Τάσεις προώθησης ιστοσελίδας με περιεχόμενο

Παρακαλώ αξιολογήστε


Καθώς η πανδημία COVID-19 συνεχίζει να εξελίσσεται σε όλο τον κόσμο, είναι σημαντικό να εξελίσσετε συνεχώς τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας – τώρα περισσότερο από ποτέ.

Ας δούμε τώρα αυτές τις 5 τάσεις μάρκετινγκ περιεχομένου

  1.  Ο ανταγωνισμός συνεχίζει να αυξάνεται

Το έτος εγκλεισμού εξαιτίας του COVID-19 έχει δείξει για κάθε επιχείρηση μια απλή αλήθεια: εάν δεν είστε συνδεδεμένοι, δεν υπάρχετε.

Αυτές τις μέρες, οι περισσότερες πωλήσεις έχουν κινηθεί στο διαδίκτυο και δεν υπάρχει λόγος να πιστεύουμε ότι θα αλλάξει σύντομα.

Με περισσότερες επιχειρήσεις να επενδύουν στην κατασκευή ιστοσελίδων και στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, ο ανταγωνισμός αυξάνεται αναπόφευκτα. Σήμερα, είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να επενδύσουμε περισσότερο χρόνο και χρήμα για να παρατηρήσουμε το περιεχόμενό μας.

Ωστόσο, το αγαπημένο μας πράγμα για το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ότι η δημιουργικότητα και η ευελιξία μπορούν να κερδίσουν τους μεγάλους προϋπολογισμούς και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει!

  1. Το περιεχόμενο είναι μέρος του ταξιδιού αγοραστή

Με περισσότερους ανθρώπους που έχουν κολλήσει στο σπίτι και αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν τεχνολογία για να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τον κόσμο, είναι προφανές ότι το ψηφιακό περιεχόμενο γίνεται σημαντικότερο μέρος των ταξιδιών των αγοραστών.

Οι σημερινοί καταναλωτές είναι πιο σχετικοί με το διαδίκτυο και χρησιμοποιούν τεχνολογία πιο συχνά, ανεξάρτητα από την ηλικία. Περιμένουν γρήγορες απαντήσεις. Διαφορετικά, θα μεταβούν στην επόμενη σελίδα της λίστας τους.

Οι καταναλωτές στρέφονται στην τεχνολογία για να ικανοποιήσουν μια άμεση ανάγκη. Η Google ισχυρίζεται ότι περισσότερο από το 90% των χρηστών τους χρησιμοποιούν συσκευές για βοήθεια και έμπνευση ενώ βρίσκονται στη μέση της εργασίας.

Οι νέοι καταναλωτές είναι «καλά ενημερωμένοι», με την Google να έχει εισαγάγει τον όρο «μικρο-στιγμές» για να περιγράψει την προσδοκία των καταναλωτών για μια άμεση απάντηση στις στιγμές που θέλουν να μάθουν, να πάνε, να κάνουν και να αγοράσουν.

Το περιεχόμενό σας πρέπει να καλύψει αυτές τις άμεσες ανάγκες και να κάνει καλή δουλειά καθιστώντας τις απαντήσεις εύκολες στην εύρεση. Εργαλεία όπως το Text Optimizer βοηθούν στη δημιουργία περιεχομένου σε μορφή προβλήματος/ερώτησης και λύσης/απάντησης, επιτρέποντάς σας να απαντάτε σε δημοφιλείς ερωτήσεις για οποιοδήποτε θέμα.

Επιπλέον, σκεφτείτε “πρώτα για κινητά” – δεν αρκεί πλέον να έχετε έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητά. Χρειάζεστε περισσότερα στοιχεία κινητής τηλεφωνίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Παραδείγματα στοιχείων κινητής τηλεφωνίας για επενδύσεις περιλαμβάνουν εφαρμογές για κινητά και μάρκετινγκ για κινητά εντός παιχνιδιού. Ωστόσο, ακόμη και αν δεν διαθέτετε προϋπολογισμό για τα αυτόνομα στοιχεία, μπορείτε να κάνετε μικρότερα βήματα για την εύρεση και τη βελτιστοποίηση της φιλικής προς κινητές συσκευές:

  • Δημιουργήστε CTA εστιασμένα σε κινητά (δηλαδή απλοποιημένα) και φόρμες δημιουργίας δυνητικών πελατών
  • Δημιουργήστε γρηγορότερες διοχετεύσεις μετατροπής χωρίς ακαταστασία, επιτρέποντας τις επιλογές ενός κλικ “Αγορά τώρα”
  • Βελτιστοποίηση για τοπικές αναζητήσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι το “Near me” είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ερωτήματα αναζήτησης για κινητά. Η επένδυση στην αποτελεσματική διαχείριση των τοπικών καταχωρίσεων της επιχείρησής σας είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να ανακαλυφθείτε μέσω της αναζήτησης για κινητά
  • Χρησιμοποιήστε προσθήκες τρίτου μέρους για να ενσωματώσετε λειτουργίες βελτίωσης της εμπειρίας για κινητά. Στα παραδείγματα περιλαμβάνονται η αυτόματη ολοκλήρωση για τις μηχανές αναζήτησης εντός του ιστότοπου (για ταχύτερη ανακάλυψη προϊόντων), ταχύτερες επιλογές συμμετοχής σε κινητά κ.λπ.
  • Συμπεριλάβετε δοκιμές 5 δευτερολέπτων και εμπειρία σε κινητά στον τακτικό έλεγχο του ιστότοπού σας
  1. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ βάσει περιεχομένου είναι πάντα καλή ιδέα

Καθώς ο ανταγωνισμός γίνεται σκληρότερος και τα ταξίδια των αγοραστών γίνονται πιο περίπλοκα, η δημιουργία πραγματικών πωλήσεων από το περιεχόμενό σας δεν θα είναι εύκολη.

Οι περισσότεροι αναγνώστες του ιστότοπού σας θα έρθουν, θα βρουν τις απαντήσεις τους και θα φύγουν για να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους.

Εδώ θα βοηθήσει η εξατομίκευση βάσει περιεχομένου.

Τι είναι η εξατομίκευση βάσει περιεχομένου;

Η εξατομίκευση βάσει περιεχομένου αφορά την ενθάρρυνση των επιστρεφόμενων χρηστών του ιστότοπού σας να συνεχίσουν ό, τι έκαναν όταν εγκατέλειψαν αρχικά τον ιστότοπό σας.

Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης διαβάσει το ήμισυ του οδηγού σας για την καλλιέργεια ντομάτας, προσφέρετέ τους μια δωρεάν λίστα ελέγχου ή οδηγός για την τομάτα όταν επιστρέψουν σε μια εβδομάδα περίπου. Υπάρχουν μερικές ισχυρές λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που επιτρέπουν αυτήν τη λειτουργικότητα.

Το Finteza είναι ένα προηγμένο εργαλείο που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε εξατομικευμένες εμπειρίες ώστε οι χρήστες που επιστρέφουν στον ιστότοπό σας να τους εμπλέκουν περισσότερο. Συγκεκριμένα, μπορείτε να στοχεύσετε τις CTA σας επί τόπου σε κάθε χρήστη που επιστρέφει με βάση την προηγούμενη περιήγησή του στον ιστότοπό σας.

Ακολουθούν μερικές ακόμη τεχνικές εξατομίκευσης περιεχομένου που πρέπει να υιοθετήσετε (αυτές που δεν απαιτούν εσωτερική τεχνολογία ή εξωτερική βοήθεια):

  • Ρυθμίστε καμπάνιες αυτοματισμού email / μάρκετινγκ βάσει προηγούμενων δεδομένων αφοσίωσης, π.χ. κλικ σε σύνδεσμο, λήψη ebook, κ.λπ. (Οι περισσότερες πλατφόρμες μάρκετινγκ email υποστηρίζουν αυτοματοποιημένες ροές εργασίας)
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία γραφής που βασίζονται σε AI για να λάβετε υπόψη τα δεδομένα στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου σας
  • Δημιουργήστε κανάλια “κατόπιν αιτήματος περιεχομένου” που παρέχουν περιεχόμενο αυτόματα όταν ζητηθεί μέσω chatbots (υπάρχουν επί του παρόντος μερικές ισχυρές λύσεις που σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε έξυπνα chatbots αυτομάθησης με χρήση εύχρηστων οπτικών επεξεργαστών).

Βρείτε έναν ή περισσότερους συνεργάτες τεχνολογίας εξατομίκευσης που θα ταιριάζουν στον προϋπολογισμό και τις ανάγκες σας. Ευτυχώς, υπάρχουν αρκετοί ισχυροί παίκτες στο χώρο εξατομίκευσης μάρκετινγκ.

  1. Η ροή περιεχομένου βίντεο γίνεται ακόμη πιο δημοφιλής

Καθώς οι προσωπικές συναντήσεις και τα συνέδρια εξακολουθούν να είναι ως επί το πλείστον αδύνατες, η ροή βίντεο έχει γίνει ακόμη πιο δημοφιλής από ό, τι πέρυσι.

Σχεδόν όλα τα μεγάλα brands έχουν φιλοξενήσει μια εικονική εκδήλωση ή ένα διαδικτυακό συνέδριο φέτος. Η ροή βίντεο έχει γίνει ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε εξειδικευμένους παράγοντες επιρροής, να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες και ακόμη και να δημιουργήσετε μια επιπλέον μέθοδο εισοδήματος.

Και το πιο σημαντικό, είναι πολύ πιο εύκολο να εκτελεστεί.

Σκεφτείτε όλους τους δασκάλους που ξαφνικά γίνονται ειδικοί στο Google Meets και όλους τους απομακρυσμένους εργαζόμενους που δεν έχουν άλλη επιλογή από το να καταλάβουν τις συναντήσεις Zoom. Η ροή βίντεο έχει γίνει ο νέος κανόνας τόσο για τους δημιουργούς περιεχομένου όσο και για τους καταναλωτές.

  1. Το πολυκαναλικό μάρκετινγκ είναι πιο σημαντικό από ποτέ

Τέλος, το να είσαι παντού είναι πιο σημαντικό από ποτέ γιατί οι καταναλωτές προσαρμόζονται γρήγορα στη νέα τεχνολογία και εξερευνούν νέα κανάλια. Οι μάρκες πρέπει να συνεχίσουν!

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά εργαλεία cross-marketing που σας επιτρέπουν να δημοσιεύετε περιεχόμενο σε πολλές πλατφόρμες και να παρακολουθείτε τα πάντα. Αυτές περιλαμβάνουν Cyfe, Agorapulse (ή εναλλακτικές λύσεις), Paper.li κ.λπ.

Ένα θετικό του cross-marketing, είναι ότι όσο περισσότερα κανάλια συμπεριλαμβάνετε στο σχέδιο μάρκετινγκ, τόσο περισσότερα δημογραφικά στοιχεία θα μάθετε να εξυπηρετείτε. Το cross-marketing targeting σάς επιτρέπει να ενισχύσετε το παιχνίδι μάρκετινγκ σε πολλά επίπεδα:

  • Σας δίνει πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα
  • Σας επιτρέπει να αναλύσετε πιο διαφορετικά ταξίδια αγοραστή
  • Αναγκάζοντάς σας να οργανωθείτε περισσότερο και να μάθετε να κατανοείτε περισσότερες εργασίες.

Συμπέρασμα

Η παλιά παροιμία μάρκετινγκ “Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς” εξακολουθεί να ισχύει. Οι καταναλωτές εξακολουθούν να οδηγούνται από τη δίψα για περιεχόμενο. Αλλά η πανδημία και η ταχέως εξελισσόμενη τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο παράδοσης του περιεχομένου. Ενώ πριν από λίγα χρόνια, η δημιουργία ενός υπέροχου βίντεο και οπτικού περιεχομένου ήταν αρκετή για να προσελκύσει έναν πελάτη, αυτές τις μέρες, οι επιχειρήσεις αναγκάζονται να αναζητήσουν περισσότερες μορφές περιεχομένου και κανάλια που να ξεχωρίσουν.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι