τεχνικές οργανικής αύξησης επισκεπτών ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


1.Προσφέρετε ασυναγώνιστη εμπειρία χρήστη (UX).

Η βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας ξεκινά με τον τρόπο εμφάνισης και απόδοσης του ιστότοπού σας. Οι μηχανές αναζήτησης ανταμείβουν ιστότοπους που παρέχουν μια εκπληκτική εμπειρία χρήστη. 

Η Google παρακολουθεί αν ο ιστότοπός σας είναι σε θέση να διατηρήσει τους επισκέπτες. Εάν ο ιστότοπός σας φορτώνει πολύ αργά και έχει κακής ποιότητας διασύνδεση, οι επισκέπτες είναι λιγότερο πιθανό να ασχοληθούν περαιτέρω. Αν περισσότερα άτομα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας γρηγορότερα από ό,τι έρχονται, η Google ενδέχεται να σας δώσει χαμηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε δημιουργώντας ένα καλύτερο περιβάλλον σύνδεσης. Ξεκινήστε μειώνοντας τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, ξεφορτώστε οτιδήποτε είναι βαρύ και συμπιέστε τις εικόνες υψηλής ποιότητας.

Θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε και την κατασκευή ιστοσελίδας σας επιλέγοντας ένα απλό και ευκολονόητο θέμα. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος σας έχει βελτιστοποιηθεί και για κινητές συσκευές.

2.Ενημερώστε την λίστα με τις λέξεις-κλειδιά (keywords).

Αν θέλετε να βρεθείτε στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα με λέξεις-κλειδιά και να τις ταξινομήσετε.

Λαμβάνοντας υπόψη πόσο συχνά η Google αλλάζει τη μέθοδο κατάταξης ιστοτόπων, θα πρέπει να εκτελέσετε έναν έλεγχο SEO με κάθε νέα ενημέρωση που έρχεται. Αυτό θα διασφαλίσει ότι ο ιστότοπός σας παραμένει ορατός. 

Ξεκινήστε εντοπίζοντας λέξεις-κλειδιά που δημιουργούν την μεγαλύτερη οργανική επισκεψιμότητα. Στη συνέχεια, θα πρέπει να καθορίσετε τις λέξεις-κλειδιά που έχουν υψηλή βαθμολογία κατάταξης και χρησιμοποιούν οι κοντινότεροι ανταγωνιστές σας.

Για να εμπλουτίσετε ακόμα περισσότερο τη λίστα με τις λέξεις-κλειδιά, δοκιμάστε να αναζητήσετε μια συγκεκριμένη φράση και ελέγξτε τη λίστα σχετικών όρων της Google. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις προτάσεις για τη σύνταξη της επόμενης παρτίδας του περιεχομένου σας.

3.Γράψτε blog βελτιστοποιημένα για αναζήτηση.

Το blogging παραμένει ο σημαντικότερος τομέας της οργανικής επισκεψιμότητας. Καθώς ενημερώνετε τη λίστα των λέξεων-κλειδιών, φροντίστε να γράψετε blog που είναι πολύτιμα και ορατά στο κοινό σας.

Η προτεραιότητά σας εδώ είναι να δημιουργήσετε θεματικά blog που οι αναγνώστες θα θέλουν να διαβάσουν. Αφιερώστε χρόνο για να ερευνήσετε τις τάσεις, τα προβλήματα και τα ζητήματα που αντιμετωπίζει η αγορά-στόχος σας.

Κατά τη σύνταξη των blog σας, κάντε τα αναγνώσιμα γράφοντας σε απλή γλώσσα. Μην χρησιμοποιείτε τεχνικούς όρους εκτός αν τους παρέχετε έναν ορισμό. Θα πρέπει επίσης να ακολουθήσετε μια σωστή δομή κειμένου ώστε διευκολύνετε την εμπειρία ανάγνωσης για τους επισκέπτες σας.

4.Ανανεώστε τυχόν παλιό περιεχόμενο

Πιθανότατα έχετε ήδη πολύ περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, αλλά πόσα από αυτά δημιουργούν οργανική επισκεψιμότητα; Η αποτελεσματική διαχείριση περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι κάθε ιστοσελίδα παράγει αποτελέσματα. 

Η ανανέωση παλαιού περιεχομένου σας βοηθάει να εξοικονομήσετε χρόνο καθώς δημιουργείτε περισσότερες ιδέες για νέο περιεχόμενο. Το πιο σημαντικό είναι ότι σας επιτρέπει να βελτιώσετε την ικανότητα του ιστότοπου σας να δημιουργεί οργανική επισκεψιμότητα. 

5.Επωφεληθείτε από τα επιλεγμένα αποσπάσματα

Τα επιλεγμένα αποσπάσματα χρησιμεύουν ως προεπισκοπήσεις σε συγκεκριμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Εάν ένα blog απαντήσει σε μια συγκεκριμένη ερώτηση, η Google θα δημιουργήσει ένα επιλεγμένο απόσπασμα για αυτό και θα το τοποθετήσει στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.

Ένα κομμάτι περιεχομένου που έχει βελτιστοποιηθεί για επιλεγμένα αποσπάσματα είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει οργανικά κλικ. Για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο για επιλεγμένα αποσπάσματα, η δημοσίευση θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσει σε μια συγκεκριμένη ερώτηση.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να γράψετε ενημερωτικά blog που απαντούν σε ερωτήσεις “γιατί” και “πώς”. Επιπλέον, δώστε μια σύντομη απάντηση στην πρώτη παράγραφο και αναλύστε παραπάνω στις επόμενες παραγράφους. Επίσης, βοηθάει αρκετά εάν είστε σε θέση να απαντήσετε σχετικές ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με το κύριο θέμα. 

Τέλος, φροντίστε να προσθέσετε μια εικόνα υψηλής ποιότητας στο blog σας πριν το δημοσιεύσετε. Εκτός από τις φωτογραφίες, μπορείτε επίσης να προσθέσετε infographics και γραφήματα που θα εμφανιστούν επίσης στο απόσπασμα. 

Η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας του ιστότοπου σας είναι ένας αρκετά σημαντικός και δύσκολος στόχος για να επιτευχθεί. Εάν είστε έτοιμοι ώστε να αναβαθμίσετε την επιχείρηση σας, χρησιμοποιήστε τις παραπάνω συμβουλές για να προσεγγίσετε και να κερδίσετε νέους πελάτες.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι