espa banner
προώθηση ιστοσελίδων τα Χριστούγεννα

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα φετινά Χριστούγεννα πρόκειται να είναι πολύ διαφορετικά από τα προηγούμενα, οπότε για να εκτελέσουν αποτελεσματικές διαφημιστικές εκστρατείες οι εταιρείες πρέπει να σχεδιάσουν και να «κορυφώσουν» την προβολή τους τις σωστές στιγμές, όταν οι καταναλωτές ασχολούνται περισσότερο με το σχετικό περιεχόμενο.

Είναι απαραίτητο να ξεκινήσετε τις καμπάνιες νωρίς για να προσεγγίσετε τους αγοραστές.

Ειδικότερα, οι marketers πρέπει να γνωρίζουν ότι η αύξηση της κατανάλωσης εορταστικού περιεχομένου ξεκινά νωρίς. Με βάση τη συμπεριφορά του κοινού το 2020, οι εταιρείες μπορούν να αναμένουν σημαντική αύξηση της κατανάλωσης περιεχομένου σε βασικές κατηγορίες ενόψει των Χριστουγέννων του 2021. Οι φετινές αυξήσεις ξεκίνησαν ήδη από τον Αύγουστο, εν μέρει χάρη στις προβλέψεις για προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού που ενδέχεται να περιορίσουν τις επιλογές που μπορούν να προσφέρουν οι λιανοπωλητές στους αγοραστές κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Η ψηφιακή διαφήμιση και γενικότερα η προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων έχει πλέον ζωτική σημασία για τα brands. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ολιστικές εμπειρίες σε όλα τα πληρωμένα, ιδιόκτητα και κερδισμένα κανάλια για να επιτύχετε μεγαλύτερη συνάφεια και αποτελεσματικότητα στην ψηφιακή τεχνολογία. Ακόμα, με την ψηφιακή αας προσέγγιση πρώτα χρησιμοποιείτε την τεχνολογία για να επιτρέψετε βαθύτερες γνώσεις και εξατομικευμένες εμπειρίες, ώστε να μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ και τα μηνύματα γύρω από τα Χριστούγεννα.

Ωφείλετε επίσης να σημειώσετε τις μοναδικές τάσεις του 2021. Η ανάγνωση των τάσεων δίνει μια πολύ σαφή ένδειξη για το πότε οι καταναλωτές μπαίνουν σε χριστουγεννιάτικη λειτουργία. Υπάρχει μια ταχεία κλιμάκωση όσων ενδιαφέρονται για χριστουγεννιάτικο περιεχόμενο από τις αρχές Οκτωβρίου. Η τάση αυτή επαναλαμβάνεται σε πολλούς από τους τύπους περιεχομένου που σχετίζονται με την εορταστική περίοδο, ιδίως σε περιεχόμενο που βασίζεται στην οικογένεια, σε αγορές, σε δώρα και σε διαφημιστικό περιεχόμενο.

Όταν σχεδιάζουν τη διαδικτυακή διαφήμιση τα φετινά Χριστούγεννα, οι marketers και τα πρακτορεία τους πρέπει να αναγνωρίσουν τους παράγοντες που είναι μοναδικοί για το τρέχον έτος. Οι διαφημιζόμενοι πρέπει επίσης να λάβουν υπόψη τους τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες από τους ανθρώπους που εργάζονται από το σπίτι, οι οποίοι μπορεί να θέλουν περισσότερα από τα χριστουγεννιάτικα ψώνια τους να παραδίδονται στην πόρτα τους.

Αν οι διαφημιστές θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ευκαιρίες για τον τομέα τους και για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές ευρύτερα, πρέπει να γνωρίζουν πότε το κοινό-στόχος τους είναι πιθανότερο να βρίσκεται σε εορταστικό πνεύμα και να σχεδιάζουν τις εκστρατείες τους εγκαίρως. Αφού τα Χριστούγεννα πολλών ανθρώπων ακυρώθηκαν ουσιαστικά πέρυσι, οι καταναλωτές σχεδιάζουν να τα αναπληρώσουν το 2021, αλλά αν οι marketers υποθέσουν ότι οι προ-πανδημίας στρατηγικές τους εξακολουθούν να είναι κατάλληλες για το σκοπό τους, θα μπορούσαν να χάσουν άσχημα την πρόσθετη καταναλωτική δαπάνη που είναι διαθέσιμη.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι