Ποσοστό ανοίγματος και αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων προώθησης ιστοσελίδων μέσω email marketing
Κάθε marketer πρέπει να γνωρίζει πώς αντιδρούν οι άνθρωποι στα email τους, ώστε να μπορέσουν να καταλάβουν σε ποιους πελάτες πρέπει να επικεντρωθούν. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας Open Rates και CTR. Αυτό τους βοηθά επίσης να βελτιώσουν τη διαδικασία μάρκετινγκ ιστοσελίδων μέσω email και να αυξήσουν τους υποψήφιους πελάτες. Σε αυτό το ιστολόγιο, θα καταλάβουμε τι είναι τα Open Rates και το CTR, πώς να τα μετρήσουμε και πώς να τα ερμηνεύσουμε για να βελτιώσουμε τις μετατροπές μάρκετινγκ μέσω email.
Τι είναι τα Open Rates;
Το ποσοστό ανοιχτού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το ποσοστό των ατόμων που ελέγχουν ή ανοίγουν το email που αποστέλλεται από ιδιώτες ή εταιρείες. Δείχνει πόσοι συνδρομητές βλέπουν τα email που αποστέλλονται σε μια καμπάνια email.
Τι είναι η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων;
Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι το ποσοστό των ατόμων ή των συνδρομητών που κάνουν κλικ σε έναν συγκεκριμένο σύνδεσμο από το σύνολο των χρηστών που προβάλλουν το email, τις διαφημίσεις ή την ιστοσελίδα.
Γιατί είναι σημαντικό να παρακολουθείτε το ποσοστό ανοίγματος και το CTR.
Τόσο η αναλογία ανοίγματος όσο και η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων βοηθούν στην κατανόηση της βάσης κοινού και στην προσέγγιση των μέγιστων ατόμων. Ωστόσο, πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν αυτά τα ποσοστά, όπως η παρουσίαση περιεχομένου, εικόνων, λέξεων-κλειδιών, σχετικών πληροφοριών και πολλών άλλων.
Αυτοί οι παράγοντες μπορούν να υποδείξουν γιατί οι μετατροπές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι έτσι όπως είναι. Εάν αγνοηθούν, αυτά μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια υποψηφίων πελατών.
Πλεονεκτήματα παρακολούθησης ποσοστού ανοίγματος και CTR
Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη μέτρηση και την παρακολούθηση αυτών των ποσοστών. Τα πιο σημαντικά είναι τα εξής:
Προσέγγιση μέγιστου αριθμού ατόμων
Η αναλογία ανοίγματος email και η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων βοηθούν τον marketer να προσεγγίσει τον μέγιστο αριθμό ατόμων. Έχουν μια δίκαιη ιδέα για το περιεχόμενο που αρέσει να βλέπουν οι άνθρωποι. Σε περίπτωση που το ποσοστό είναι χαμηλό, τότε μπορούν να βελτιωθούν χρησιμοποιώντας δημιουργικές ιδέες στα email.
Βελτίωση της απόδοσης
Αυτά τα ποσοστά βοηθούν στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης του μάρκετινγκ. Βοηθούν τους marketers να γνωρίζουν τι είναι πιθανό να διαβάσουν οι άνθρωποι περισσότερο και, ως εκ τούτου, εστιάζουν περισσότερο στο σχετικό περιεχόμενο.
Εξοικονόμηση χρόνου
Αυτά τα ποσοστά εξοικονομούν πολύ χρόνο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ στοχεύοντας στο σωστό κοινό καθώς λαμβάνουν το ποσοστό των ατόμων που κάνουν κλικ στους συνδέσμους και έτσι εστιάζουν περισσότερο σε αυτούς.
Υψηλό ποσοστό μετατροπής
Αυτά τα ποσοστά μπορούν να βοηθήσουν στη μετατροπή των πωλήσεων καθώς ένα υψηλότερο ποσοστό ατόμων που ανοίγουν το email σημαίνει μεγαλύτερη πιθανότητα πωλήσεων.
Εξοικονόμηση κόστους
Τα email είναι ο φθηνότερος τρόπος για να χτίσετε σχέσεις με τους πελάτες και να τους προσελκύσετε να αγοράσουν το προϊόν από το eshop σας. Αυτές οι τιμές θα επιτρέψουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προγραμματίσουν και να αφιερώσουν το χρόνο τους στους πολύτιμους πελάτες τους για καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).
Εν κατακλείδι, με σωστό σχεδιασμό και εκτέλεση εκστρατειών μάρκετινγκ μέσω email, μπορείτε να πετύχετε ένα καλό ποσοστό ανοίγματος και CTR.