Ξεδιπλώστε το ταλέντο σας στο web κατασκευάζοντας ιστοσελίδες – έργα τέχνης
Η τέχνη είναι μία μορφή έκφρασης που ένας καλλιτέχνης φαντάζεται και αποτυπώνει πάνω στο χαρτί, στον καμβά ή στο ξύλο. Μαζί με τις γκαλερί και τις εκθέσεις, υπάρχουν κι άλλα μέσα για να παρουσιάσετε το ταλέντο σας και στις μέρες μας η ψηφιακή τέχνη έχει αυξηθεί σε αναγνωρισιμότητα.
Μπορείτε να εκφράσετε και να παρουσιάσετε το ταλέντο σας μέσω διαφόρων ιστοσελίδων τέχνης. Παρ’ όλ’ αυτά υπάχουν αναρίθμητες επιλογές για να ξεχωρίσουν οι ανάγκες σας. Πρέπει να συμπεριλάβετε έναν συνδυασμό δημιουργικότητας, τέχνης και ψηφιακής γνώσης για να δημιουργήσετε έναν τέλειο σχεδιασμό ιστοσελίδας.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
Πολλοί καλλιτέχνες θέτουν το ερώτημα: Πως να δημιουργήσουν μία ιστοσελίδα. Είναι απλό!Στην πραγματικότητα, φτιάχνοντας ένα σάιτ με υπέροχο σχεδιασμό δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται. Παρακάτω δίνονται μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βρείτε ένα εκπληκτικό σχεδιασμό.
Οι σχεδιασμοί είναι διαφορετικοί για κάθε τομέα. Μία ιστοσελίδα που αφορά ιατρικά θέματα έχει μία εύκολη και ενημερωτική στάση αλλά μία που αφορά ποδόσφαιρο έχει ένα πιο οπτικό φόντο. Παρόμοια, ο σχεδιασμός ιστοσελίδας για καλλιτέχνες θα πρέπει να είναι δημιουργικός και ευφάνταστος, ενώ ταυτόχρονα να έχει άμεση σχέση με το κοινό.
8 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
Όταν ασχολείστε με την κατασκευή ιστοσελίδων, μερικοί βασικοί κανόνες πρέπει να ακολουθηθούν. Ας δούμε τα βασικά μυστικά και κόλπα.
1. Να έχετε τα βασικά σωστά
Οι άνθρωποι όταν σχεδιάζουν μια ιστοσελίδα τείνουν να ξεχνούν τα βασικά – όπως το όνομά και το λογότυπό τους. Πως θα σας βρουν οι άνθρωποι εάν το όνομα της ιστοσελίδας δεν είναι το όνομα της εταιρίας σας;
Είναι ιδανικό να χρησιμοποιείτε το ίδιο όνομα σαν τίτλο της ιστοσελίδας. Βεβαιωθείτε πως στέλνετε μήνυμα στο κοινό σας σχετικά με το στυλ της τέχνης σας μέσα από το στυλ του τίτλου.
Επιπλέον, για να δημιουργηθεί ένας υπέροχος σχεδιασμός είναι αναγκαίο να κατανοήσετε με το τι έχει να κάνει η επωνυμία. Γι’ αυτό δώστε προσοχή στο λογότυπό σας. Πρέπει να επικεντρωθείτε στα επαγγελματικά γραφικά, όταν εφαρμόζετε το σχεδιασμό του λογότυπου.
2. Ξεκάθαρη Πλοήγηση
Παρότι είναι μία καλλιτεχνική ιστοσελίδα και έχετε κάθε δικαίωμα να της δώσετε σχήμα σύμφωνα με τη φαντασία σας, η πλοήγηση μέσω των έργων και των γκαλερί πρέπει να είναι ξεκάθαρη. Δώστε ξεκάθαρες και περιεκτικές επικεφαλίδες και φωτογραφίες για πλοήγηση στα διαφορετικά μέρη της σελίδας.
Μπορείτε ίσως να προσθέσετε στυλ σε αυτή ή καλλιτεχνικά στοιχεία στο hamburger μενού, αλλά βεβαιωθείτε ότι το κοινό δεν μπερδεύεται. Στους ανθρώπους αρέσει να βλέπουν όμορφα πράγματα , αλλά αν θέλουν να πάνε σε μία συγκεκριμένη σελίδα η διαδρομή για να φτάσουν εκεί πρέπει να είναι απλή.
3. Συνδυασμοί Χρωμάτων
Πρέπει να έχετε παρατηρήσει πως κάποια ζευγάρια χρωμάτων έχουν μία ένταση που προσελκύει το μάτι αμέσως. Το ίδιο συμβαίνει και για τις ιστοσελίδες τέχνης. Ένας καλλιτέχνης καταλαβαίνει καλύτερα αυτό το σημείο από οποιονδήποτε άλλον, κι η σπουδαιότητα του χρώματος πρέπει να μην να περιορίζεται μόνο στα έργα τέχνης.
Τα χρώματα έχουν τη δύναμη να προκαλέσουν κατάθλιψη , θλίψη, ευτυχία ή θετικότητα στη ζωή κάποιου. Η παλέτα χρωμάτων της ιστοσελίδας του καλλιτέχνη πρέπει να είναι ζωντανή και να περιέχει αποχρώσεις ψυχρών μπλε, θερμών κίτρινων κι απαλών πράσινων. Αν και αυτό το σχέδιο χρωμάτων είναι απλό και ευέλικτο, φέρνει και ελπίδα και εμπιστοσύνη.
4. Εικόνες υψηλής ποιότητας
Οι εικόνες είναι το κύριο σημείο της ιστοσελίδας σας. Εσείς πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με το είδος των φωτογραφιών που ανεβάζετε και την εμφάνισή τους. Πρώτα απ’ όλα, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες ανοίγουν σε όλες τις συσκευές , όπως σε υπολογιστές και κινητά τηλέφωνα. Στους ανθρώπους αρέσει να χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα περισσότερο επειδή είναι βολικά.
Να γνωρίζετε ότι, ενώ φτιάχνετε τις εικόνες συμβατές, η ποιότητα δε θα πρέπει να διακυβέβεται. Εάν οι εικόνες είναι πολύ μικρές σε μέγεθος, θολές ή οι φωτογραφίες από τις ζωγραφιές σας είναι τραβηγμένες σε πολύ χαμηλό φωτισμό, οι άνθρωποι δε θα σας δώσουν τα εύσημα σαν καλλιτέχνη. Ποιος είναι ο λόγος πίσω από αυτό; Πολύ απλός- οι χρήστες πρέπει να είναι σε θέση να δουν την τέχνη σας σωστά. Έτσι, το έργο σας πρέπει να είναι φωτεινό, μεγάλο σε μέγεθος, και υψηλής ευκρίνειας. Επίσης, μπορεί να θέλετε να δημιουργήσετε τέχνη ψηφιακά. Αυτό θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο αντί να φωτογραφίζετε δύσκολα αντίγραφα της δουλειά σας.
5. Λεπτομέρειες Έργου
Αυτές οι λεπτομέρειες είναι στην πραγματικότητα ο λόγος που οι άνθρωποι θα επισκεφτούν το σάιτ σας. Πολλοί λάτρεις της τέχνης θα δουν την ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται σε κάθε διαφήμιση. Αφού καταλάβουν το ταλέντο σας, είναι πολύ πιθανό να επισκεφτούν μία από τις εκθέσεις σας ή μπορεί ακόμα να ενδιαφερθούν στο να κάνουν κάποια αγορά κατα πρόσωπο ή διαδικτυακά.
Ως εκ τούτου, συνιστούμε να προσθέσετε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες στα κομμάτια και τις λίστες τέχνης σας, ως εξής:
• Τίτλος έργου
• Υλικό
• Διαστάσεις
• Τιμή
• Έτος Δημιουργίας
• Διαθεσιμότητα (για πώληση, μη διαθεσιμότητα)
Αυτές οι ξεχωριστές λεπτομέρειες θα βοηθήσουν την ιστοσελίδα σας να έχει μια δυναμική παρουσία στις μηχανές αναζήτησης.
6. Λεπτομέρειες Καλλιτέχνη
Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα σας σαν portfolio, τότε πρέπει να βάλετε την αυτοβιογραφία σας ή το βιογραφικό σας στον ιστότοπο, διασφαλίζοντας ότι έχει ωραίο σχεδιασμό. Μην το τοποθετήσετε στην κύρια σελίδα, αλλά αντί για αυτό προσθέστε το σαν επιλογη στο μενού. Βεβαιωθείτε πως το βιογραφικό σας είναι σύντομο, εντός θέματος και τονίζει τη δημιουργική σας δουλειά. Από την άλλη μεριά, μία αυτοβιογραφία είναι δύσκολο να δημιουργηθεί από τη στιγμή που χρειάζεται χρόνο και υπομονή. Μπορείτε να την παρουσιάσετε σαν μία ταινία ή γραπτή μορφή – σε πολλούς ανθρώπους αρέσει να χρησιμοποιούν άλλα υλικά τέχνης για να παρουσιάσουν την πορεία τους. Οι πληροφορίες επικοινωνίας είναι αρκετά σημαντικές, καθώς κάποιος πιθανός αγοραστής μπορεί να κοιτάει τον ιστότοπό σας. Στο τέλος ή στο μενού (στις ”Επαφές”), μπορείτε να προσθέσετε το νούμερο του τηλεφώνου σας, το email και τη διεύθυνσής σας. Εάν είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βεβαιωθείτε πως προσθέτετε συνδέσμους σε αυτούς τους ιστοτόπους κι επίσης εάν αυτό είναι εφικτό προσθέστε τα σαν σύμβολα για να επισημάνετε τις δεξιότητες σας στον σχεδιασμό.
7. Η οργάνωση ενός ιστοτόπου
Μερικές σελίδες πρέπει να περιλαμβάνονται στον ιστότοπο κι άλλες να θεωρούνται περιττές. Ένας οργανωμένος ιστότοπος θα βοηθήσει το κοινό σας να πλοηγηθεί εύκολα σε μία πληθώρα έργων και να βρει ακόμα αυτό που ψάχνει. Παρακάτω δίνονται μερικές δημοφιλείς συμβουλές εύκολης πλοήγησης.
• Κεντρική σελίδα- αυτή είναι η βασική σελίδα που εμφανίζεται όταν πατάει κάποιος το URL του ιστοτόπου. Αυτή πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα της εταιρίας σας, μερικά δείγματα όμορφης τέχνης και το μενούhamburger. Μπορείτε είτε να προσθέσετε ένα δείγμα της δουλειά σας είτε πολλές σε μορφή παρουσίασης διαφανειών. Μπορείτε επίσης, να αποφασίσετε μεταξύ διαφόρων τύπων απεικονίσεων hamburger. Όταν θα πατιέται το κουμπί το εικονίδιο, πολλές επιλογές θα εμφανίζονται.
• Γκαλερί- αφού προσθέσετε μερικά δείγματα της δουλειάς σας στην κεντρική σελίδα, αφιερώστε ένα ολόκληρο τμήμα του ιστοτόπου στα υπόλοιπα. Χωρίστε τα σε διάφορα άλμπουμς που να βασίζονται στο στυλ, τη χρονιά και το χώρο της έκθεσης. Πορσπαθείστε να μην έχετε εικόνες υψηλής ποιότητας στον ιστότοπο που να υπερβαίνουν τις 30. Συμπεριλάβεται τις λεπτομέρειες κάθε κομματιού κι επισημάνετε την σημασία. Έχοντας ένα τμήμα με τα σχόλια είναι ένας τρόπος να λαμβάνετε την κριτική του κοινού και πρέπει να διασφαλίσετε πως θα έχετε έναν συγκεκριμένο σύνδεσμο που θα προστίθενται με σειρά.
• Άλλα τμήματα του μενού- μία σελίδα που θα περιγράφει την ιστορία του καλλιτέχνη και την ιδιότητα του μπορεί να προστεθεί, με τίτλο ” Σχετικά με τον καλλιτέχνη” και ”Σχετικά με εμένα”. Ένα άλλο σημαντικό τμήμα είναι η σελίδα επικοινωνίας, που θα παρέχονται όλες οι λεπτομέρειες επικοινωνίας.
8. Ενημερώστε τον ιστότοπό σας
Κάθε δραστηριότητα στο διαδίκτυο υπολογίζεται από τον αριθμό των ενημερώσεων που έχει. Το ίδιο ισχύει και για τον ιστότοπο. Εάν τον δημιουργήσετε μία φορά και παραμείνει στάσιμο, τότε η μηχανή αναζήτησης, δε θα τον εμφανίζει ανάμεσα στις άλλες δημοφιλείς σελίδες.
Βέβαια, είναι δύσκολο να ασχολήστε καθημερινά με την τέχνη που μπορεί να ανέβει. Μπορείτε ίσως να να προσθέσετε ένα ιστολόγιο ή να περιγράψετε την τέχνη σας, γράψτε μία εισαγωγή πριν από κάθε κομμάτι ή ενημερώστε τον ιστότοπο σας με λεποτομέρειες από ανερχόμενη έκθεση.
Μπορείτε επίσης να γράφετε κριτική για άλλα έργα ή να δημοσιεύετε τις σκέψεις σας για κάποιο πρόσφατο περιστατικό που σας έμπνευσε. Η συνεχής δραστηριότητα σε έναν ιστότοπο θα κάνει τους ανθρώπους να ανυπομονούν να δουν τι θα κάνει ο καλλιτέχνης αργότερα.