Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της απόκτησης χρημάτων με το Affiliate Marketing
Οι συνεργάτες έμποροι πληρώνονται για την παραπομπή πελατών σε άλλες επιχειρήσεις, προϊόντα ή υπηρεσίες, συχνά μέσω παρακολούθησης συνδέσμων που δημοσιεύονται σε αναρτήσεις ιστολογίου, ιστοσελίδες, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αναρτήσεις κοινωνικών μέσων.
Αυτή η σχέση μπορεί να λάβει πολλές μορφές. Μπορείτε να συνεργαστείτε με μια επωνυμία που λανσάρει ένα συγκεκριμένο προϊόν και να λάβετε ένα ποσοστό των εσόδων που δημιουργούνται από τις παραπομπές σας. Eάν εργάζεστε με ιστότοπους λαμβάνετε ένα ποσοστό από ό, τι αγοράζει ένας ακόλουθος μέσω των συνδέσμων παραπομπής σας, ακόμη και αν δεν αγοράζουν το προϊόν που προτείνατε ειδικά.
Πλεονεκτήματα του Affiliate Marketing
Το μάρκετινγκ συνεργατών είναι ιδανικό για bloggers, προπονητές, επιχειρηματίες πληροφοριών και όσους δημιουργούν και διατηρούν τις δικές τους ψηφιακές ιδιότητες, όπως τα κανάλια YouTubeή έχουν προβεί σε πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδων. Υπάρχουν πολλές πτυχές του μάρκετινγκ θυγατρικών που το καθιστούν ένα καλό επιχειρηματικό μοντέλο στο σπίτι, όπως:
Χαμηλό γενικό κόστος: Τα περισσότερα προγράμματα θυγατρικών είναι δωρεάν για συμμετοχή, επομένως το κόστος σας σχετίζεται συνήθως με τις μεθόδους παραπομπής και μάρκετινγκ.
Χωρίς φυσικά προϊόντα: Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία επειδή επιλέγετε ένα ήδη υπάρχον. Δεν χρειάζεται να αποθηκεύσετε ή να στείλετε προϊόντα.
Ευελιξία: Μπορείτε να εργαστείτε οποτεδήποτε και από οπουδήποτε, αρκεί να έχετε πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Συμπληρωματικό εισόδημα: Υπάρχει δυνατότητα παθητικού εισοδήματος, ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο προωθείτε τα προγράμματα θυγατρικών σας. Μπορεί να προστεθεί στην τρέχουσα οικιακή σας επιχείρηση για να δημιουργήσετε μια πρόσθετη ροή εισοδήματος.
Μειονεκτήματα του Affiliate Marketing
Όπως κάθε επιχειρηματικό μοντέλο, υπάρχουν μειονεκτήματα και προκλήσεις και στο μάρκετινγκ συνεργατών, όπως:
Χρόνος: Χρειάζεται δέσμευση και πειραματισμός για μεγάλο χρονικό διάστημα για να δημιουργηθεί το ποσό της κίνησης που απαιτείται για να προκύψει εισόδημα.
Χαμένες πληρωμές: Ενδέχεται να συμβεί απαγωγή θυγατρικών στις οποίες δεν σας χορηγείται πίστωση για την παραπομπή σας. Ορισμένες εταιρείες αδυνατούν να πληρώσουν τους εμπόρους θυγατρικών τους.
Έλλειψη ελέγχου: Δεν έχετε κανέναν έλεγχο στην εκπλήρωση των επιχειρήσεων ενός δεδομένου προϊόντος ή υπηρεσίας. Μια κακή παραπομπή συνεργατών μπορεί να καταστρέψει την αξιοπιστία σας με τους οπαδούς, επομένως είναι ζωτικής σημασίας να ερευνήσετε και να επιλέξετε ποιοτικές επιχειρήσεις.
Ανταγωνισμός: Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Πολλές θυγατρικές προωθούν τα ίδια προϊόντα και ανταγωνίζονται για την ίδια κίνηση. Μπορεί να είναι δύσκολο να λάβετε έγκριση ως συνεργάτης για δημοφιλείς εταιρείες ή προϊόντα.
Έλλειψη ιδιοκτησίας: Οι πελάτες ανήκουν στον έμπορο. Τα στατιστικά σας θα σας ενημερώσουν για το πόσες πωλήσεις έγιναν για ποιο προϊόν, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν θα έχετε πληροφορίες σχετικά με το ποιος έκανε την αγορά. Αυτό μπορεί να δυσκολέψει την επανάληψη των πωλήσεων.
Όπως κάθε άλλος τύπος οικιακής επιχείρησης, η επιτυχία στο μάρκετινγκ θυγατρικών εξαρτάται από την επένδυση χρόνου και προσπάθειας για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες και τις συνεργαζόμενες μάρκες σας. Είναι όμως δυνατό να αποκτήσετε αξιόπιστο και νόμιμο εισόδημα μέσω του Affiliate Marketing.