6 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την κατάταξή της ιστοσελίδας σας στο Google My Business
Είστε έτοιμοι να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη σελίδα σας στο Google My Business;
1. Εισαγάγετε πλήρη δεδομένα και ενημερώνετε τακτικά βασικές πληροφορίες
Πρέπει να διατηρείτε το προφίλ σας στο Google My Business ενημερωμένο για να αποκομίσετε πραγματικά τα οφέλη της πλατφόρμας. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες σας εμφανίζονται ευκρινώς στον πίνακα αποτελεσμάτων τοπικής αναζήτησης για την επιχείρησή σας και φροντίστε ιδιαίτερα να τις διατηρείτε ενημερωμένες μέσω του πίνακα ελέγχου κατασκευής σελίδων του Google My Business.
Αυτό περιλαμβάνει:
- Επωνυμία Επιχείρησης
- Τηλεφωνικό νούμερο
- Διεύθυνση
- Ιστότοπος (σύνδεση με την αρχική σας σελίδα)
- Ώρες λειτουργίας
- Κατηγορίες επιχειρήσεων
2. Βεβαιωθείτε ότι η καταχώρισή σας στο Google My Business βρίσκεται στους Χάρτες Google
Οι καταχωρίσεις σας στο GMB προστίθενται αυτόματα στους Χάρτες Google. Οι πιθανοί πελάτες μπορεί να αναζητούν το eshop ή την επιχείρησή σας μέσω των Χαρτών Google και η καταχώρησή της (και με τις πιο ενημερωμένες και ακριβείς πληροφορίες) μπορεί να τους βοηθήσει να σας βρουν ευκολότερα.
3. Επαληθεύστε και διεκδικήστε τις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας
Συνεχίζοντας από το προηγούμενο βήμα, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι επαληθεύετε την καταχώρηση της επιχείρησής σας. Η Google συνήθως ζητά επαλήθευση κατά τη δημιουργία λογαριασμού, καθώς και όταν προστίθενται κρίσιμες ενημερώσεις.
Η επαλήθευση της επιχείρησής σας θα την κάνει αυτόματα πιο αυθεντική μεταξύ των ανταγωνιστών της και θα συμβάλει στην ενίσχυση της εμφάνισής της στα SERP (σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης).
4. Προσθέστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας στις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας
Οι επιχειρηματικές καταχωρίσεις που έχουν φωτογραφίες θεωρούνται διπλά πιο αξιόπιστες και μπορούν να αποφέρουν περισσότερα κλικ από αυτές που δεν διαθέτουν.
Αυτό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις τοπικές επιχειρήσεις ή τις επιχειρήσεις οικιακής εξυπηρέτησης να φαίνονται πιο νόμιμες και αξιόπιστες στους τοπικούς χρήστες.
Ενισχύοντας την αυθεντικότητα, μπορείτε να παρακινήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Εξάλλου, κάθε εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.
5. Ρυθμίστε μια ενότητα Q&A
Μέσω του εργαλείου GMB, μπορείτε επίσης να προσκαλέσετε οποιονδήποτε να υποβάλει ερωτήσεις σχετικά με την καταχώρηση της επιχείρησής σας. Τόσο οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων όσο και η ευρύτερη κοινότητα μπορούν να απαντήσουν σε αυτές τις ερωτήσεις.
Συμβουλή: Πάντα να ελέγχετε για νέες ερωτήσεις και να τις απαντάτε το συντομότερο δυνατό. Αυτό βοηθά επίσης να αποφευχθεί ο κίνδυνος κάποιος άλλος να απαντήσει στην ερώτηση με ψευδείς πληροφορίες. Επιπλέον, όσο πιο ενεργά απαντάτε σε αυτές τις ερωτήσεις, τόσο ισχυρότερο είναι το σήμα κατάταξης που τροφοδοτείτε στον αλγόριθμο Google.
6. Δημοσιεύετε τακτικά στο προφίλ της επιχείρησής σας (ανακοινώσεις, προσφορές, εκδηλώσεις κ.λπ.)
Όπως και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να παρέχετε ενημερώσεις στους πελάτες σας μέσω του προφίλ σας στο Google My Business. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε από μια γενική ανακοίνωση, εποχιακές προσφορές ή εκπτώσεις, αναρτήσεις ιστολογίου και πολλά άλλα!
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις αναρτήσεις σας, βεβαιωθείτε ότι:
- Δημοσιεύετε με συνέπεια (ορισμένοι τύποι αναρτήσεων λήγουν κάθε εβδομάδα, επομένως η τακτική αφοσίωση είναι ζωτικής σημασίας)
- Συμπεριλάβετε συνδέσμους και παροτρύνσεις για δράση (CTA) για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας
Οι αναρτήσεις εμφανίζονται ως “Ενημερώσεις” στο κάτω μέρος του πλαισίου του Εταιρικού προφίλ σας. Μπορούν επίσης να εμφανίζονται σε αποτελέσματα που βασίζονται στους Χάρτες.