espa banner
Συμβουλές digital marketing - προώθησης ιστοσελίδων για καλύτερη σύνδεση με δυνητικούς πελάτες

Παρακαλώ αξιολογήστε


Σε όλη την πορεία σας ως digital marketers πιθανόν να έχετε συναντήσει ή να συναντησετε μελλοντικά πτώση τον καμπανιών σας ή απόκτηση χαμηλής ποιότητας δυνητικών πελατών. Μπορεί να σας εκπλήσουν αυτά τα γεγονότα, όμως υπάρχουν ορισμένες ενέργειες που μπορούν να σας φέρουν καταλληλότερους δυνητικούς πελάτες.

  1.  Βελτιώστε τη σελίδα προορισμού σας

Ακούμε συνεχώς για πελάτες που έχουν τα ίδια προβλήματα με τους δυνητικούς πελάτες: φτάνουν μέχρι τη σελίδα προορισμού, μετά κλείνουν αμέσως την καρτέλα και δεν επιστρέφουν. Αυτο συμβαινει διότι οι σελίδες προς τις οποίες κατευθύνουν οι διαφημίσεις μας δεν είναι αρκετά δυνατές για να κρατήσουν την προσοχή τους, Συνεπώς η σελίδες σας πρέπει να έχουν από την αρχική φάση κατασκευής ιστοσελίδων:

  • Γρήγορους χρόνους φόρτωσης
  • Καθαρό περιβάλλον χρήστη
  • Παρόμοιο τόνο σε όλο το περιεχόμενο σας
  1. Γνωρίστε τους τρέχοντες τύπους δυνητικών πελατών σας

Ξέρουμε, δεν μας αρέσει να βγαίνουμε έξω από τις φούσκες μας. Ωστόσο, το να καθίσετε για μια συνομιλία με την ομάδα πωλήσεών σας είναι ένα σημαντικό βήμα προς τον εντοπισμό του τι πάει στραβά με την τρέχουσα στρατηγική σας.

  1. Παρέχετε μια ανταλλαγή αξίας

Εάν θέλετε οι πελάτες σας να σας δώσουν κάτι, πρέπει να δώσετε κάτι σε αντάλλαγμα. Εδώ μπαίνει η ιδέα της «ανταλλαγής αξίας»: για να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες για να σας παρέχουν πληροφορίες, πρέπει να τους προσφέρετε αξία σε αντάλλαγμα. Αυτό θα μπορούσατε να το πετύχετε με την προσφορα ενός ebook, ορισμένων συμβουλών, κ.α.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι