Πώς οι διαφημιστές βελτιστοποιούν το μάρκετινγκ ιστοσελίδας μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους
Όταν οι περισσότεροι marketers σκέφτονται πώς να βελτιστοποιήσουν το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, σκέφτονται πώς να γράψουν το συναρπαστικό λεκτικό και παρότρυνση για δράση (CTA). Ναι, τα λεκτικά και τα CTA είναι σημαντικά. Αλλά υπάρχουν περισσότερα που πρέπει να λάβουν υπόψη οι υπεύθυνοι καθώς εργάζονται για τη βελτιστοποίηση του προγράμματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξελίσσεται εδώ και δεκαετίες και εξακολουθεί να παραμένει ένα από τα πιο ενεργά σημεία επαφής στο ταξίδι των πελατών σήμερα μετά την κατασκευή ιστοσελίδων.
Αλλά πώς οι marketers βελτιστοποιούν τη στρατηγική τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να διατηρήσουν το κοινό αφοσιωμένο παρά το ότι πλημμυρίζουν τα εισερχόμενα;
Για να βοηθήσουν στην απάντηση αυτής της ερώτησης, ο Ascend2 και διάφοροι ερευνητικοί συνεργάτες συμμετείχαν στην έρευνα βελτιστοποίησης μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συμμετείχαν συνολικά 298 επαγγελματίες μάρκετινγκ.
Ακολουθούν μερικές αξιοσημείωτες πληροφορίες από την ερευνητική μελέτη Ascend2:
Τι είναι η βελτιστοποίηση email;
Η βελτιστοποίηση του email είναι όλες εκείνες οι δραστηριότητες που μπορούν να μετρήσουν και βελτιώσουν τη σχέση email με το κοινό σας και να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπών και την απόδοση επένδυσης (ROI).
Ίσως ο καλύτερος τρόπος να δούμε τη βελτιστοποίηση email είναι να δούμε τις πιο δύσκολες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι marketers όταν προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν τις καμπάνιες τους μέσω email. Η σημασία του να διατηρείτε τους συνδρομητές email αφοσιωμένους σε σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο δεν μπορεί να υποτιμηθεί, καθώς ήταν στην κορυφή της λίστας προκλήσεων. Το ίδιο σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο, όταν ευθυγραμμίζεται με τις βέλτιστες πρακτικές στο απόρρητο δεδομένων email, θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τη δεύτερη πρόκληση στη λίστα, μειώνοντας τα παράπονα του SPAM.
Αποκτήστε τις βασικές αρχές πρώτα
Η βελτιστοποίηση email ξεκινά πριν αποσταλεί ένα email. Η δοκιμή email πριν από την ανάπτυξη είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή υψηλής ποιότητας, ελκυστικών καμπανιών. Ο σχεδιασμός, η δυνατότητα παράδοσης, οι γραμμές θέματος, η επαλήθευση των συνδρομητών, η προσβασιμότητα, η φήμη του αποστολέα/η βαθμολογία SPAM, η επικύρωση HTML και η εμφάνιση της συσκευής/email πελάτη είναι όλα σημαντικά στοιχεία για βελτιστοποίηση προτού πατήσετε την αποστολή. Το καλύτερο κείμενο email και παρότρυνση για δράση (CTA) είναι εγγυημένο ότι θα παράγει ποσοστό μετατροπής 0% στα άτομα που δεν το λαμβάνουν. Επίσης, εάν ο σχεδιασμός εμποδίζει έναν αναγνώστη να διαβάσει το email, αυτό θα μειώσει δραματικά το ποσοστό μετατροπών σας.
Αφιερώστε χρόνο για να ρυθμίσετε μια διαδικασία και να έχετε στη διάθεσή σας τα εργαλεία για να ελέγξετε τα email σας προτού σταλούν για να λάβετε άμεσα θετικά αποτελέσματα από το πρόγραμμα βελτιστοποίησης email σας.
Εστιάστε για να βελτιωθείτε
Είναι ασφαλές να πούμε ότι εάν θέλετε να βελτιώσετε οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ, ξεκινάτε με την ποιότητα των δεδομένων σας. Για τα email, τα ποιοτικά δεδομένα επιτρέπουν στους εμπόρους να παρέχουν περισσότερη εξατομίκευση και στοχευμένο περιεχόμενο στους συνδρομητές. Τα δεδομένα ποιότητας σάς επιτρέπουν να τμηματοποιήσετε τη λίστα σας και, ως εκ τούτου, μπορείτε να γράψετε πιο συγκεκριμένα αντίγραφα και στοχευμένα CTA. Επίσης, οι αυτοματοποιημένες καμπάνιες σας γίνονται πιο στοχευμένες, ακόμη και οι τύποι περιεχομένου που παρέχετε βασίζονται σε δεδομένα και όχι τυχαία.
Πώς να χειριστείτε την αδράνεια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Έχετε βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και ορισμένοι συνδρομητές εξακολουθούν να μην αλληλεπιδρούν μαζί σας .
Πόσο καιρό πρέπει να είναι αδρανής ένας συνδρομητής πριν τον αφαιρέσει από μια λίστα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Εάν κάνετε όλες τις βέλτιστες πρακτικές με ποιότητα δεδομένων, βασικές αρχές πριν από την κυκλοφορία, αντίγραφο, CTA, εξατομίκευση, τμηματοποίηση και δοκιμές και οι συνδρομητές δεν αλληλεπιδρούν μαζί σας, είναι σημαντικό να ρυθμίσετε μια τακτική διαδικασία για να τους αφαιρέσετε από τη δική σας λίστα. Θυμηθείτε, ο στόχος δεν είναι το μέγεθος της λίστας σας, οπότε όταν οι συνδρομητές σας λένε ότι δεν ενδιαφέρονται ή το βλέπετε λόγω αδράνειας