6 Βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ ιστοσελίδας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Υπάρχουν πολλά να μάθετε σχετικά με το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα μέσο που απαιτεί προσεκτική διαχείριση. Δεν μπορείτε απλά να περιμένετε από τους συνδρομητές στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας να γίνουν πιστοί οπαδοί της επιχείρησής σας μόνοι τους. Πρέπει να δουλέψετε πολύ για να χτίσετε αυτή τη σχέση. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο δημιουργείτε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας αρχικά. Για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει να κάνει με την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες σας και την απόδειξη ότι αξίζετε την αφοσίωσή τους.
Πώς μπορείτε να επιτύχετε αυτόν τον στόχο; Μπορείτε να ξεκινήσετε ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές:
1. Μάθετε τα βασικά
Αρχικά θα πρέπει να έχετε τις κατάλληλες γνώσεις σχετικές με την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων. Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια πιο ελκυστική λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πρέπει να επιδείξετε επαγγελματισμό μέσω των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Επίσης, μάθετε πώς μπορείτε να αποφύγετε τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Οι λέξεις που χρησιμοποιείτε στο θέμα του email σας ενδέχεται να προκαλέσουν τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και να θεωρήσουν τις καμπάνιες σας ως ανεπιθύμητες.
2. Αναπτύξτε υψηλής ποιότητας υποψήφιους πελάτες
Επειδή δίνεις κάτι δωρεάν, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι φθηνό. Οι υποψήφιοι πελάτες σας είναι η πηγή της διαδικασίας αναπαραγωγής υποψήφιων πελατών. Από εκεί ξεκινάει η σχέση ανάμεσα σε εσάς και τον συνδρομητή σας.
Δείξτε στους χρήστες πόσο εκτιμάτε το email τους χαρίζοντας πράγματα για τα οποία συνήθως πρέπει να ξοδέψουν χρήματα.
3. Συλλέξτε και μετρήστε τα δεδομένα σας
Τα δεδομένα είναι ο καλύτερος φίλος που θα μπορούσε ποτέ να έχει ένας έμπορος. Χωρίς τη συλλογή και μέτρηση δεδομένων που σχετίζονται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ, οι προσπάθειές σας να αναπτύξετε την επιχείρησή σας θα πάνε χαμένες. Είναι ο μόνος τρόπος που μπορείτε να γνωρίζετε με βεβαιότητα αν η επιχείρησή σας αναπτύσσεται ή όχι.
Επομένως, αρχίστε να συλλέγετε δεδομένα από την πρώτη ημέρα της εκστρατείας μάρκετινγκ. Μεταβείτε στο πυρήνα της στρατηγικής μάρκετινγκ και ξεκινήστε μετρώντας την απόδοση του μάρκετινγκ περιεχομένου για να δείτε πώς το ιστολόγιό σας μετατρέπει τους επισκέπτες σε υποψήφιους πελάτες. Στη συνέχεια, μπορείτε να μετρήσετε τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να βελτιώσετε τις προβολές και τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
4. Τμηματοποιήστε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
Η τμηματοποίηση λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτελεί ένα από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να καθορίσει εάν οι προσπάθειές σας θα είναι επιτυχείς ή όχι.
Τα τμήματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σάς επιτρέπουν να στοχεύετε καλύτερα τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να στέλνετε τα σωστά μηνύματα στα σωστά άτομα. Είτε βασίζεται σε ενδιαφέροντα, τοποθεσία, ειδικές αργίες, επετειακές γιορτές ή ακόμα και στην αποστολή μιας ευχής γενεθλίων, η τμηματοποίηση της λίστας θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πιο επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ.
5. Βρείτε την κατάλληλη στιγμή για να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Η εύρεση της καλύτερης στιγμής για να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους συνδρομητές σας μπορεί να είναι δύσκολη, επειδή μπορεί να έχετε μια λίστα συνδρομητών από όλο τον κόσμο. Εάν στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τη λάθος στιγμή, μπορεί να αναμιχθεί με τα υπόλοιπα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι συνδρομητές σας ενδέχεται να μην παρατηρήσουν καν το email σας.
Πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι στέλνετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την κατάλληλη στιγμή για όλους τους συνδρομητές σας;
Εδώ είναι που η τμηματοποίηση της λίστας σας έρχεται να σας βοηθήσει. Αν έχετε συλλέξει τα δεδομένα τοποθεσίας των συνδρομητών σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χρονοδιάγραμμα αποστολής για τμήματα ξεχωριστά με βάση την τοποθεσία.
6. Εξατομικεύστε τα μηνύματά σας
Δεν έχει σημασία αν εκπροσωπείτε μια εταιρική επωνυμία, μια μικρή επιχείρηση ή ακόμα και τον εαυτό σας, θα πρέπει να εξατομικεύετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να τα στείλετε σε άτομα και όχι σε μια ομάδα.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαβάζονται ξεχωριστά, οπότε πρέπει να τα εξατομικεύσετε με τρόπο που σας βοηθά να δημιουργήσετε μια σύνδεση με κάθε άτομο. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να φέρεστε σε κάθε συνδρομητή σας όπως ο φίλος σας.
Συμπέρασμα
Συνολικά, αυτές οι πρακτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αλλά, αν ενδιαφέρεστε να κάνετε μια πραγματική σύνδεση με τους συνδρομητές σας, βρείτε έναν τρόπο να προσφέρετε αξία μέσω των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.