espa banner
νέα δεδομένα στην προώθηση ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η ψηφιακή επανάσταση δεν έχει φτάσει ακόμη στο απόγειό της. Καθώς συνεχίζει να εξελίσσεται, οι marketers συνεχίζουν να βρίσκουν νέους τρόπους για να προσεγγίσουν το κοινό τους. Πού θα κατευθυνθεί λοιπόν το ψηφιακό μάρκετινγκ και η κατασκευή ιστοσελίδων; Ακολουθούν παρακάτω οι 3 πιο αξιοσημείωτες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ το 2021. 

1. Τα βίντεο δεν είναι πλέον επιλογή

Τα βίντεο είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου. Πλέον οι άνθρωποι καταναλώνουν βίντεο σε μεγαλύτερες ποσότητες. Απορροφούν τα οπτικά στοιχεία, όπως εικόνες, εικονογραφήσεις και βίντεο, καλύτερα από το γραπτό περιεχόμενο. Με τόσο πολύ περιεχόμενο που πρέπει να περιηγηθείτε, είναι ευκολότερο να παρακολουθήσετε ένα σύντομο βίντεο παρά να διαβάσετε ένα μακροσκελές άρθρο.

2. Το πολυκαναλικό μάρκετινγκ είναι απαραίτητο

Οι πελάτες θέλουν ευκολία και προσβασιμότητα. Θέλουν να μπορούν να αλληλεπιδρούν με ένα brand όπου κι αν βρίσκονται – στο σπίτι ή εν κινήσει και με οποιαδήποτε συσκευή. Αυτό σημαίνει ότι το μάρκετινγκ σας πρέπει να τους προσεγγίζει στα κανάλια που συχνάζουν και να τους παρέχετε υποστήριξη σε πολλαπλά κανάλια.

3. Μάρκετινγκ με βάση τα δεδομένα

Οι πιο επιτυχημένοι marketers εξετάζουν προσεκτικά τα δεδομένα τους προκειμένου να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους. Οι επιχειρήσεις αποκτούν περισσότερα δεδομένα από ποτέ. Αυτό σας δίνει πρόσβαση σε έναν απίστευτο όγκο πληροφοριών για τους καταναλωτές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κατευθύνουν τις επιχειρηματικές στρατηγικές. Είναι ακριβώς εκεί στα χέρια σας, αν έχετε τα κατάλληλα συστήματα για να ερμηνεύσετε τα δεδομένα.

– Τα δεδομένα του μάρκετινγκ σας μπορούν να σας πουν:

  • Πόση επισκεψιμότητα έχει ο ιστότοπός σας, πόσο καιρό παραμένουν στον ιστότοπό σας και πόσες σελίδες επισκέπτονται. 
  • Ποια προϊόντα ή υπηρεσίες πουλάνε καλύτερα από άλλα.
  • Πόσο αποτελεσματικές είναι οι εκστρατείες μάρκετινγκ σας στην προσέλκυση νέων πελατών.
  • Πόσους πελάτες διατηρείτε και πόσους χάνετε σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
  • Ποια είναι τα ποσοστά ανοίγματος και κλικ στα email σας.
  • Ποιο περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύει υψηλότερα ποσοστά conversion
  • Τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών σας και τους τομείς με τους οποίους είναι ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι.
  • Πόσο δεσμευμένοι είναι οι άνθρωποι με την επωνυμία σας.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι