espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η σύνταξη και η υποβολή άρθρων είναι ένα αποτελεσματικό τέχνασμα μάρκετινγκ για την παράδοση στοχευμένων επισκεπτών στον ιστότοπο σας, την αύξηση της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης και την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ή των πωλήσεών σας. Θα πρέπει να το γράψετε για να κάνετε την καλύτερη χρήση των λέξεων-κλειδιών χωρίς να είστε προφανείς. Οι αναγνώστες θέλουν χρήσιμες πληροφορίες, οπότε μην γράφετε ένα διαφημιστικό. Σταδιακά μπορείτε να κατευθύνετε τους αναγνώστες σας προς τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Αυτή η λίστα ελέγχου θα σας βοηθήσει να αποβάλλετε κοινά προβλήματα στη σύνταξη άρθρων και να βελτιώσετε το γράψιμό σας στην κατασκευή ιστοσελίδων:

1. Να έχετε κατά νου έναν συγκεκριμένο σκοπό.

Ο ευκολότερος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να γράψετε για ένα θέμα που σας ενδιαφέρει και σας ενθουσιάζει. Να έχετε πάντα κατά νου έναν συγκεκριμένο σκοπό πριν αρχίσετε να γράφετε: θα πρέπει να ξέρετε τι θέλετε να επιτύχετε γράφοντας το άρθρο σας. Γράφετε ένα άρθρο για να διευκρινίσετε ένα ζήτημα για τους πελάτες σας, να προσελκύσετε προοπτικές, να βελτιώσετε τη δημοτικότητα του συνδέσμου για τον ιστότοπό σας;

2. Περιορίστε το θέμα σας.

Μόλις αποφασίσετε για μια γενική περιοχή, ένας καλός τρόπος για να περιορίσετε το θέμα είναι να εστιάσετε στα προβλήματα που έχουν οι αναγνώστες σας. Συνήθως, οι άνθρωποι διαβάζουν άρθρα επειδή θέλουν να ψυχαγωγηθούν ή θέλουν πληροφορίες. Η σύνταξη διασκεδαστικών άρθρων είναι πιο δύσκολη. Ωστόσο, η σύνταξη ενημερωτικών άρθρων μπορεί να είναι τόσο απλή όσο η κοινή χρήση συμβουλών. Μια κατευθυντήρια αρχή είναι να περιμένουμε από τους αναγνώστες να ψάχνουν, “Τι είναι αυτό για μένα;”

3. Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας.

Πριν γράψετε ένα άρθρο, ερευνήστε το κοινό-στόχο σας. Ποιες είναι οι εμπειρίες τους, τα ενδιαφέροντά τους και οι επιθυμίες τους στο επιλεγμένο θέμα; Τι πόνο ή πρόβλημα προσπαθούν να αποφύγουν;

4. Αναπτύξτε πρώτα ένα λεπτομερές περίγραμμα, τονίζοντας τα οφέλη.

Τώρα που έχετε ένα σκοπό και ένα στόχο, οργανώστε το άρθρο σας έτσι ώστε η γρήγορη σάρωση του θα δείξει αμέσως στον αναγνώστη σας πώς θα ωφεληθεί από αυτό και ποια είναι τα πιο σημαντικά σημεία.

5. Δημιουργήστε έναν τίτλο για να σταματήσετε τον αναγνώστη σας στα ίχνη του.

Ο τίτλος σας θα πρέπει να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη και να τον αναγκάσει να διαβάσει την πρώτη σας παράγραφο. Η χρήση του πιο σημαντικού οφέλους σας συνήθως το κάνει.

6. Ξεκινήστε το άρθρο σας με τις πιο σημαντικές πληροφορίες.

Και πάλι, μην κρατάτε τις πιο σημαντικές πληροφορίες σας για το συμπέρασμα. Δώστε το αμέσως και χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες παραγράφους για να το αναπτύξετε.

7. Κρατήστε την ορολογία στο ελάχιστο.

Εάν είναι δυνατόν, αποφύγετε την ορολογία καθώς και τις προκαταλήψεις και τους υπαινιγμούς. Γράψτε το άρθρο σας, ώστε ακόμη και ένα παιδί να μπορεί να το καταλάβει.

8. Κάντε το άρθρο σας ζεστό και προσωπικό.

Μιλήστε απευθείας στον αναγνώστη. Χρησιμοποιήστε πολλά “εσείς”. Διαβάζοντας το άρθρο σας, ο αναγνώστης θα πρέπει να αισθάνεται ζεστασιά και ενσυναίσθηση, γνωρίζοντας ότι έχετε τα ίδια προβλήματα και στόχους.

9. Κρατήστε τις προτάσεις σύντομες και απλές.

Η χρήση σύντομων και απλών προτάσεων θα επιτρέψει μια ρευστή και εύκολη ανάγνωση, εμποδίζοντας τον αναγνώστη σας να βαρεθεί. Στους περισσότερους ανθρώπους δεν αρέσει να διαβάζουν μεγάλα έγγραφα από τον Ιστό. σε αντίθεση με τα μεγάλα δοκίμια, τα άρθρα πρέπει να έχουν μήκος περίπου 400 λέξεις.

10. Ζητήστε από κάποιον από τον κοινό-στόχο να επικρίνει το άρθρο σας.

Ποιος μπορεί να σας δώσει καλύτερα σχόλια από κάποιον από το κοινό-στόχο σας; Θα σας βοηθήσει

11. Αφιερώστε περισσότερο χρόνο για να διορθώσετε παρά να γράψετε.

Εκτός από τη μορφοποίηση του άρθρου σας για εύκολη ανάγνωση και παρουσίαση, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία ή έναν εξωτερικό επεξεργαστή για να διορθώσετε το γράψιμό σας για γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Χρησιμοποιήστε έναν γραμματικό έλεγχο για να διορθώσετε λάθη γραφής και γραμματικής.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι