Οι βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος των διαφημίσεων YouTube
Ο προϋπολογισμός και η πληρωμή για μια νέα διαφημιστική λεωφόρο μπορεί αρχικά να φαίνονται περίπλοκα, αλλά η ομορφιά του YouTube είναι ότι έχετε τη δύναμη να επιλέξετε πόσα είστε πρόθυμοι να ξοδέψετε σε αυτό.
1. Στόχευση
Η δύναμη του YouTube έγκειται στην ικανότητά του να στοχεύει το ιδανικό κοινό για σας ακριβώς την κατάλληλη στιγμή στη σωστή τοποθεσία. Οι διαφημίσεις βίντεο που προβάλλονται στο YouTube εμφανίζονται επίσης στο Διαδίκτυο μέσω του Google Ads.
Ρυθμίζοντας τις διαφημίσεις και τις καμπάνιες σας με τη σωστή στόχευση, η διαφήμισή σας παρουσιάζεται σε κάποιον που έχει εκτιμηθεί ως πιθανός υποψήφιος πελάτης με βάση τα ενδιαφέροντα ή τη δραστηριότητά του.Έχετε μια μεγάλη ποικιλία μεθόδων στόχευσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων για να προσεγγίσετε συγκεκριμένα κοινά με βάση το πού βρίσκονται στον κόσμο, τι τους ενδιαφέρει και την επιλογή τους σε περιεχόμενο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε πολλές καμπάνιες με διαφορετικά κοινά προορισμού για να δοκιμάσετε την αφοσίωση.
Το κόστος για τη διαφήμιση στο YouTube εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κοινό στο οποίο στοχεύετε.
2. Υποβολή προσφορών
Το ποσό που θα ξοδέψετε στις διαφημίσεις YouTube εξαρτάται από το ποσό που θέλετε να υποβάλετε προσφορά για τοποθέτηση διαφημίσεων. Οι τοποθετήσεις στο YouTube λειτουργούν μέσω ενός συστήματος υποβολής προσφορών. Το κόστος διαφήμισης εξαρτάται από το πόσα άλλα άτομα κάνουν προσφορά για την ίδια τοποθέτηση διαφήμισης. Πριν ορίσετε τις επιλογές υποβολής προσφορών, βεβαιωθείτε ότι η στόχευση είναι σε ισχύ, καθώς θα υπαγορεύσει το κόστος σας.
Γενικά, θα κάνετε προσφορές για το κόστος ανά προβολή (CPV) ή το κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις (CPM). Θα χρεωθείτε μόνο αν κάποιος παρακολουθήσει τη διαφήμιση για περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα ή αλληλεπιδράσει με τη διαφήμισή σας, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Αν η διαφήμισή σας είναι μικρότερη από 30 δευτερόλεπτα και ο θεατής παρακολουθεί το όλο θέμα, αυτό μετράει επίσης ως προβολή.
Με ορισμένες μορφές διαφήμισης, μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε pay-per-click (PPC). Με τη PPC, δεν έχει σημασία πόσοι άνθρωποι βλέπουν τη διαφήμισή σας, θα πληρώνετε μόνο για τα άτομα που πραγματικά κάνουν κλικ σε αυτήν.
Ορισμός προϋπολογισμού
Ορίστε στον εαυτό σας έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε για τη διαφήμιση και, στη συνέχεια, περιμένετε να δείτε αν πρέπει να αυξήσετε ή να μειώσετε το ποσό. Το καλύτερο μέρος σχετικά με την υποβολή προσφορών είναι ότι έχετε την επιλογή να ορίσετε ένα μέγιστο ποσό που είστε πρόθυμοι να ξοδέψετε ανά ημέρα.
Ρύθμιση των προσφορών σας
Όταν είστε έτοιμοι να ρυθμίσετε την καμπάνια σας, θα σας ζητηθεί να υποβάλετε προσφορά για μέγιστο κόστος ανά προβολή. Στη συνέχεια, το YouTube θα σας δείξει μια ποικιλία προσφορών που θα κυμαίνονται σε κόστος ανάλογα με το πόσο έχετε προσαρμόσει τη στόχευση. Αν θέλετε να στοχεύσετε μια συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης, φιλτράρετε χρησιμοποιώντας την επιλογή “Προσαρμογή προσφορών ανά μορφή”. Το YouTube θα σας παρέχει εκτιμώμενο αριθμό προβολών ανά ημέρα ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Βεβαιωθείτε ότι οι προβλέψεις ευθυγραμμίζονται με τους στόχους της καμπάνιας σας και προσαρμόζονται ανάλογα.
Βελτιστοποίηση των καμπανιών σας
Το μυστικό για τη βελτιστοποίηση των καμπανιών σας και την αξιοποίηση των διαφημίσεων YouTube είναι να εστιάσετε στην προσαρμογή και την κατανόηση των μετρήσεών σας. Οι δύο μετρήσεις στις οποίες πρέπει να εστιάσετε είναι οι τιμές CTR και το ποσοστό προβολής σας. Αυτές οι δύο μετρήσεις θα σας ενημερώσουν αν η καμπάνια σας είναι ελκυστική και αν ο προϋπολογισμός σας είναι δικαιολογημένος.
Αν οι διαφημιστικές καμπάνιες σας δεν εκτελούνται, αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι ένας ανταγωνιστής σας έχει ξεπεράσει για τις καλύτερες διαφημιστικές θέσεις. Οι μόνες λύσεις είναι να υποβάλετε προσφορά υψηλότερη από τον ανταγωνιστή σας (αν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας) ή να επανεκτιμηθεί η ποιότητα της καμπάνιας σας.
3. Μορφές διαφημίσεων
Το YouTube προσφέρει μια σειρά από μορφές διαφημίσεων με διαφορετικές τιμές και απηχήσεις:
Διαφημίσεις με δυνατότητα παράλειψης σε ροή: η πιο κοινή μορφή διαφήμισης, οι διαφημίσεις με δυνατότητα παράλειψης εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα βίντεο και ο θεατής μπορεί να επιλέξει να παραλείψει μετά από 5 δευτερόλεπτα
Μη παράλειψη διαφημίσεων σε ροή: αυτές οι διαφημίσεις έχουν συνήθως μήκος 15-20 δευτερόλεπτα και δεν επιτρέπουν στον θεατή να τις παραλείψει
Διαφημίσεις ανακάλυψης βίντεο: αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται ως πρόταση στα αποτελέσματα αναζήτησης στη δεξιά πλαϊνή στήλη
Κάθε μία από αυτές τις μορφές διαφήμισης προσφέρει διαφορετική απήχηση στο κοινό και διαφορετική εμπειρία χρήστη. Είναι δουλειά σας να αποφασίσετε ποια μορφή διαφήμισης θα ταιριάζει καλύτερα στους στόχους της καμπάνιας σας.