espa banner
Κατασκευή ιστοσελίδων με πειστικό περιεχόμενο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Είναι ένα συνηθισμένο λάθος. Ακόμη και οι έμπειροι δημιουργοί ιστολογίου το κάνουν. Σας παρουσιάζουμε έναν πιθανό πελάτη που διαβάζει το κείμενό σας, σκέφτεστε τι θα τον κάνει να πατήσει κλικ; Αυτό είναι που κάνουν οι περισσότεροι web authors: Αντιμετωπίζουν τους επισκέπτες του ιστού τους σαν ανθρώπους που τους αρέσει να διαβάζουν. Αλλά αυτό είναι λάθος. Οι επισκέπτες του ιστοτόπου σας αναζητούν πληροφορίες ή προϊόντα. Παίρνουν γρήγορες αποφάσεις χωρίς να σκέφτονται.

Πώς μπορείτε να πείσετε τους επισκέπτες σας να αναλάβουν δράση αν δεν διαβάσουν το κείμενό σας;

  1. Περιποιηθείτε τους επισκέπτες σας.

Οι επισκέπτες δεν θέλουν να ψάχνουν για πληροφορίες ή για ένα προϊόν. Εξετάζουν δύο πράγματα: Η ιστοσελίδα σας προσφέρει αυτό που ψάχνουν; Μπορούν να το βρουν εύκολα;  Οι επισκέπτες του ιστού σας δεν θέλουν να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα σας αρκετά λεπτά μέχρι να βρουν το προϊόν που ψάχνουν. Θέλουν να το βρουν γρήγορα. Ο επισκέπτης σας αποφασίζει γρήγορα εάν ο ιστότοπός σας είναι χρήσιμος ή όχι. Έτσι, αν ο ιστότοπός φαίνεται περίπλοκος με πολλές επιλογές για να διαλέξουν, κάνουν κλικ σε έναν άλλο ιστότοπο. Ρίχνουν γρήγορα μια ματιά στην ιστοσελίδα σας πριν μαντέψουν εάν είναι στο σωστό μέρος ή όχι. Δεν χρειάζεται να γνωρίζουν σίγουρα. Απλώς θέλουν να πάρουν μια γρήγορη απόφαση.

  1. Βάλτε πρώτα τις πιο σημαντικές πληροφορίες

Το γράψιμο για το διαδίκτυο. Οι πληροφορίες που είναι πιο σημαντικές για τους επισκέπτες σας στο διαδίκτυο είναι συχνά μια απλή δήλωση του τι κάνετε. Αφού καταλάβουν τι κάνετε, ίσως να θέλουν να γνωρίσουν μερικές σημαντικές λεπτομέρειες. Και τότε, ίσως θα ήθελαν να μάθουν κάποιες βασικές πληροφορίες. Οι δημοσιογράφοι αποκαλούν αυτόν τον τρόπο γραφής ‘ανεστραμμένη πυραμίδα’. Στα άρθρα των εφημερίδων οι πιο πρόσφατες πληροφορίες έρχονται πρώτα και μετά οι λεπτομέρειες και γενικές πληροφορίες. Ακόμα κι αν διαβάζετε μόνο την πρώτη παράγραφο μιας εφημερίδας, καταλαβαίνετε ακόμα την κεντρική ιδέα. Είναι το ίδιο στον ιστότοπό σας. Οι πελάτες σας θέλουν να μάθουν πρώτα την κεντρική ιδέα. Βασικά: Τι κάνετε; Ή τι μπορείτε να κάνετε για αυτούς;

  1. Μην προσπαθείτε να είστε δημιουργικοί

Στο διαδίκτυο είναι σπάνιο ένας αναγνώστης να ‘κρέμεται’ σε κάθε λέξη που γράφετε. Δεν έχει χρόνο. Είναι σε μια βιασύνη επειδή θα μπορούσε να ελέγξει διάφορες άλλες ιστοσελίδες αντί να σπαταλάει χρόνο προσπαθώντας να καταλάβει τι κάνετε. Οι απλές δηλώσεις συχνά λειτουργούν καλύτερα. Γράψτε σαν να γράφετε για ένα 12χρονο, επειδή αυτό κάνει το κείμενο εύκολο στην παρακολούθηση. Και να είστε προσεκτικοί με τα αστεία που κάνετε και γράφετε, εκτός αν είστε απόλυτα σίγουροι ότι το κοινό σας δε θα παρεξηγηθεί.

  1. Γράψτε για τους επισκέπτες που ρίχνουν μια γρήγορη ματιά (σκανάρουν)

Πόσοι άνθρωποι διαβάζουν ιστοσελίδες; Σχεδόν κανείς! Οι έρευνες δείχνουν ότι μόνο το 16% των ανθρώπων διαβάζουν τις ιστοσελίδες λέξη προς λέξη. Οι περισσότεροι άνθρωποι κοιτάνε φευγαλέα τα σημεία που τους ενδιαφέρουν.

Πώς μπορείτε να γράψετε για αυτούς τους ανθρώπους; Εδώ είναι μια λίστα ελέγχου που πρέπι να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη στην κατασκευή ιστοσελίδων:

– Ο τίτλος σας ενημερώνει για το τι είστε;

– Η εικόνα σας κοινοποιεί ένα μήνυμα πωλήσεων;

– Οι υπότιτλοι συνοψίζουν τα βασικά σας σημεία;

– Τα βασικά σημεία στο κείμενό σας είναι εύκολο να μειώσουν την μακρολογία;

Ο επισκέπτης στο διαδίκτυο αναζητά πληροφορίες ή προϊόντα. Βεβαιωθείτε ότι μπορεί να κατανοήσει τις πιο σημαντικές πληροφορίες σας, κοιτάζοντας απλώς στην ιστοσελίδα σας.

  1. Χρησιμοποιήστε οικείες λέξεις

Οι λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις που ψάχνουν οι άνθρωποι. Συχνά θέλουμε να κάνουμε τους εαυτούς μας να ακούγονται καλύτερα από ό,τι είμαστε. Προσπαθούμε να εμπλουτίσουμε αυτό που κάνουμε. Προσπαθούμε να ακούγονται επιστημονικά, φανταχτερά ή ειδικά. Αλλά ο επισκέπτης του ιστού ψάχνει για οικείες λέξεις ώστε να καταλαβαίνει και να νιώθει και αυτός οικεία.

  1. Γράψτε για τους ανθρώπους που είναι αδρανείς

Ο επισκέπτης του ιστού σας δεν θέλει να κάνει προσπάθεια να διαβάσει το κείμενό σας. Κάντε το κείμενο σας εύκολο στην ανάγνωση:

– Χρησιμοποιήστε σύντομες παραγράφους με το πολύ τέσσερις προτάσεις.

– Χρησιμοποιήστε σύντομες προτάσεις ( δώδεκα κατά μέσο όρο ).

– Παράλειψη περιττών λέξεων.

– Αποφύγετε τη φρασεολογία.

– Αποφύγετε την ένταση.

– Αποφύγετε την περιττή επανάληψη.

– Απευθυνθείτε απευθείας στους επισκέπτες του ιστού σας.

– Συντομεύστε το κείμενό σας.

Πόσο σύντομο θα είναι το κείμενό σας; Συνιστάτε να απαλλαγείτε από τις μισές λέξεις σε κάθε σελίδα και, στη συνέχεια, να απαλλαγείτε από τα μισά από αυτά που έχουν απομείνει. Αυτό μπορεί να είναι ένας υπερβολικά απαιτητικός στόχος. Ορίστε στον εαυτό σας μια πρόκληση και κάντε το κείμενό σας όσο το δυνατόν συντομότερο.

  1. Κάντε εύκολο στους ανθρώπους να μπαίνουν στην ιστοσελίδα σας οπουδήποτε και αν είναι

Οι περισσότεροι επισκέπτες στο διαδίκτυο δεν θα αρχίσουν να διαβάζουν στην αρχική σας σελίδα. Μπορούν να φτάσουν σε οποιαδήποτε από τις ιστοσελίδες σας. Κάθε ιστοσελίδα μπορεί να είναι μια σελίδα εισόδου, τι σημαίνει αυτό;

– Κάθε σελίδα θα πρέπει να είναι εύκολη στη ανάγνωση.

– Κάθε σελίδα θα πρέπει να διευκρινίζεται στους ανθρώπους που βρίσκονται και τι είναι ο ιστότοπός σας.

– Κάθε σελίδα θα πρέπει να έχει ένα κουμπί προτροπής λέγοντας στους ανθρώπους πού να πάει να διαβάσει μια άλλη θέση blog, να εγγραφεί για το ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, να δεί μια λεπτομερή περιγραφή προϊόντος ή μαρτυρία, να ζητήσει μια προσφορά ή να προσθέσει ένα προϊόν σε ένα καλάθι αγορών.

Μην βασίζεστε στη γραμμή πλοήγησης για να ενημερώσετε τους ανθρώπους τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Συμπεριλάβετε ένα κουμπί ή έναν σύνδεσμο για να καθοδηγήσετε τους ανθρώπους να κάνουν το επόμενο βήμα. Σε κάθε σελίδα!

  1. Κάντε το εύκολο να σας βρουν

Οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν πληροφορίες ή προϊόντα. Πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να σας βρουν; Δελεάστε τους πιθανούς πελάτες στον ιστότοπό σας παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες. Αυτό είναι το πώς το SEO (Search Engine Optimization) λειτουργεί:

– Απαντήστε στις ερωτήσεις που θέτουν οι πιθανοί πελάτες.

– Συζητήστε ένα θεματικό θέμα για κάθε σελίδα.

– Συμπεριλάβετε συνδέσμους σε σχετικές σελίδες στον ιστότοπό σας ή σε άλλους ιστότοπους.

– Χρησιμοποιήστε φράσεις και λέξεις που αναζητούν οι πιθανοί πελάτες σας.

Πάνω απ ‘όλα: Βοηθήστε.

  1. Κάντε μια οπτική εντύπωση

Η οπτική της ιστοσελίδας σας, επηρεάζει την αναγνωσιμότητα του κειμένου σας και επηρεάζει εάν οι επισκέπτες μπορούν να εντοπίσουν γρήγορα αυτό που είστε. Πώς να αυξήσετε την οπτική εμφάνιση του ιστοτόπου σας:

– Αντικαταστήστε κείμενο με φωτογραφίες ή βίντεο.

– Εξετάστε διαφορετικά μεγέθη γραμματοσειρών – σκεφτείτε πρώτα τους ανθρώπους που διαβάζουν μεγάλο κείμενο.

– Τονίστε τα αποσπάσματα των πελατών (ή των εμπειρογνωμόνων) για να προσθέσετε αξιοπιστία.

– Παίξτε γύρω με έντονα στοιχεία, έντονο κείμενο, κεφαλαία ή πλάγια γραφή.

– Σπάστε μια μακρά επικεφαλίδα σε μια επικεφαλίδα με έναν υπότιτλο.

– Αλλάξτε τις παραγράφους σε σημεία με κουκκίδες.

Το πιο σημαντικό: Μειώστε την ‘βαβούρα’ και προσθέστε λευκό χώρο. Όχι μόνο θα κάνει την ιστοσελίδα σας ευκολότερη στην ανάγνωση, αλλά θα αυξήσει και την αντιληπτή εμπιστοσύνη σας. Μη συμπεριφέρεστε στους επισκέπτες του ιστού σας όπως οι ακαδημαϊκοί που αγαπούν την ανάγνωση δύσκολων και περίπλοκων κειμένων. Αντ ‘αυτού, κάντε το κείμενό σας όσο το δυνατόν πιο απλό. Εάν η τοποθέτησή σας είναι σαφής, είναι πολύ πιο εύκολο να ξεχωρίσετε στον ιστό και να βρεθείτε. Να είστε ξεκάθαροι. Να είστε συγκεκριμένοι. Να είστε τολμηροί!


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι