Πέντε τρόποι να αυξήσετε και να βελτιώσετε τις αξιολογήσεις χρηστών για την ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού σας εμπορίου
Οι αξιολογήσεις χρηστών διαμορφώνουν την άποψη των ανθρώπων για τα προϊόντα σας, το βαθμό εμπιστοσύνης που σας έχουν, καθώς και αν θα είστε η ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου που θα επιλέξουν. Οι περιορισμένες αξιολογήσεις μπορούν εύκολα να οδηγήσουν πιθανούς αγοραστές σε άλλες ιστοσελίδες και έτσι να μειωθούν τα κέρδη σας. Επομένως, εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε αξιολογήσεις για την ιστοσελίδα ηλεκτρονικού σας εμπορίου. Παραθέτουμε 5 ιδέες που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε και να βελτιώσετε την ποιότητα αυτών των αξιολογήσεων.
1. Καταστήσετε εύκολη την αξιολόγηση των προϊόντων σας
Θέλετε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους χρήστες να κάνουν αξιολογήσεις διότι βοηθούν την εταιρεία σας. Οι πελάτες συνήθως αφήνουν αξιολογήσεις όταν ερωτηθούν, ωστόσο μία σύνθετη διαδικασία στην κατασκευή ιστοσελίδων μπορεί να τους εμποδίσει. Δεν πρόκειται να αφιερώσουν το χρόνο τους στην απάντηση απαιτητικών ερωτήσεων και αιτημάτων. Άρα, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να ελέγξουν τις διαδικασίες οι οποίες θα βοηθήσουν στον εντοπισμό πελατών που θα αφήσουν κριτική. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συγκεντρώσετε δεδομένα πωλήσεων και διευθύνσεις email, που θα σας επιτρέψουν να επικοινωνήσετε με τους ανθρώπους για συγκεκριμένα προϊόντα, τα οποία αγόρασαν.
2. Αναζητήστε εργαλεία πλατφόρμας
Τώρα που ανακαλύψατε τα οφέλη των αξιολογήσεων κοιτάξτε στην πρόσφατη ιστοσελίδα ηλεκτρονικού σας εμπορίου και στις υπηρεσίες μάρκετινγκ μέσω email. Κάντε μία λίστα από τις πλατφόρμες και τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε ώστε να καταστήσετε την αξιολόγηση πιο εύκολη. Η λίστα αυτή είναι το σημείο εκκίνησης της αναζήτησης σας για κριτικές και αξιολογήσεις. Ξεκινώντας με ήδη υπάρχοντα εργαλεία, τα οποία μπορούν να ενσωματωθούν στην πλατφόρμα σας, σας επιτρέπουν να εισάγετε τις αξιολογήσεις πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.
3. Κίνητρο για αξιολογήσεις
Εάν το 2020 μας έμαθε κάτι, αυτό είναι πως υποσχόμαστε συχνά στους εαυτούς μας ότι θα κάνουμε κάτι ” όταν βρούμε το χρόνο”, ωστόσο δεν ασχολούμαστε με αυτό ποτέ. Αυτό σημαίνει πως μερικοί πελάτες σας, ακόμα και αυτοί που λατρεύουν το προϊόν σας, μπορεί να μην αφήσουν ποτέ καμία κριτική. Για αυτό το λόγο χρειάζεται να τους δώσετε ένα κίνητρο, ώστε να αξιολογούν το προϊόν σας Ζητήστε από τους ανθρώπους να αξιολογήσουν, να σχολιάσουν, να διαμοιραστούν και να προτείνουν. Επιπλέον κίνητρο αποτελεί μία έκπτωση, βοηθάει τους πελάτες σας να ξανά αγοράσουν κάποιο προϊόν σας, έχοντας πάντα θετική άποψη για την εταιρεία σας.
4. Προβάλλετε τις κριτικές από διαφορετικές πλατφόρμες σε πολλαπλές σελίδες
Ένας τρόπος βελτίωσης των αξιολογήσεων είναι να μεγιστοποιήσετε την επίδραση τους μέσω της προβολής τους. Θέλετε να χρησιμοποιείτε προς όφελος σας αυτά τα προϊόντα και αυτές τις κριτικές ως κίνητρο πιθανών πωλήσεων μέσα από την ιστοσελίδα σας. Η προβολή αξιολογήσεων σε διάφορες πλατφόρμες σας προσφέρει ένα ακόμα μεγαλύτερο κοινό, το οποίο μπορείτε να αξιοποιήσετε μεταγενέστερα. Το πιο σημαντικό είναι η κινητοποίηση των ανθρώπων ώστε να συνδυάσουν τα προϊόντα σας και την εταιρεία σας με θετικές σκέψεις.
5. Απάντησε στα παράπονα τόσο δημόσια όσο και ιδιωτικά
Ένας βασικός τομέας βελτίωσης των αξιολογήσεων των πελατών είναι η παραδοχή προβλημάτων και ουσιαστική προσπάθεια σας να επιλύσετε. Είναι αδύνατον να είναι όλοι ευχαριστημένοι, ωστόσο είναι υποχρέωσή σας να διορθώνετε τυχόν λάθη ή παραλείψεις. Για αυτό το λόγο, φροντίστε η ομάδα σας να ελέγχει την ιστοσελίδα σας καθώς και άλλες τοποθεσίες για αρνητικές κριτικές και παράπονα. Εφόσον εντοπιστούν, πρέπει να απαντηθούν τόσο δημόσια όσο και ιδιωτικά. Με μία δημόσια απάντηση, δίνετε στους άλλους χρήστες την εντύπωση ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη οποιαδήποτε δυσαρέσκεια.
Το να επικεντρώνεστε στο «γιατί» που κρύβεται πίσω από τις αξιολογήσεις, θα σας βοηθήσει να λάβετε τους τύπους κριτικών που επιθυμείτε καθώς και αυτές που αποβαίνουν χρήσιμες στους πελάτες σας. Θα σκέφτεστε ποιο είναι το πιο σημαντικό και σχετικό σχόλιο, θα το απλοποιείτε και έτσι θα αυξάνετε τα κέρδη σας.