Παρακαλώ αξιολογήστε


Η δωρεάν επισκεψιμότητα παράγεται κυρίως μέσω των κοινωνικών μέσων ή της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Δηλαδή η δημιουργία οργανικής επισκεψιμότητας μέσω της βελτιστοποίησης του ιστολογίου, του περιεχομένου ή του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης.

Με τις 8 συμβουλές μας, μπορείτε κι εσείς να αποκτήσετε ποιοτική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

1.  Βελτιώστε το SEO σας

Το SEO, ή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, σας βοηθά να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας ώστε να είναι πιο ορατός στις μηχανές αναζήτησης. Και είναι κάτι που δεν πρέπει να παραβλέπετε: χρησιμοποιώντας σχετικά λίγους πόρους, το SEO μπορεί να δώσει στον ιστότοπό σας σημαντική ώθηση στην επισκεψιμότητα.

2. Καταχωρήστε την επιχείρησή σας στο Google My Business

Η Google κατέχει τον τίτλο του γίγαντα μεταξύ των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι με την πάροδο των ετών έχει λανσάρει τη δική της σειρά εργαλείων για τη διαχείριση των ιστότοπων. Ένα από αυτά τα εργαλεία είναι το My Business, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τον τρόπο με τον οποίο θα ήθελαν να εμφανίζονται τόσο στην Αναζήτηση όσο και στους Χάρτες της Google. Πρόκειται για μια δωρεάν υπηρεσία που δεν απαιτεί πολλές ρυθμίσεις, αλλά μπορεί να αυξήσει σημαντικά την επισκεψιμότητα και τις προβολές της ιστοσελίδας σας.

3. Βελτιστοποιήστε την απόδοση της ιστοσελίδας σας

Αποτελεί κακό σημάδι για τα περισσότερα εργαλεία ελέγχου της επισκεψιμότητας του ιστότοπου, όπως το Google Analytics, αν οι άνθρωποι που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας φεύγουν πολύ νωρίς. Πώς να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση μετά την κατασκευή ιστοσελίδων:

Ξεκινήστε τη διαδικασία βελτιστοποίησης διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός σας αποδίδει καλά σε όλα τα κύρια προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο, καθώς και σε διάφορες συσκευές.

Χρησιμοποιήστε συχνά εργαλεία απόδοσης ιστού,

Εξετάστε πράγματα όπως:

· Είναι ο σχεδιασμός του ιστοχώρου μου σαφής ή μπερδεμένος;

· Ξέρουν οι χρήστες πού να πάνε όταν φτάνουν σε μια σελίδα προορισμού;

· Είναι εύκολα ορατά και κατανοητά τα κουμπιά και τα πανό κλήσης προς δράση (CTA);

4. Χτίσιμο συνδέσμων

Μια πιο άμεση προσέγγιση για να αποκτήσετε δωρεάν επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι μέσω της δημιουργίας συνδέσμων. Στην απλούστερη μορφή της, πρόκειται για μια πρακτική κατά την οποία κάποιος μοιράζεται έναν σύνδεσμο που κατευθύνει την κυκλοφορία από έναν ιστότοπο στον δικό σας και αντίστροφα. Επικεντρωθείτε σε αξιόπιστους ιστότοπους.

Αν έχετε backlinks από έναν αξιόπιστο ιστότοπο ή αν αναφέρεστε σε αρκετές πηγές, αυτό δείχνει στις μηχανές αναζήτησης ότι το περιεχόμενό σας αξίζει να αναγνωριστεί.

5. Προωθήστε τον ιστότοπό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ξεκινήστε φροντίζοντας τα επαγγελματικά σας προφίλ με:

· Συμπεριλάβετε συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, εάν διαθέτετε.

· παρέχοντας τα στοιχεία επικοινωνίας και τις ώρες λειτουργίας σας

· Χρησιμοποιώντας το ίδιο branding σε όλα τα κοινωνικά σας προφίλ

· Συμπεριλαμβάνοντας μαρτυρίες και κριτικές προϊόντων ως κοινωνική απόδειξη

Διαχειριστείτε προσεκτικά τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να φαίνονται αξιόπιστοι και επαγγελματίες, φροντίζοντας να φαίνεστε και να ακούγεστε το ίδιο, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα. Χρησιμοποιήστε τις ιστορίες Instagram ή τις τακτικές ενημερώσεις στο Facebook, αν είστε δημιουργικοί – αφήστε το κοινό σας να δει τα παρασκήνια του κλάδου και της μάρκας σας.

6. Δημιουργήστε μια λίστα email

Ξεκινήστε ένα κορυφαίο ενημερωτικό δελτίο

Ανάλογα με τη θέση σας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο με βάση τη συνδρομή. Αυτού του είδους τα ενημερωτικά δελτία επιτρέπουν στους χρήστες να λαμβάνουν εβδομαδιαία ή μηνιαία μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιέχουν πληροφορίες σχετικά με το τι συμβαίνει με την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε αναδυόμενες φόρμες  στον ιστότοπό σας που υπενθυμίζουν στους επισκέπτες σας να εγγραφούν στο ενημερωτικό σας δελτίο.

7. Εκτέλεση διαδικτυακών σεμιναρίων

Πιθανώς η νεότερη τάση σε αυτόν τον κατάλογο, τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε άμεσα με το κοινό σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας – και περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αν και ένα επιτυχημένο διαδικτυακό σεμινάριο απαιτεί κάποια προετοιμασία, υπάρχουν πολλές δυνατότητες πίσω από την ιδέα.

Χρησιμοποιήστε το διαδικτυακό σας σεμινάριο για να:

· Μοιραστείτε τις ιδέες σας με την υπόλοιπη κοινότητά σας

· Να μιλήσετε λεπτομερώς για το μέλλον της επιχείρησής σας

· Να εξερευνήσετε καθένα από τα προϊόντα που πρόκειται να κυκλοφορήσετε στο εγγύς μέλλον

8. Δοκιμάστε το μάρκετινγκ επιρροής

Επιστρέφοντας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ επιρροής έχει πολλές δυνατότητες. Οι influencers είναι προσωπικότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που έχουν τεράστιο αριθμό οπαδών στο διαδίκτυο, που κυμαίνονται από χιλιάδες έως εκατομμύρια. Θεωρούνται ρυθμιστές τάσεων και μερικές φορές ακόμη και διασημότητες της Α-λίστας, η υποστήριξη από έναν influencer μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τη συνολική επισκεψιμότητα του ιστοτόπου σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι