6 Tάσεις Ψηφιακού Μάρκετινγκ ιστοσελίδας για το 2019 και πως να τις υιοθετήσετε
Ενώ ο τρόπος που οι επιχειρηματίες χρησιμοποιούσαν τις καμπάνιες μάρκετινγκ έχει αλλάξει, οι λόγοι δεν έχουν. Κάθε επιχειρηματίας θέλει να προσεγγίσει τον ιδανικό του πελάτη, τη στιγμή που ο πελάτης το χρειαστεί. Με τη συνεχής ροή των νέων τεχνολογιών , ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρίες χρειάζεται να προσεγγίσουν αυτούς τους πελάτες πρέπει να εξελιχθεί ώστε να κάνει τη διαφορά.
Αυτές είναι κάποιες από τις 6 τάσεις ψηφιακού μάρκετιγνκ που πρέπει να ληφθούν υπόψιν για τη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ και seo το 2019.
Τάση Ψηφιακού Μάρκετινγκ #1: Omnichannel Marketing
Ο σημερινός πελάτης χρησιμοποιεί ποικίλα κανάλια με σκοπό να ερευνήσει, να συγκρίνει, να αγοράσει από τους επιχειρηματίες και να αλληλεπιδράσει μαζί τους. Αυτά μπορεί να είναι κανάλια τόσο εντός, όσο και εκτός σύνδεσης και τα τελευταία περιλαμβάνουν τη δική σας επιχείρηση.
Τί είναι το Omnichannel Marketing;
Το Omnichannel Marketing είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που συνδέει τις τελείες ανάμεσα σε πολλαπλά κανάλια, διασφαλίζοντας μία συνεχής εμπειρία χρήστη και ενθαρρύνοντας τον πελάτη να έρθει σε επαφή με την επωνυμία σας με κάθε σημείο επαφής μέσω πολλαπλών καναλιών.
Σε πιο πρόσφατη μελέτη προσφέρεται λεπτομερής ματιά στον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο οι διαφορετικές γενιές πελατών ολοκληρώσαν με προσοχή την κατασκευή ιστοσελίδας και προσεγγίζουν το omnichannel shopping, όπως και στο τι προσδοκούν από τις επωνυμίες καθ’ όλη τη διάρκεια της αγοραστικής τους πορείας.
Τα συμπεράσματα από την έρευνα είναι αρκετά ενδιαφέροντα:
• Στις μέρες μας κανείς δεν αγοράζει αποκλειστικά μέσω ενός μόνο μέσου
• Οι νεότερες γενιές χρησιμοποιούν όλων των ειδών τα μέσα για να αγοράσουν προϊόντα, μη γνωρίζοντας κανέναν άλλον τρόπο να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
• Οι νεότερες γενιές αγοράζουν σε φυσικά καταστήματα σε ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό, είναι περισσότερο πιθανό να επιστρέψουν προϊόντα και εκτιμούν την ταχύτητα και την ευκολία της αγοραστικής εμπειρίας.
Με την παρουσία omnichannel να γίνεται μία αναμενόμενη αγοραστική εμπειρία, διασφαλίστε την τοποθέτηση του προϊόντος σας οπουδήποτε μπορείτε. Δεν πρόκειται μόνο για καθαρή πώληση: το να βρίσκεται παντού, σημαίνει ικανότητα αναγνωρίσιμότητας της επωνυμίας σας, ο οποίος είναι άλλος ένας σταθερός τρόπος να αυξήσετε το ROI σας μακροπρόθεσμα.
Εκτός απ’ αυτό, δημιουργώντας η επωνυμία σας συνεχής παρουσία σε πολλαπλές πλατφόρμες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να αναπτύξετε οικειότητα με την επωνυμία και τους συμπλεκόμενους πελάτες μεταξύ καναλιών με πιο σταθερό τρόπο.
Τάση Ψηφιακού Μάρκετινγκ #2: Τεχνητή νοημοσύνη και εκμάθηση μηχανής
Τί είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα τμήμα της επιστήμης των υπολογιστών σχετικά με την εκπαίδευση μηχανής, έτσι ώστε να σκέφτεται και να δρα σαν άνθρωπος.
Η εκμάθηση μηχανής είναι συνήθως αυτό που τρέχει πίσω από τους αλγορίθμους της τεχνητής νοημοσύνης. Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη είναι η εκπαίδευση της μηχανής για αντικατάσταση των ανθρώπων, η εκμάθηση μηχανής είναι η εκπαίδευση της μηχανής για ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να συλλάβει, π.χ. περίπλοκη εξόρυξη δεδομένων και μελλοντικές προβλέψεις βασισμένες σε τωρινά σχέδια.
Σε πολλές περιπτώσεις, η εκμάθηση μηχανής κι η τεχνητή νοημοσύνη είναι δύο όροι εναλλάξιμοι.
Με κάθε νέα γενιά, οι καταναλωτές τείνουν να βασίζονται σε αλγορίθμους με λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης. Πελάτες ηλικιακού εύρους 18 έως 23 βασίζονται έντονα στη λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης που λειτουργεί με προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων, βλέποντας διαφημίσεις στα social media και αλληλεπιδρώντας με τα κοινωνικά κανάλια της επωνυμίας.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους να επωφεληθείτε από την εκμάθηση μηχανής αυτή τη στιγμή είναι να διαλέξετε έναν σταθερό συνεργάτη που ήδη έχει την τεχνολογία ενσωμάτωσης και λειτουργίας στο προσκήνιο.
Η ανάλυση συναισθημάτων που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη είναι το πιο ισχυρό παράδειγμα εκμάθησης μηχανής στην πράξη. Το τωρινό λογισμικό ανάλυσης συναισθημάτων όχι μόνο μπορεί να αποσπάσει αναφορές που χρειάζονται την προσοχή σας αλλά επίσης μπορεί
να βοηθήσει την ομάδα σας να τα διαχειριστεί σωστά.
Τάση Ψηφιακού Μάρκετινγκ #3: Φωνητική Αναζήτηση
Η εμφάνιση κι η γρήγορη υιοθέτηση των έξυπνων ομιλητών (γνωστοί κι ως digital home assistants), προκαλεί καινούργια συμπεριφορά αναζήτησης, π.χ. αναζήτηση φωνής (γνωστή ως καθομιλούμενη αναζήτηση).
Αυτές οι έξυπνες συσκευές κάνουν την αναζήτηση πιο εύκολη και χωρίς την χρήση χεριών.
Με καθημερινό μέσο όρο κοντά στο 40% των ενηλίκων χρησιμοποιώντας φωνητική αναζήτηση το 2016, η υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας αυξάνεται με τον καιρό, αφού γίνεται ολοένα και πιο ευκολονόητη και αξιόπιστη.
Με τη φωνή και την on the go ικανότητα αναζήτησης, τα ερωτήματα της online αναζήτησης έχουν γίνει μακρύτερα και πιο συγκεκριμένα. Στην πραγματικότητα, όμως, απευθύνοντας μακροσκελή ερωτήματα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
Στις μέρες μας, η αναζήτηση με πληκτρολόγιο είναι περισσότερο περίπλοκη διαδικασία.
Τάση Ψηφιακού Μάρκετινγκ #4: Προσωποποιημένο Μάρκετινγκ
Τί είναι το Προσωποιημένο Μάρκετινγκ;
Το Προσωποποιημένο Μάρκετινγκ σημαίνει παροχή εξατομικευμένης εμπειρίας χρήστη, στοχεύοντας σε καθένα χρήστη της ιστοσελίδας σας ή συνδρομητή στην λίστα του email σας.
Γύρω στο 96% των πελατών συμφωνεί ότι το προσωποποιημένο μάρκετινγκ ενισχύει το χτίσιμο της σχέσης με την επωνυμία. Σχεδόν ένα ποσοστό 80% των πελατών έχει προτείνει ή πληρώσει περισσότερα για ένα προϊόν εξαιτίας της προσωποποιημένης υπηρεσίας ή εμπειρίας. Αυξάνοντας τις ανησυχίες για ασφάλεια κι ιδιωτικότητα, δεν σημαίνει πως θα πάψει να είναι σε ισχύ το προσωποποιημένο μάρκετινγκ. Ο πελάτης του σήμερα περιμένει να λάβει προσωποποιημένη εμπειρία κι είναι έτοιμος να δώσει σε αντάλλαγμα γι’ αυτό ακόμα και τα προσωπικά του στοιχεία.
Τάση Ψηφιακού Μάρκετινγκ #5: Video Marketing και Influencer Marketing
To Βίντεο Μάρκετινγκ μπορεί να εφαρμοστεί στις πλατφρόρμες των social media.
Εάν τα βίντεο είναι σύντομα, συνοπτικά και διασκεδαστικά, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να τα κοινοποιήσουν στα υπόλοιπα social media. Αυτό μπορεί να έχει πιο σημαντικό αντίκτυπο με κάποιον γνωστό influencer στην πλατφόρμα που θα τα προωθήσει. Αυτοί οι ηγέτες των βιομηχανιών μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη διάδοση των προϊόντων ή του περιεχομένου σας.
Τάση Ψηφιακού Μάρκετινγκ #6: Οπτική Αναζήτηση
Με την αυξανόμενη διαθεσιμότητα των smartphones και την on-the-go πρόσβαση στο internet, οι δυνατότητες αναζήτησης εξελίσσονται.
Ενώ η φωνητική αναζήτηση εξαλείφει την ανάγκη για πληκτρολόγηση λέξεων-κλειδί στο πλαίσιο αναζήτησης . Δεν χρειάζονται λέξεις: η αναζήτηση μπορεί να γίνει με την επίδειξη μιας εικόνας. Αξιοθέατα, ρούχα, έργα τέχνης, βιβλία και κάρτες επιχείρησης μπορούν όλα να αναζητηθούν μέσω μίας μόνο εικόνας. Τιμές προϊόντων, κριτικές, καταστήματα λιανικής πώλησης μπορούν να βρεθούν μέσω μιας φωτογραφίας ενός βιβλίου ή φωτογραφίας ενός ρούχου.
Οι καλύτεροι τρόποι να αξιοποιήσετε στο έπακρο την οπτική αναζήτηση είναι:
• Προωθηστε υψηλής ποιότητας οπτικά στα social media των καναλιών σας
• Διασφαλίστε ότι οι σελίδες των προϊόντων σας έχουν καλή ποικιλία από υψηλής ποιότητας εικόνες
• Βεβαιωθείτε πως αυτές οι εικόνες έχουν αξιοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο για για τις μηχανές αναζήτησης
• Εφαρμόστε σχεδιάγραμμα προϊόντων για τις εικόνες. Αυτό θα προσθέσει περιεχόμενο ηλεκτρικού εμπορίου στις εικόνες σας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το 2019, οι τρόποι με τους οποίους οι πελάτες ψάχνουν για πληροφορία κι αγοράζουν έχουν εξελιχθεί ώστε να περιλαμβάνουν λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης για προσωποποίηση, εξελιγμένο καταμερισμό και καινούργιους τύπους περιεχομένου, αργά ενσωματώνονται οι περισσότερες απ’ αυτές τις καινούργιες τεχνολογίες.
Αυτές οι καινούργιες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν απίστευτες δυνατότητες στον τομέα του marketing. Με τόσες πολλές επιχειρήσεις, υπάρχει έντονος ανταγωνισμός για τη δική σας βιομηχανία. Όσο πιο γρήγορα πως να εφαρμόζεται τις νέες τεχνικές (συμπεριλαμβανομένου της φωνητικής και οπτικής αναζήτησης , όπως επίσης και του προσωποποιημενού και influencer marketing), τόσο πιο ανταγωνιστική θα γίνει η επιχειρισή σας.
Για βίντεο και προσωποποιημένο μάρκετινγκ, η επεξέταση της τρέχουσας στρατηγικής σας και η τροποποποίηση της, ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες του κοινού σας είναι ουσιώδης. Οποιαδήποτε στρατηγική κι αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε, να κρατάτε τον εαυτό σας ενημερωμένο με τις τελευταίες εξελίξεις.