espa banner
παγίδες προώθησης ιστοσελίδας με email μάρκετινγκ

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μία από τις συχνότερες μεθόδους των εταιρειών για την προώθηση των διαδικτυακών τους υπηρεσιών. Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται καθώς υπάρχουν αρκετές προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουν. Ας δούμε παρακάτω κάποιες καθώς και κάποιους τρόπους αντιμετώπισης. 

Όπως είναι γνωστό οι περισσότεροι καταναλωτές λαμβάνουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τις κινητές τους συσκευές. Πολλές όμως επιχειρήσεις δεν βελτιστοποιούν τα μηνύματα αυτά για να είναι κατάλληλα για ανάγνωση, δημιουργώντας έτσι μια δυσάρεστη εμπειρία στον χρήστη. Για να μην αντιμετωπίσουν λοιπόν οι δικοί σας χρήστες κάτι παρόμοιο θα πρέπει εκτός από την κατάλληλη βελτιστοποίηση, να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας σύντομο και ευκρινές, με έναν ελκυστικό σχεδιασμό, προ-επικεφαλίδες και σύντομες επισκοπήσεις. Και μην ξεχνάτε τις κατάλληλες εικόνες και βίντεο με λειτουργικούς συνδέσμους, όπως θα κάνατε και στην κατασκευή ιστοσελίδων

Επίσης μεγάλη σημασία δεν έχει μόνο η απόκτηση πελατών άλλα και η διατήρηση τους καθώς μπορεί να υπάρχουν αρκετοί πελάτες που δεν ενδιαφέρονται τελικά. Μία χρήσιμη συμβουλή είναι να αφαιρέσετε τους ανενεργούς συνδρομητές για να αυξήσετε το συνολικό ποσοστό αφοσίωσης. Εστιάστε στην ευθυγράμμιση του περιεχομένου σας με την προσωπικότητα του κοινού σας. Για να επιτευχθεί αυτό μπορείτε να τμηματοποιήσετε το κοινό σας, με βάση τα ενδιαφέροντα και την συμπεριφορά τους και να δράσετε ανάλογα.

Επιπλέον μερικές φορές παρατηρείται μείωση των ποσοστών παράδοσης. Πιο συγκεκριμένα το ποσοστό παράδοσης είναι ο αριθμός των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε στείλει στο κοινό-στόχο σας σε σχέση με τα μηνύματα που τελικά περνούν στα εισερχόμενα. Αυτό συμβαίνει διότι, τα μηνύματα στέλνονται αυτοματοποιημένα, και λόγω λαθών, τυπογραφικών και ενδέχεται να μην παραδοθούν στους προβλεπόμενους συνδρομητές. Για να βελτιώσετε το ποσοστό αυτό είναι απαραίτητο η λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να ενημερώνεται τακτικά μέσα από λογισμικά που διαγράφουν τις ανενεργές επαφές. Επιπλέον δώστε στους πελάτες σας το δικαίωμα να αλλάξουν εκείνοι τις πληροφορίες τους όπως την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τον αριθμό τηλεφώνου και άλλες πρόσθετες πληροφορίες και έτσι θα είναι εύκολο να διατηρήσετε τις πληροφορίες σας ενημερωμένες. 

Άλλη μία δυσκολία είναι η χαμηλή απόδοση του δείκτη CTR (Click-through Rate). Εάν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν λαμβάνουν αρκετά κλικ, αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενό σας χρειάζεται βελτίωση ή αποτυγχάνετε να προσελκύετε αρκετούς επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Η καλύτερη λύση είναι τα δημιουργικά CTAs (Call to Action). Αυτές οι ενδείξεις μπορεί να είναι τόσο άμεσες, όπως ένα κουμπί που λέει “Αγοράστε τώρα”, ή και πιο έμμεσες όπως “Διάβασε Περισσότερα” ούτως ώστε να τραβήξετε το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να κάνει το επόμενο βήμα, είτε αυτό είναι μία αγορά είτε μία απλή ανάγνωση ενός άρθρου. 

Τέλος, ένα παγκόσμιο πρόβλημα είναι τα παράπονα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Είναι κυρίως λόγω του άσχετου περιεχομένου που οδηγεί σε αύξηση των ποσοστών κατάργησης εγγραφής. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και αν προσφέρετε ελκυστικό και σχετικό περιεχόμενο. Είναι μια ευκαιρία για να ακούσετε λοιπόν τα παράπονα του κοινού σας, να βελτιωθείτε και να βελτιώσετε και την δικιά τους εμπειρία.  Μπορείτε να τους  δώσετε τη δυνατότητα να ενημερώνουν εκείνοι τη συχνότητα των μηνυμάτων, των ενημερωτικών δελτίων, των διαφημιστικών τους μηνυμάτων. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι