espa banner
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ - προώθησης ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το ψηφιακό μάρκετινγκ ωφελεί τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών παρέχοντας πρόσβαση στη μαζική αγορά σε προσιτή τιμή μέσω της προώθησης – κατασκευής ιστοσελίδων. Σε αντίθεση με την τηλεόραση ή την έντυπη διαφήμιση, επιτρέπει πραγματικά εξατομικευμένο μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ συνοδεύεται επίσης από μια σειρά προκλήσεων που πρέπει να γνωρίζετε. 

Πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ

Το κύριο πλεονέκτημα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι ένα στοχευμένο κοινό μπορεί να προσεγγιστεί με οικονομικά αποδοτικό και μετρήσιμο τρόπο. Άλλα πλεονεκτήματα ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν την αύξηση της αφοσίωσης στην επωνυμία και την αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων.

  • Παγκόσμια εμβέλεια – ένας ιστότοπος σάς επιτρέπει να βρείτε νέες αγορές και να κάνετε συναλλαγές παγκοσμίως μόνο για μια μικρή επένδυση.
  • Χαμηλότερο κόστος – μια σωστά σχεδιασμένη και καλά στοχευμένη καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να προσεγγίσει τους σωστούς πελάτες με πολύ χαμηλότερο κόστος από τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ.
  • Ανιχνεύσιμα, μετρήσιμα αποτελέσματα – η μέτρηση του διαδικτυακού σας μάρκετινγκ με αναλυτικά στοιχεία ιστού και άλλα διαδικτυακά εργαλεία μέτρησης διευκολύνει τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας σας. Μπορείτε να λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπό σας ή κλικάρουν στις διαφημίσεις σας.
  • Εξατομίκευση – εάν η βάση δεδομένων των πελατών σας είναι συνδεδεμένη με τον ιστότοπό σας, τότε κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται τον ιστότοπο, μπορείτε να του προβάλετε στοχευμένες προσφορές. Όσο περισσότερο αγοράζουν από εσάς, τόσο περισσότερο μπορείτε να βελτιώσετε το προφίλ των πελατών σας και να τους προωθήσετε πιο στοχευμένες πληροφορίες.
  • Διαφάνεια – συμμετέχοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαχειρίζοντας τα προσεκτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε την αφοσίωση των πελατών σας. 

Μειονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ

Μερικά από τα μειονεκτήματα και τις προκλήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζετε περιλαμβάνουν:

  • Δεξιότητες και εκπαίδευση – Θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι το προσωπικό σας έχει τις σωστές γνώσεις και εμπειρία για να πραγματοποιήσει το ψηφιακό μάρκετινγκ με επιτυχία. Τα εργαλεία, οι πλατφόρμες και οι τάσεις αλλάζουν γρήγορα και είναι ζωτικής σημασίας να ενημερώνεστε. 
  • Υψηλός ανταγωνισμός – ενώ μπορείτε να προσεγγίσετε ένα παγκόσμιο κοινό με το ψηφιακό μάρκετινγκ, αντιμετωπίζετε επίσης τον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Μπορεί να είναι μια πρόκληση να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές και να τραβήξετε την προσοχή μεταξύ των πολλών μηνυμάτων που απευθύνονται στους καταναλωτές στο διαδίκτυο. 
  • Παράπονα και σχόλια – οποιαδήποτε αρνητικά σχόλια ή κριτική της επωνυμίας σας μπορούν να είναι ορατά στο κοινό σας μέσω των κοινωνικών μέσων και των ιστότοπων αναθεώρησης. Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών στο διαδίκτυο μπορεί να είναι δύσκολη. Τα αρνητικά σχόλια ή η αποτυχία αποτελεσματικής απάντησης μπορούν να βλάψουν τη φήμη της επωνυμίας σας.   
  • Ζητήματα ασφάλειας και απορρήτου – υπάρχουν ορισμένα νομικά ζητήματα σχετικά με τη συλλογή και τη χρήση δεδομένων πελατών για σκοπούς ψηφιακού μάρκετινγκ. Φροντίστε να συμμορφώνεστε με τους κανόνες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι