε πόσες μηνιαίες αναζητήσεις δέχονται και πόσο ανταγωνιστικές είναι. Αν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, κοιτάξτε τα Google Analytics και τις αναφορές μηχανών αναζήτησης για να βρείτε ποιες λέξεις-κλειδιά προσέλκυσαν τους χρήστες στον ιστότοπό σας νωρίτερα.
- Αντιμετωπίστε το τοπικό περιεχόμενο σαν βασιλιά
Οι τουρίστες έρχονται για περιπέτειες, δημιουργούν αναμνήσεις και συνδέονται με ανθρώπους που δεν θα συναντούσαν ποτέ στην πατρίδα τους. Μοιραστείτε την ιστορία πίσω από το ξενοδοχείο σας, εκφράστε την έμπνευσή σας, αναδείξτε τους ανθρώπους πίσω από την εταιρεία σας και τις υπηρεσίες που προσφέρει το ξενοδοχείο σας.
Μην ξεχάσετε να απαθανατίσετε τους ντόπιους κατοίκους καθώς και την απόλαυση που περιμένει τον τουρίστα στις κοντινές περιοχές για να τους ενθαρρύνετε να κάνουν κρατήσεις με τη βοήθεια του συστήματος κρατήσεων ξενοδοχείων.
Ως ξενοδόχος, είναι πιθανό να γνωρίζετε τα αξιοθέατα και τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή σας. Αξιοποιήστε στο έπακρο την τεχνογνωσία σας και αρχίστε να γράφετε περιεχόμενο για το τι κάνει την περιοχή του ξενοδοχείου σας μοναδική. Να είστε ευφάνταστοι και να αναδείξετε τι θα ήθελε πιθανότατα να εξερευνήσει η αγορά-στόχος σας, από γκαλερί μέχρι δημοφιλείς παμπ ή φεστιβάλ.
- Μην ξεχνάτε τα στοιχεία του περιεχομένου του ιστοτόπου σας
Η εμπειρία του χρήστη στον ιστότοπο σας εξαρτάται από τη διάταξη και το σχεδιασμό του ιστότοπου του ξενοδοχείου σας. Οι χρήστες το βρίσκουν εύκολο όταν το περιεχόμενο είναι σωστά διαμορφωμένο, είναι ευανάγνωστο και είναι εύκολο να το καταναλώσουν.
Φροντίστε λοιπόν να συμπεριλάβετε τα ακόλουθα στοιχεία στο περιεχόμενο του ιστοτόπου σας:
-Επικεφαλίδα
-Εισαγωγή
-Εικόνες
-Λίστες με κουκκίδες και αριθμημένες λίστες
-Συμπέρασμα
-Πρόσκληση για δράση, κτλ.
Στη συνέχεια, καθορίστε τον κύριο στόχο κάθε ιστοσελίδας. Επίσης, καθορίστε τα αποτελέσματα που περιμένετε από τις ιστοσελίδες σας.
Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα:
-Για να κάνετε απευθείας κρατήσεις
-Για να συμπληρώσετε μια φόρμα έρευνας
-Για να κατεβάσετε ένα φυλλάδιο
-Για να αγοράσετε ένα κουπόνι
-Για να εγγραφείτε σε ένα ενημερωτικό δελτίο
Οι περισσότεροι επισκέπτες δεν διαβάζουν καν ολόκληρο το περιεχόμενο. Σαρώνουν τη σελίδα για τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Ξεκινήστε λοιπόν με τις πιο κρίσιμες πληροφορίες στην κορυφή της σελίδας.
Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να κάνετε μια σαφή πρόσκληση για δράση κατά τη συγγραφή περιεχομένου για τον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Πρέπει να συμπεριλάβετε μια ισχυρή πρόσκληση για δράση αφού έχετε επισημάνει τα αξιοθέατα της υπέροχης προεδρικής σουίτας σας, καθώς θα οδηγήσει τους χρήστες προς έναν από τους πρωταρχικούς στόχους που έχετε θέσει για τους ιστότοπους σας, δηλαδή τις άμεσες κρατήσεις.
- Προσθέστε φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας
Οι φωτογραφίες που δείχνετε στους θεατές σας πρέπει να τους βοηθούν να δημιουργήσουν μια αίσθηση του τι μπορούν να απολαύσουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους στο ξενοδοχείο σας. Στο πλαίσιο αυτό, πρέπει να επενδύσετε σε ποιοτικές φωτογραφίες και να τις χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας.
Πρέπει να συμπεριλάβετε στις φωτογραφίες σας: εξωτερικές και εσωτερικές φωτογραφίες, υπνοδωμάτια και άλλα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου, όπως οι κοινόχρηστοι χώροι και το φουαγιέ.
Μπορείτε επίσης να αναδείξετε τους επισκέπτες του ξενοδοχείου, με διάφορα πλούσια οπτικά στοιχεία, όπως προβολές 360 μοιρών του ξενοδοχείου, όπου οι τουρίστες θα μπορούν να ρυθμίσουν τις απόψεις τους και να απολαύσουν μια γρήγορη εικονική περιήγηση στο ξενοδοχείο.
Η δημιουργία βίντεο είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για την προώθηση του ξενοδοχείου σας και των υπηρεσιών του, επειδή τα βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να αφηγηθείτε μια συναισθηματική ιστορία και να δώσετε στους επισκέπτες σας μια καλύτερη εικόνα του ξενοδοχείου σας και της συνολικής εμπειρίας που μπορούν να περιμένουν. Το καλύτερο θα ήταν να εκμεταλλευτείτε πλήρως τις προηγμένες τεχνικές φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης
Τέλος, βεβαιωθείτε ότι όλες οι φωτογραφίες στον ιστότοπο σας είναι βελτιστοποιημένες για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό συνεπάγεται την τοποθέτηση των σχετικών φωτογραφιών δίπλα στο σχετικό κείμενο, την αποθήκευση με συνεπή ονόματα αρχείων και τη σωστή χρήση του κειμένου alt και των λεζάντων.
Είστε έτοιμοι να κάνετε περισσότερες απευθείας κρατήσεις με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας;
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς! Είναι ένα βασικό εργαλείο για να συνδεθείτε με το κοινό σας, να μοιραστείτε εμπνευσμένες ιστορίες, να οικοδομήσετε αφοσίωση και να προσελκύσετε επισκέπτες στην επωνυμία σας. Ως εκ τούτου, η συγγραφή περιεχομένου για ξενοδοχεία είναι μια σταθερή στρατηγική μάρκετινγκ στην οποία πρέπει να επενδύσετε αν θέλετε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη ξενοδοχειακή επιχείρηση σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο.
Αν εφαρμόσετε αυτές τις 5 συμβουλές συγγραφής περιεχομένου στην κατασκευής της ιστοσελίδας σας, μπορείτε να ενισχύσετε την προβολή και τη φήμη της εταιρείας σας. Για να έχετε περισσότερες άμεσες κρατήσεις και να πετύχετε στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων που θα εξυπηρετεί το οικοσύστημα ολόκληρου του ξενοδοχείου.