Πώς να επιλέξετε τη σωστή μορφή διαφήμισης βίντεο
Ένας οδηγός για την επιλογή της κατάλληλης μορφής διαφήμισης βίντεο για τη διεθνή σας διαφημιστική καμπάνια βίντεο
Στο Google Ads, μπορείτε να δημιουργήσετε συναρπαστικές διεθνείς καμπάνιες βίντεο με μια σειρά από μορφές διαφήμισης βίντεο για να προσελκύσετε πελάτες από διαφορετικές χώρες με διαφορετικούς τρόπους στο YouTube και σε ιστότοπους συνεργατών βίντεο. Ενώ το περιεχόμενο διαφημίσεων βίντεο πρέπει να φιλοξενείται στο YouTube, οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να εμφανίζονται τόσο στο YouTube όσο και σε ιστότοπους και εφαρμογές συνεργατών βίντεο, ανάλογα με τη μορφή και τις ρυθμίσεις σας στην κατασκευή ιστοσελίδας.
Αφού σκεφτείτε τα ζητήματα σχετικά με τη δημιουργία και την τοπική προσαρμογή του περιεχομένου βίντεο για τις παγκόσμιες αγορές σας, ήρθε η ώρα να αποφασίσετε ποια μορφή θα μεταδώσει καλύτερα το μήνυμά σας. Αυτός είναι ο οδηγός μας για την επιλογή μεταξύ διαφημίσεων TrueView σε ροή, διαφημίσεων TrueView Discovery ή διαφημίσεων bumper.
Υπάρχουν τρεις τύποι διαφημίσεων TrueView:
Διαφημίσεις TrueView σε ροή
- Πότε πρέπει να το χρησιμοποιήσω; Χρησιμοποιήστε αυτήν τη μορφή όταν έχετε περιεχόμενο βίντεο που θα θέλατε να προωθήσετε πριν από άλλα βίντεο στο YouTube και στο Δίκτυο εμφάνισης Google. Οι διαφημίσεις σε ροή έχουν σχεδιαστεί για να τραβούν την προσοχή των χρηστών στα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα της διαφήμισης, να αποκτούν μαζική ορατότητα και να επιβάλλουν την εστίαση στο μήνυμά σας.
- Πώς λειτουργεί; Η διαφήμιση βίντεο αναπαράγεται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από άλλα βίντεο. Μετά από πέντε δευτερόλεπτα, ο θεατής έχει την επιλογή να παραλείψει τη διαφήμιση.
- Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις; Οι διαφημίσεις βίντεο TrueView σε ροή μπορούν να εμφανίζονται σε σελίδες παρακολούθησης YouTube και σε βίντεο σε ιστότοπους και εφαρμογές συνεργατών στο Δίκτυο εμφάνισης.
- Πώς θα χρεωθώ; Πληρώνετε όταν ένας θεατής παρακολουθεί 30 δευτερόλεπτα του βίντεό σας (ή τη διάρκεια, εάν η διαφήμισή σας είναι μικρότερη από 30 δευτερόλεπτα) ή αλληλεπιδρά με το βίντεό σας, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Διαφημίσεις TrueView video discovery
- Πότε πρέπει να το χρησιμοποιήσω; Χρησιμοποιήστε αυτήν τη μορφή για να προωθήσετε ένα βίντεο σε σημεία ανακάλυψης, συμπεριλαμβανομένων δίπλα σε σχετικά βίντεο YouTube, ως μέρος ενός αποτελέσματος αναζήτησης YouTube ή παράλληλα με άλλο περιεχόμενο στο δίκτυο εμφάνισης. Οι διαφημίσεις Discovery έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν με το κοινό σας και να το καθοδηγούν στο περιεχόμενό σας όταν αναζητούν κάτι εξαιρετικό για παρακολούθηση. Κατά μέσο όρο, οι διαφημίσεις TrueView Discovery οδηγούν πάνω από 5 φορές περισσότερα κλικ σε παροτρύνσεις για δράση που παρέχονται από τους διαφημιστές. Είναι επίσης ιδανικά για την προώθηση του περιεχομένου βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας.
- Πώς λειτουργεί; Η διαφήμισή σας αποτελείται από μια μικρογραφία από το βίντεό σας με κάποιο κείμενο. Αν και το ακριβές μέγεθος και η εμφάνιση της διαφήμισης μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το πού εμφανίζεται, οι διαφημίσεις video discovery πάντα προσκαλούν τους χρήστες να κάνουν κλικ για να παρακολουθήσουν το βίντεο. Στη συνέχεια, το βίντεο αναπαράγεται στη σελίδα παρακολούθησης YouTube ή στη σελίδα του καναλιού σας.
- Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις;
- Στην αρχική σελίδα του YouTube
- Στα αποτελέσματα αναζήτησης YouTube
- Μαζί με σχετικά βίντεο στο YouTube
- Ως επικάλυψη σε μια σελίδα παρακολούθησης YouTube
- Σε ιστότοπους και εφαρμογές συνεργατών βίντεο στο Δίκτυο εμφάνισης
- Πώς θα χρεωθώ; Θα χρεωθείτε μόνο όταν οι θεατές επιλέξουν να παρακολουθήσουν τη διαφήμισή σας κάνοντας κλικ στη μικρογραφία.
Διαφημίσεις bumper
Οι διαφημίσεις bumper είναι μια σύντομη μορφή διαφήμισης βίντεο που έχει σχεδιαστεί για να σας επιτρέπει να προσεγγίζετε περισσότερους πελάτες και να αυξάνετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.
- Πότε πρέπει να το χρησιμοποιήσω; Χρησιμοποιήστε αυτήν τη μορφή όταν θέλετε να προσεγγίσετε γενικά τους θεατές με ένα σύντομο, αξέχαστο μήνυμα.
- Πώς λειτουργεί; Η διαφήμιση βίντεο bumper έχει διάρκεια έξι δευτερολέπτων ή λιγότερο και αναπαράγεται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα άλλο βίντεο. Οι θεατές δεν έχουν την επιλογή να παραβλέψουν τη διαφήμιση.
- Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις; Οι διαφημίσεις bumper μπορούν να εμφανίζονται πριν από άλλα βίντεο στο YouTube ή σε ιστότοπους και εφαρμογές συνεργατών στο Δίκτυο εμφάνισης.
- Πώς θα χρεωθώ; Πληρώνετε με βάση τις εμφανίσεις. Οι διαφημίσεις bumper χρησιμοποιούν προσφορά CPM (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις), επομένως πληρώνετε κάθε φορά που η διαφήμισή σας εμφανίζεται 1.000 φορές.