5 Κορυφαίες τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2022
1.Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης
H τεχνητή πρόσβαση χρησιμοποιείται συχνότερα στο μάρκετινγκ για την αυτοματοποίηση βασικών εργασιών, όπως η αναφορά στην επισκεψιμότητα του eshop ή του ιστότοπου σας και η σύσταση λέξεων-κλειδιών που μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της εταιρείας σας. Μπορείτε όμως να διευρύνετε το πεδίο εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης και να προβλέψετε τι είναι πιθανό να αγοράσουν οι πελάτες στο μέλλον με βάση τις προηγούμενες αγορές και το ιστορικό περιήγησής τους.
2. Η τεχνητή νοημοσύνη τροφοδοτεί το μάρκετινγκ επιρροής
Η επόμενη φάση του μάρκετινγκ επιρροής θα περιλαμβάνει την ευρεία υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης σε όλα τα στάδια, από τον εντοπισμό έως και την μέτρηση της απόδοσης. Αυτό το προγνωστικό μοντέλο που τροφοδοτείται από την τεχνητή νοημοσύνη, πληρώνεται μόνο για τις μετατροπές και τις πωλήσεις που γίνονται, κάτι που είναι καλό για την απόδοση του προϊόντος σας.
3. Εικονικοί βοηθοί
Η επιχείρησή σας μπορεί να χρησιμοποιεί ήδη έναν εικονικό βοηθό για να αυτοματοποιήσει τις ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών μέσω εφαρμογών στα κοινωνικά μέσα, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες. Υπάρχουν ακόμα παραπάνω οφέλη από τη χρήση αυτών όπως:
- Οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις καταναλωτών χωρίς παρεμβάσεις της εταιρείας.
- Η τεχνητή νοημοσύνη τροφοδοτεί τον εικονικό βοηθό και του δίνει μια ξεχωριστή προσωπικότητα, η οποία ζωντανεύει την εμπειρία του πελάτη.
- Οι εικονικοί βοηθοί αυξάνουν τις αλληλεπιδράσεις των πελατών παρέχοντας μια εξατομικευμένη και ευχάριστη εμπειρία.
4. Υβριδικά γεγονότα
Με τον COVID-19, τα εικονικά γεγονότα έγιναν ο στυλοβάτης για την αλληλεπίδραση σας με τους πελάτες. Τώρα που οι άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται πιο άνετα σε εκδηλώσεις με φυσική παρουσία, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ένα δίλημμα. Πρέπει να επιστρέψετε σε γεγονότα που λαμβάνουν χώρα μόνο με φυσική παρουσία ή θα πρέπει να παραμείνετε στο εικονικό περιβάλλον για να ικανοποιήσετε εκείνους τους καταναλωτές που απολάμβαναν να παρακολουθούν ζωντανές εκδηλώσεις από την άνεση του σπιτιού τους; Η απάντηση, φαίνεται να είναι η εφαρμογή μιας υβριδικής προσέγγισης. Κατά τον σχεδιασμό εκδηλώσεων για το 2022, βεβαιωθείτε ότι οι ζωντανές εκδηλώσεις σας έχουν ένα ισχυρό ψηφιακό στοιχείο και χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως το AR και το VR για να δημιουργήσουν μια καθηλωτική εμπειρία για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν ψηφιακά.
5. Μάρκετινγκ για κινητά
Οι άνθρωποι σήμερα περνούν ένα σημαντικό χρονικό διάστημα στο διαδίκτυο. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν smartphones και tablet αντί για επιτραπέζιους υπολογιστές για να περιηγηθούν σε προϊόντα ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο φιλικό προς κινητά που θα κατατάσσεται ψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Μια απλή στρατηγική περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού – κατασκευής της ιστοσελίδας σας, έτσι ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα για μικρότερες οθόνες. Το AMP (επιταχυνόμενες σελίδες για κινητά) κάνει επίσης το φορτίο περιεχομένου ταχύτερο σε smartphones και tablet.