espa banner
σεο και τεχνικές μάρκετινγκ ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Με τον ενθουσιασμό κάθε νέας χρονιάς, έρχεται μια νέα παρτίδα τάσεων μάρκετινγκ και προβλέψεων. Τα άτομα που ασχολούνται με το μάρκετινγκ σε όλον τον πλανήτη αναρωτιούνται σε ποιες τάσεις, τακτικές και τεχνολογίες πρέπει να επικεντρωθούν για να προσελκύσουν, να εμπλακούν και να πείσουν για να φτάσουν τους στόχους τους σε μάρκετινγκ και βιομηχανικό επίπεδο;

Χρόνο με τον χρόνο, υπάρχει συνήθως μία μίξη νέων τάσεων, τεχνολογιών και συμπεριφορών καταναλωτών συνδυασμένες με μακροχρόνια καλύτερες πρακτικές που οι marketers έχουν πλήρως υιοθετήσει.

Αυτή η χρονιά δεν είναι διαφορετική.

Παρακάτω είναι μερικά πεδία εστίασης για τους Β2Β marketers, από τη στιγμή που ξεκινάμε άλλον έναν υπέροχο χρόνο μάρκετινγκ.

 

6 Γενικές Β2Β Τάσεις Μάρκετινγκ για το 2019:

 

1. Ζωντανό, Διαδραστικό Βίντεο
Στην ουσία κάθε χρόνο το βίντεο ανεβαίνει στις λίστες των τάσεων μάρκετινγκ για καλό λόγο. Σύμφωνα με έρευνα, 80% της παγκόσμιας κίνησης στο Ίντερνετ αυτή τη χρονιά θα είναι βίντεο. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με το μάρκετινγκ, την κατασκευή ιστοσελίδων και το seo ψάχνουν καινούργιους τρόπους να αξιοποιήσουν την τάση με διάφορους τρόπους συμπεριλαμβανομένων κινούμενων βίντεο, παρουσιάσεων, συνεντεύξεων, και ζωντανών μεταδόσεων σε πλατφόρμες.

 

2. Φωνητική Αναζήτηση

Επιταχύνοντας την ποιότητα της τεχνητής νοημοσύνης και τη διαδικασία φυσικής γλώσσας έχει κάνει τη φωνητική αλληλεπίδραση με έξυπνες συσκευές ένα απαραίτητο εργαλείο για την εύρεση πληροφοριών. Η ερώτηση είναι, χρησιμοποιούν οι marketers και αξιοποιούν το περιεχόμενό τους όπως στο κλασσικό seo, ώστε να είναι η καλύτερη απάντηση στην φωνητική αναζήτηση;

Σε αντίθεση με την αναζήτηση βάσει κειμένου που εμφανίζονται 5 ή 10 αποτελέσματα αναζήτησης , η φωνητική αναζήτηση τυπικά δίνει μόνο ένα.

Οι πελάτες χρησιμοποιούν τη φωνή για να ανακαλύψουν, να δεχτούν και να δράσουν σύμφωνα με τις πληροφορίες . Για να επωφεληθούν από αυτή την ραγδαία κινούμενη τάση, οι marketers χρειάζεται να ερευνήσουν τι ερωτήσεις κάνουν οι αγοραστές και να παρέχουν περιεχόμενο στις μορφές που είναι εύκολο για τις τεχνολογίες φωνητικής αναζήτησης να εξυπηρετήσουν.

 

3. Τεχνητή Νοημοσύνη/Εκμάθηση Μηχανής/Chatbots

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα από αυτά τα πράγματα που έχουν επανεμφανιστεί εδώ και μερικά χρόνια κι είναι ασφαλές να πούμε πως η τεχνητή νοημοσύνη θα παραμείνει για πολλά περισσότερα. Τα συστήματα εκμάθησης μηχανής που τρέχουν με τεχνητή νοημοσύνη

βοηθούν να γίνουν κατανοητά τεράστια δεδομένα δομημένων και αδόμητων δεδομένων, ώστε οι marketers να μπορούν να προσφέρουν πιο σχετικό, έγκαιρο και εξατομικευμένο περιεχόμενο. Η τεχνητή νοημοσύνη αυτοματοποιεί πολλές περιττές εργασίες όπως η κατηγοριοποίηση εικόνων και άλλου περιεχομένου.

Ένας τομέας που η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πιο δημοφιλής είναι μέσω της αυξημένης χρήσης chatbots για όλα, από την εξυπηρέτηση πελατών μέχρι το επίπεδο προ-πωλήσεων.

Περίπου 1,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι αλληλεπιδρούν με chatbots κάθε χρόνο και χρησιμοποιούν live chat, το οποίο σημαίνει 300% μεγαλύτερη ευκαιρία για τους πελάτες να αγοράσουν.

Σε μία έρευνα που διεξήχθει, 45% από τους τελικούς χρήστες δήλωσαν πως προτιμούν να χρησιμοποιούν Chatbots σαν κύριο μέσο επικοινωνίας σε εξυπηρέτηση πελατών. Είναι αρκετά ενδιαφέρον αριθμός λαμβάνοντας υπόψιν τις αποδόσεις και την κλίμακα των chatbots σε σχέση με την παραδοσιακή εξυπηρέτηση πελατών. Ακόμα καλύτερο είναι η άμεση βοήθεια που παρέχεται στους πελάτες.

Οι marketers ανταποκρίνονται στην τάση των chatbots: Τρεις στους 10 Β2Β tech marketers αναμένεται να εφαρμόσουν μάρκετινγκ που λειτουργεί με chatbot μέχρι το τέλος του 2019. Μέχρι το 2022 υπολογίζεται ότι τα chatbots θα βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να εξοικονομήσουν πάνω από $8 δισεκατομμύρια το χρόνο. Τι θα κάνουν ακριβώς; προοπτικές θέρμανσης, προγραμματισμό ραντεβού πωλήσεων και βοήθεια στην πραγματοποίηση αγορών.

 

4. Δεδομένα/Ιδιωτικότητα/Διαφάνεια

Το ποσό των δεδομένων που συλλέγουν οι επωνυμίες είναι υψηλότερο από ποτέ. Οι μέρες που οι εταιρίες μπορούσαν γρήγορα και χαλαρά να χειρίζονται τα δεδομένα των πελατών, έχουν φτάσει στο τέλος. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις επωνυμίες έχει διαβρωθεί και η κακή χρήση δεδομένων ή η έλλειψη διαφάνειας δεν βοήθησε.

 

5. Influencer marketing 2.0

Ένα από τα πιο φλέγοντα θέματα του 2018 ήταν το influencer marketing και θα είναι ακόμα πιο φλέγον, αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο. Η εμφάνιση ψεύτικων ακολούθων, η έλλειψη πληρωμένης δημόσιας διαφήμισης και η γενική προχειρότητα επωνυμίας/influencer έχουν οδηγήσει σε μία αμήχανη προσοχή σε αυτόν τον γρήγορα εξελισσόμενο χώρο.

Όπως οι επωνυμίες συμπεριφέρονται με έναν πιο κατάλληλο και λογικό τρόπο για το influencer marketing, έτσι μετοπίζουν την προσοχή τους από τους επώνυμους σε εξειδικευμένους influencers-γνωστοί κι ως micro or nano influencers. Σύμφωνα με έρευνα, η μέση συναλλαγή με τους nanoinfluencers μπορεί να αγγίξει ποσοστό 8,7% σε αντίθεση με το 1,7 % για τους celebrities. Αυτή η αλλαγή στην εστίαση αφορά τους επίδοξους αγοραστές. Νεαροί καταναλωτές προτιμούν πιο έγκυρους και αυθεντικούς influencers σε αντίθεση με κάποιον celebrity με τεράστια απήχηση.

Όσον αφορά το Influencer Marketing γίνεται πρόοδος και στο Β2Β. Η υιοθέτηση του Influencer Marketing από τους B2B tech marketers αναμένεται να αυξηθεί στο 48% το 2019, από το 31% το 2018. Αντί να πραγματοποιηθεί μια συναλλαγή, οι έμποροι που έχουν εξελιχθεί στην εποχή του marketing επηρεάζουν περισσότερο τις συνεχιζόμενες εταιρικές συνεργασίες και σχέσεις. Οι επωνυμίες που οδηγούν με αξίες και σκοπό μπορούν να δημιουργήσουν ευκαιρίες επικοινωνίας με διαφάνεια και αυθεντικότητα – οδηγώντας σε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη με τους αγοραστές. Οι αγοραστές με γνώμονα την πίστη αποτελούν πλέον την πλειοψηφία των καταναλωτών σε κάθε αγορά. Το 2019 θα δούμε πολλές ακόμη επιχειρήσεις που θα εκφράζουν το σκοπό της επωνυμίας τους για να συνδεθούν πιο αποτελεσματικά και να προσελκύσουν πελάτες.

 

6. Επωνυμίες με συγκεκριμένο σκοπό και Gen Z

Οι επωνυμίες που πορεύονται με αξίες και σκοπό μπορούν να δημιουργήσουν ευκαιρίες για επικοινωνία με διαφάνεια και με αυθεντικότητα- καταλήγοντας σε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη με τους αγοραστές. Οι αγοραστές με συγκεκριμένα πιστεύω, τώρα αποτελούν την πλειοψηφία των αγοραστών σε κάθε αγορά. Το 2019,θα δούμε πολλές εταιρίες να εκφράζουν τον σκοπό της επωνυμίας τους σε πιο αποτελεσματική σύνδεση και εμπλοκή με τους πελάτες.

Ενώ μπορεί να είναι δύσκολο να σκεφτείτε πως κάθε μίξη τάσεων θα ταιριάξει στο δικό σας μάρκετινγκ μια συγκεκριμένη χρονιά, υπάρχει τρόπος να το απλοποιήσετε και να εστιάσετε. Προφανώς και ο κοινός σύνδεσμος της εστίασης είναι ο πελάτης και η σχέση μεταξύ της πορείας και των πληροφοριών που οι marketers μπορούν να παρέχουν ώστε να βοηθήσουν τους αγοραστές να λύσουν όποιο πρόβλημα.

 

Κατανοώντας την προσέγγιση και τις τακτικές που μπορούν να είναι ελκυστικές, να εμπλέξουν και να πείσουν τους αγοραστές, οι marketers μπορούν πάντα να είναι σχετικοί με τις τωρινές τάσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να οργανώσετε μερικές από τις τάσεις και τακτικές μάρκετινγκ για το 2019 σύμφωνα με τα παρακάτω:

Εξερεύνηση:

• AEO – Το Answer Engine Optimization στοχεύει στο να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τις απαντήσεις σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, που είναι ο τρόπος με τον οποίο οι αγοραστές αναζητούν λύσεις.

• Φωνητική Αναζήτηση– Η ομιλία σε έξυπνους βοηθούς καθώς και συγκεκριμένες φωνητικές διεπαφές στις μηχανές αναζήτησης, επιτρέπει την ανακάλυψη λύσεων στο μέσο που προτιμούν οι πελάτες.

• Influencer Marketing– Εμπλοκή των Influencers για συνδημιουργία και προώθηση περιεχομένου φτάνοντας το κοινό που είναι νέο στην επωνυμία.

• Οπτική Αναζήτηση– Η αναζήτηση εικόνας είναι σε αύξηση για την ανακάλυψη περιεχομένου

Εμπειρία:

• AR/VR – Η Augmented Reality συνδυάζει τον πραγματικό κόσμο με την ψηφιακό και η Virtual Reality δημιουργεί μια ευκαιρία να συμμετάσχετε ψηφιακά χωρίς να ανατρέπεται ο πραγματικός κόσμος

• Audio/Podcasting – Η δημοσίευση και η ακρόαση του podcasting αυξάνονται σημαντικά, όπως και η ροή ήχου μαζί με τις ευκαιρίες διαφήμισης.

• Camera Marketing – Υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια χρήστες έξυπνων τηλεφώνων, τη στιγμή που το 2008 ήταν πάνω από 200 εκατομμύρια. Μέχρι το 2020, αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί σε 3,2 εκατομμύρια επιτρέποντας την εκτεταμένη ανάπτυξη του AR.

• Chatbots – Οι επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις και οι βασικές αλληλεπιδράσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν σε κάποιο βαθμό, παρέχοντας ταυτόχρονα στους πελάτες άμεση λύση είτε πρόκειται για υποστήριξη είτε για βοήθεια που προγραμματίζει συνάντηση πωλήσεων.

• Influencer Marketing – Οι Influencers με δεξιότητες δημιουργίας media μπορούν να προσφέρουν τις ικανότητες τους στα τμήματα μάρκετινγκ της όποιας επωνυμίας, τα οποία θα παραδίδουν περιεχόμενο στις φόρμες και με τον τρόπο που έχει παραγματικά απήχηση στους αγοραστές.

• Προσωποποίηση– Οι πελάτες αναμένουν περιεχόμενο σχετικό, έγκαιρο και συγκεκριμένο για τις ανάγκες τους. Οι περισσότερες επωνυμίες αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και τα δεδομένα υπεύθυνα για τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών για τους πελάτες, με αποτέλεσμα μικρότερους κύκλους πωλήσεων και αυξημένη απόδοση μάρκετινγκ/πωλήσεων.

• Βίντεο – Το περιεχόμενο με βίντεο έχει καλύτερη απόδοση από το περιεχόμενο χωρίς και οι περισσότερες πλατφόρμες καθιστούν ευκολότερη την αξιοποίηση του βίντεο για την αφοσίωση των πελατών. Από ζωντανή μετάδοση σε 360 διαδραστικό βίντεο έως επεισοδιακό περιεχόμενο σε πλατφόρμες φιλοξενίας βίντεο, οι επωνυμίες χρησιμοποιούν βίντεο για να δημιουργήσουν πιο προσωπικές και συναρπαστικές σχέσεις με τους πελάτες.

Εμπλοκή:

• ABM – Το 64% των marketers υιοθετεί στρατηγική μάρκετινγκ με βάση το λογαριασμό και φέτος ακόμη περισσότερες επωνυμίες B2B θα εξελίξουν το μάρκετινγκ τους για να συμπεριλάβουν το ΑΒΜ.

• Ειδοποιήσεις Push Περιηγητή – Για να προσελκύσετε πελάτες ενώ βρίσκονται στον ιστότοπό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ειδοποιήσεις push του προγράμματος περιήγησης, που ενεργοποιούνται από συγκεκριμένες ενέργειες. Για παράδειγμα, οι online έμποροι χρησιμοποιούν το πρόγραμμα περιήγησης για να επαναπροσανατολίσουν τους αγοραστές που εγκατέλειψαν τα καρότσια τους για να ενθαρρύνουν την ολοκλήρωση της αγοράς.

• Influencer Marketing – Οι έμπιστοι εμπιστευμένοι εμπειρογνώμονες του κλάδου, οι συνάδελφοι, οι κοινωνικές συνδέσεις που προτείνουν, υποστηρίζουν και εκπαιδεύουν είναι ισχυρές πηγές έμπνευσης για συμφωνία με τις επωνυμίες

• Marketing σε πραγματικό χρόνο – Κοινωνικό άκουσμα για όρους επωνυμίας, ερωτήσεις και ενστάσεις, παρέχουν τη δυνατότητα στις επωνυμίες να δώσουν την ευκαιρία στους πελάτες για άμεση εμπλοκή.

• Rich Lead Profiling – Τα εργαλεία εμπλουτισμού δεδομένων μπορούν να βοηθήσουν στο να συμπληρωθούν τα κενά και και να δημιουργήσουν νέες ιδέες για την αφοσίωση των πελατών


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι