Πώς να αποκτήσετε followers στη σελίδα σας στο Instagram με διαφημίσεις στο Facebook
Γιατί οι πραγματικοί ακόλουθοι του Instagram έχουν σημασία
Υπάρχουν πολλές στρατηγικές και μέθοδοι για να αποκτήσετε ψεύτικους οπαδούς στο Instagram για να ενισχύσετε την αντιληπτή επιρροή σας, αλλά με αυτόν τον τρόπο το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να βλάψετε το εμπορικό σήμα του eshop και την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα, ενώ η απόκτηση πραγματικών οπαδών είναι αναμφισβήτητα αργή και δαπανηρή όταν χρησιμοποιείτε τη μέθοδο αυτού του άρθρου.
Πώς να αποκτήσετε πραγματικούς οπαδούς του Instagram με διαφημίσεις στο Facebook
Πρώτα, ας ξεκαθαρίσουμε τις προϋποθέσεις της μεθόδου:
- Να έχετε ενεργό λογαριασμό Business Manager
- Να έχετε επαγγελματικό προφίλ στο Instagram και σελίδα στο Facebook
- Εγκατεστημένο Pixel.
Να έχετε ήδη μια αξιοπρεπή παρακολούθηση στο Instagram (όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο)
Δημιουργία custom audience σελίδας Instagram
Ξεκινήστε πηγαίνοντας στην καρτέλα Audiences του λογαριασμού διαφημίσεών σας, που βρίσκεται κάτω από τα επιχειρηματικά εργαλεία.
Κάντε κλικ στις επιλογές “Create Audience” και “Custom Audience” και επιλέξτε την επιλογή “Instagram business profile”. Από εδώ, θα έχετε τέσσερις επιλογές για να επιλέξετε:
- Όποιος επισκέφθηκε το προφίλ της επιχείρησής σας.
- Άτομα που ασχολήθηκαν με οποιαδήποτε ανάρτηση ή διαφήμιση
- Άτομα που έστειλαν μήνυμα στο επαγγελματικό σας προφίλ
- Άνθρωποι που έχουν αποθηκεύσει οποιαδήποτε ανάρτηση ή διαφήμιση.
Δημιουργία καμπάνιας Facebook Ads
Επιστρέψτε στη Διαχείριση διαφημίσεων και κάντε κλικ στο κουμπί Δημιουργία.
Για τον στόχο της καμπάνιας της ιστοσελίδας σας, επιλέξτε την επιλογή “Traffic”. Ονομάστε την καμπάνια σας και δημιουργήστε ένα σύνολο διαφημίσεων από το ίδιο μενού. Στην επόμενη οθόνη, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει τη Βελτιστοποίηση προϋπολογισμού καμπάνιας και έχετε έναν προϋπολογισμό καμπάνιας ανάλογα με το ποσό που θέλετε να ξοδεύετε καθημερινά για τις διαφημίσεις.