espa banner
τεχνικές seo και μάρκετινγ που έπονται της κατασκευής ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Καθώς ετοιμάζετε το προσωπικό και τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες για το 2019,
είναι επίσης πολύ σημαντικό να εξετάσετε το σχέδιο μάρκετίνγκ σας. Από τη στιγμή που οι πελάτες σας περιμένουν να βρουν εύκολα και να απολαύσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται και επιθυμούν, θα χρειαστεί να επενδύσετε σε περισσότερη προσαρμογή και ευκολία χρήσης από ποτέ. Αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει στα επόμενα βήματα που ακολουθούν κατασκευή ιστοσελίδας για να αρχίστε να προετοιμάζεστε για τις αλλαγές και τις διαφοροποιήσεις που πρέπει να κάνετε για να φτάσετε καλύτερα στο κοινό που στοχεύετε και να απολαύσετε ένα ολόκληρο έτος επιτυχίας.

Ας ξεκινήσουμε με τις 5 κορυφαίες τάσεις που πρέπει να γνωρίζετε:

Τα Πιο Χρήσιμα Εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ και seo για την Καινούργια Χρονιά
1. Φωνητική Αναζήτηση

Η φωνητική αναζήτηση ήταν φλέγον θέμα το 2018- κι αυτή η τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται το καινούργιο έτος και μετά. Ενώ υπολογίζεται ότι τα μισά από όλα τα ερωτήματα αναζήτησης θα είναι βασισμένα στη φωνή μέχρι το 2020, υποστηρίζεται πως πάνω από 47 εκατομμύρια ενήλικες έχουν αυτή τη στιγμή πρόσβαση σε έξυπνο ομιλητή. Από τη στιγμή που οι πελάτες τώρα ξέρουν πως η τεχνολογία κάνει τη ζωή τους ευκολότερη, η τεχνολογία φωνητικής αναγνώρισης αναμένεται να μεγαλώσει όλο και περισσότερο.

Προς το παρόν, η πλειοψηφία της χρήσης της φωνητικής αναζήτησης βασίζεται στην αναγκαιότητα. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία περισσότερο όταν τα χέρια τους είναι γεμάτα με πράγματα ή όταν οδηγούν. Ωστόσο, καθώς βελτιώνονται τα ποσοστά ακριβείας κι οι καταναλωτές γίνονται πιο εξοικειωμένοι στο να ικανοποιούνται οι ανάγκες τους, προβλέπεται να δούμε επωνυμίες να ανταγωνίζονται μεταξύ τους, για το πως θα βρεθούν στα αποτελέσματα των φωνητικών αναζητήσεων.

Είναι λοιπόν βασικό για αυτή τη τάση να σκεφτείτε τις διαφορές ανάμεσα στην αναζήτηση κειμένου και φωνής. Λάβετε υπόψιν τι θα έλεγαν οι πελάτες σας παρά το τι θα έγραφαν, όταν φτιάχνετε ερωτήματα αναζήτησης. Μπορείτε να ξεκινήσετε με το να γράφετε σύντομα blogs και περιγραφές προϊόντων σε πιο καθομιλούμενο τόνο, να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα συμβαδίζει καλύτερα με φωνητική αναζήτηση.

2. Virtual and Augmented Realities

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται για Virtual and Augmented Realities (VR and AR) τείνουν να σκέφτονται σχετικά με τα βίντεο παιχνίδια. Ωστόσο, υπάρχει ποικιλία από πρόσθετες ευκαιρίες για τις επωνυμίες να χρησιμοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να φέρουν πιο κοντά τους πελάτες στην επωνυμία τους.

Οι πιθανοί αγοραστές μπορούν να βιώσουν την εμφάνιση και την αίσθηση μιας updated κουζίνας, να μετακινηθούν στον εικονικό χώρο, ενώ διαλέγουν επιλέγοντας διαφορετικούς συνδυασμούς ντουλαπιών και πάγκων.

Ελέγξτε τα δεδομένα πωλήσεων και μάρκετινγκ σας, συμπεριλαμβανομένων και των σχολίων των πελατών, για να καθοριστεί εάν το κοινό που απευθύνεστε χρειάζεται να δοκιμάσει το προϊόν ή την υπηρεσία πριν τα αγοράσει. Επενδύοντας σε μία εφαρμογή στο διαδίκτυο ή στο κινητό εξοπλισμένη με VR μπορεί να βοηθήσει να κλειστεί κάποια συμφωνία, ιδιαίτερα αν δεν έχετε ένα φυσικό κατάστημα.

3. Λύσεις με τεχνητή νοημοσύνη

Τα εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη έχουν γίνει σε μεγάλο βαθμό γνωστά. Δεν έχουν προγραμματιστεί μόνο να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών αλλά επιτρέπουν επίσης στους πελάτες να βρουν κι άλλα προϊόντα γρηγορότερα και ευκολότερα. Αυτά τα πλεονεκτήματα οδηγούν στην εκτίμηση πως 55% των σπιτιών θα χαρακτηρίζονται από λύσεις με τεχνητή νοημοσύνη μέχρι το 2022.

Οι προγραμματιστές λογισμικού θα ξοδέψουν το 2019 κάνοντας αυτές τις προσφορές πιο έξυπνες και εξατομικευμένες. Δημιουργώντας ένα έξυπνο λογισμικό με λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης για την επιχειρησή σας, τώρα θα σας βοηθήσει να φτάσετε τον ιδανικό σας πελάτη με μεγαλύτερη ακρίβεια. Από τη στιγμή που η τεχνολογία θα συνεχίσει μόνο να βελτιώνει και να εξυπηρετεί τους ανθρώπους καλύτερα, η επιχείρησή σας θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα της με την πάροδο του χρόνου και θα ανοίξει το δρόμο για ακόμα καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες.

4. Video Marketing

Το Video Marketing θα συνεχίσει να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία για τη νέα χρονιά. Ένα τεράστιο 90% των πελατών υποστήριζει ότι το βίντεο τους βοηθά να παίρνουν αποφάσεις για τις αγορές τους, ενώ τα βίντεο που βρίσκονται στην σελίδα προορισμού μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής των πελατών έως και 80%. Κάθε εταιρία χρειάζεται video marketing, από τη στιγμή που αντιπροσωπεύει καθαρή συνδεσιμότητα, παρέχει εξαιρετική επιστροφή στην επένδυση, και προσφέρει ευκαιρίες αυξημένης κοινωνικής κοινοποίησης.

Τα στατιστικά βγάζουν νόημα, καθώς το μέσο διάστημα προσοχής είναι σύντομο κι οι περισσότεροι άνθρωποι θα προτιμούσαν να δουν ένα βίντεο παρά να διαβάσουν ένα μακροσκελές άρθρο. Θυμηθείτε ότι το 2019 το μάρκετινγκ επιτυγχάνει μόνο εάν προσφέρει ότι επιθυμούν οι καταναλωτές- ειδικά όταν κι όποτε το θέλουν. Το video marketing έχει απίστευτα αποτελέσματα. Ακόμη, προσθέτοντας απλά ένα βίντεο σε ένα email ενισχύει τον ρυθμό τον clicks στο εκπληκτικό ποσοστό 200-300%. Σκεφτείτε σχετικά με τα τωρινά σας εργαλεία μάρκετινγκ και πως μπορείτε να προσθέσετε σύντομα, προσωποποιημένα βίντεο σε κάθε στρατητική.

5. Sales Funnel Personalization

Αυτός είναι ο λόγος που οι εκρήξεις απρόσωπων email και διαφημίσεων παίρνουν το δρόμο της σταθερής τηλεφωνίας. Εάν διαφημίζετε στο 2019, είναι σημαντικό να επικεντρωθείτε στα τμήματα πελατών σας και να εστιάσετε στην εξατομίκευση κάθε αλληλεπίδρασης. Η τοποθέτηση σελίδων προορισμού θα πρέπει να συνδέεται με κάθε ψηφιακή διαφημιστική σας καμπάνια, ενώ επενδύοντας σε διάφορες στοχευμένες διαφημίσεις μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και σε καμπάνιες με πληρωμή ανά κλικ θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε καλύτερα κάθε πληθυσμιακή ομάδα και προσωπικότητα. Συλλογή πληροφοριών σχετικά με το πως να προσεγγίσετε το κοινό σας , συμπεριλαμβανομένων και των κατάλληλων λέξεων για χρήση, συλλέγοντας αναλυτικά στοιχεία και χρησιμοποιώντας λεπτομερές εντύπο εγγραφής πελατών.

Βελτίωση της προσέγγισής σας και κλείσιμο περισσότερων επιχειρήσεων για το 2019

Ένας συνδυασμός προσωποποίησης και πρωτοποριακών προσφορών θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας το καινούργιο έτος. Εάν ο ιδανικός πελάτης σας μπορεί να εντοπίσει και να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας γρηγορότερα κι ευκολότερα από τους άλλους στον κλάδος σας, θα καταφέρετε να εκπληρώσετε περισσότερους στόχους και θα ξεκινήσετε να χτίζετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας. Κρατήστε καθένα από αυτά τα εργαλεία στο μυαλό όταν εξετάζετε τον τρόπο ενημέρωσης της τρέχουσας στρατηγικής μάρκετινγκ σας τόσο για τις νέες προοπτικές όσο και για τους σημερινούς πελάτες. Βεβαιωθείτε πως η ομάδα σας παραμένει ενημερωμένη σχετικά με τις αλλαγές στις τάσεις μάρκετινγκ, οι οποίες αναμφίβολα θα συμβούν καθόλη τη διάρκεια του έτους και στο μέλλον.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι