σημάδια ότι η ιστοσελίδα σας χρειάζεται ανανέωση

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η ανανέωση ιστότοπου είναι μια ενημέρωση στην εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού σας, αφήνοντας ανέπαφες τις βασικές πληροφορίες. Είναι σημαντικό να ανανεώνετε περιοδικά τον ιστότοπό σας, ώστε να λειτουργεί καλά για εσάς. Αλλά πώς ξέρετε ότι ήρθε η ώρα; Ελέγξτε για αυτά τα πέντε σημάδια ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να γερνάει και να χρειάζεται ανανέωση – επανα – κατασκευή ιστοσελίδων.

  1. Ο ιστότοπός σας γερνάει: Εάν έχουν περάσει σχεδόν πέντε χρόνια από την κυκλοφορία ή τον επανασχεδιασμό του ιστότοπού σας, είναι πιθανό να έρθει η ώρα για ανανέωση. Αν σκεφτείτε πίσω, θα παρατηρήσετε ότι τα στυλ των ιστότοπων αλλάζουν κάθε λίγα χρόνια. Μερικά από αυτά είναι απλώς η καινοτομία μιας νέας δυνατότητας που υιοθετούν αμέσως όλοι οι ιστότοποι αιχμής, όπως η κύλιση παράλλαξης που σας δίνει ένα δροσερό τρισδιάστατο αποτέλεσμα καθώς κάνετε κύλιση πέρα από μια εικόνα. Αλλά μερικές φορές είναι ότι η τεχνολογία της εμπλοκής διαδικτυακού ενδιαφέροντος προχωρά. Και τότε είναι σημαντικό να συμβαδίσετε με αυτήν την πιο αποτελεσματική τεχνολογία.
  2. Η εταιρεία σας έχει νέα μηνύματα: Εάν τα μηνύματα της εταιρείας σας έχουν αλλάξει, το ίδιο θα πρέπει να κάνει και ο ιστότοπός σας. Έχετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες: Όταν προσθέτετε προϊόντα ή υπηρεσίες στη σειρά πωλήσεών σας, θα πρέπει να προσθέτετε περιεχόμενο σχετικά με αυτά στον ιστότοπό σας. Αντίθετα, τα παλιά που δεν διαθέτετε πλέον θα πρέπει να αποσυρθούν.
  3. Ο ιστότοπός σας δεν κάνει τίποτα για την επιχείρησή σας: Εάν ο ιστότοπός σας δεν φέρνει προοπτικές ή πωλήσεις, ήρθε η ώρα για ανανέωση. Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να προκαλεί ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Εάν δεν είναι, θα μπορούσαν να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους όχι. Πιθανότατα, είναι μη ελκυστικό περιεχόμενο, σχεδιασμός ή και τα δύο.
  4. Δεν γίνεται SEO: Εάν το SEO σας είναι ξεπερασμένο ή δεν γίνεται καθόλου, μια ανανέωση ιστότοπου μπορεί να το διορθώσει. Το SEO – συντομογραφία για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης – αναφέρεται σε ένα σώμα τεχνολογίας που έχει σχεδιαστεί για να οδηγεί τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας. Περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση τόσο των ορατών τμημάτων του ιστότοπού σας όσο και ορισμένων στοιχείων “κάτω από την κουκούλα”.

Το υλικό στον ιστότοπό σας, για παράδειγμα, θα πρέπει να αποδεικνύει στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης ότι ο ιστότοπός σας θα πρέπει να εμφανίζεται όταν κάποιος αναζητά την κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών σας. Ας υποθέσουμε ότι κάποιος σχεδιάζει ένα νέο κατάστρωμα για το σπίτι του και ο ιστότοπός σας έχει άφθονο φρέσκο περιεχόμενο σχετικά με την κατασκευή καταστρώματος, τις τάσεις στα νέα υλικά καταστρώματος, τα σπίτια διασημοτήτων με καταστρώματα ή παρόμοια θέματα. Η Google θα δει ότι η εταιρεία σας είναι νόμιμος πάροχος υλικού καταστρώματος και είναι πιο πιθανό να εμφανίσει τις ιστοσελίδες σας στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης.

Αυτό που πραγματικά μετράει στον ιστότοπό σας είναι η εμπειρία που έχουν οι δυνητικοί πελάτες σας όταν τον επισκέπτονται.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι