προώθηση ιστοσελίδας με CTA

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ορισμός

Ας ξεκινήσουμε πρώτα απ όλα με το τι είναι το CTA (Call to Action). Είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ, που σχετίζεται με το επόμενο βήμα που θέλει να κάνει ο μανατζερ με το κοινό ή τους αναγνώστες του. Είναι ουσιαστικά μία πρόσκληση σε δράση – που προορίζεται να προκαλέσει μια άμεση αντίδραση στο κοινό – και μπορούν να τοποθετηθούν οπουδήποτε από τον ιστότοπο, στο ιστολόγιο, στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ακόμα και μέσα σε μια ανάρτηση στην κατασκευή ιστοσελίδων. Μια χρήσιμη μέθοδος για να κάνετε τους άλλους να δράσουν αμέσως είναι να προσθέσετε για παράδειγμα μια “προσφορά περιορισμένου χρόνου”.

Ενδεικτικές CTA φράσεις 

Ακολουθεί μια λίστα με κάποιες απο τις τυπικές φράσεις “κλήσης σε ενέργεια” (CTA) που μπορεί να σας ενδιαφέρουν:

  • Κάντε εγγραφή (Sign-Up)
  • Τηλεφωνήστε (Call)
  • Κάντε εγγραφή ως συνδρομητής (Subscribe)
  • Δοκιμάστε τώρα (Try Now)
  • Δωρίστε (Donate)
  • Αγοράστε (Buy)
  • Κάντε παραγγελία (Order)
  • Κάντε εγγραφή (Register)
  • Μοιραστείτε (Share)
  • Ακολουθήστε (Follow)
  • Κατεβάστε (Download)
  • Κάντε κλικ εδώ (Click here for)

Πλεονεκτήματα

Είναι μία ευκαιρία να τραβήξετε την προσοχή των δυνητικών σας πελατών. Οι φράσεις αυτές οδηγούν τους επισκέπτες σας να κάνουν το επόμενο βήμα και έτσι να αυξηθεί και το click-through rate. Όσο πιο αποτελεσματική είναι η φράση που έχετε επιλέξει, τόσο καλύτερη θα είναι και η κατάταξή σας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Είναι ένας αρκετά βοηθητικός μηχανισμός – και πρέπει να αποτελεί βασικό στοιχείο στον ιστότοπό σας – καθώς επιτρέπει στο χρήστη να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια.

Εκτιμάται ότι τα CTA διαβάζονται από ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό, ποσοστό που είναι σχεδόν κοντά στην κορυφή. Οπότε αν εσείς επιλέξετε μια φράση που να είναι απόλυτα σχετική με το περιεχόμενο σας, το ποσοστό μετατροπής θα αυξηθεί ραγδαία, σε σύγκριση με το να επιλέγατε μια όχι και τόσο καλή. Και αυτό γιατί ο χρήστης πολύ απλά δεν θα μπορεί να γνωρίζει τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνει, και είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψει τον ιστότοπο χωρίς να ολοκληρώσει την εργασία του.

Έχοντας μια μεγάλη εκστρατεία μάρκετινγκ όπου η ομάδα σας αναπτύσσει νέα προϊόντα και προωθήσεις, απλά φανταστείτε πόσο θα αυξηθεί η καμπάνια σας προσελκύοντας τον σωστό επισκέπτη στον ιστότοπό σας με τα σωστά CTAs. Σκεφτείτε την αποτελεσματικότητα. Και αυτός είναι μόνο ένας από τους διάφορους τρόπους για τους οποίους το μάρκετινγκ CTA είναι τόσο αποτελεσματικό. Οι περισσότεροι πελάτες παραμένουν για λιγότερο από κάποια δευτερόλεπτα σε μία ιστοσελίδα, οπότε καταλαβαίνετε ότι στο πρώτο λεπτό πρέπει να πάρετε την προσοχή τους, αλλιώς θα τους χάσετε. Για αυτό, πρέπει να αλληλοεπιδράσετε έξυπνα με τους επισκέπτες σας χρησιμοποιώντας τα σωστά CTAs, την κατάλληλη στιγμή.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι