διαφήμιση και προώθηση ιστοσελίδων facebook

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πλέον, οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες του Facebook ξεπερνούν το 1 δις, οι οποίοι ενημερώνονται, παρακολουθούν ειδήσεις και συνομιλούν μεταξύ τους. Το Facebook αποτελεί τον ιστότοπο με τις πιο πολλές επισκέψεις, συγκριτικά με Instagram, Twitter, Pinterest και LinkedIn. Όλοι αυτοί οι χρήστες δίνουν τεράστιες δυνατότητες στις επιχειρήσεις να κάνουν διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως στο Facebook. Μπορεί να έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια μία πτώση στην απήχηση του, αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που χρήζουν επιτυχής μία διαφήμιση στο Facebook. Αυτό βέβαια, χρειάζεται σωστή στόχευση, εξαιρετική εικόνα ή βίντεο και ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Μερικές συμβουλές που αφορούν τις διαφημίσεις στο Facebook, καθώς και ορισμένες στρατηγικές για το πώς μπορείτε να τις κάνετε ελκυστικές:

Το Facebook έχει την καλύτερη στόχευση διαφημίσεων από οποιονδήποτε άλλον ιστότοπο. Σας επιτρέπει να στοχεύετε ακριβώς το κοινό που θέλετε ανάλογα τα ενδιαφέροντά τους.  Αυτό μπορεί να γίνει με βάση το προσαρμοσμένο κοινό, δηλαδή υπάρχοντες πελάτες ή υποψήφιοι πελάτες, την  τοποθεσία, το φύλο, την συμπεριφορά και τις ανάλογες σελίδες που έχουν επισκεφτεί.

1. Χρησιμοποιήστε τη στόχευση του Facebook για να περιορίσετε το κοινό

Όταν πρόκειται να πραγματοποιήσετε μία online πώληση είναι σημαντικό να μιλάτε στο κοινό σας σαν να βρίσκεται μπροστά σας. Πρέπει να επικεντρωθείτε στις ανάγκες του κάθε πελάτη και να φερθείτε σαν να είναι μοναδικός.

Στην κατασκευή ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να γράψετε κείμενα που θα ανταποκρίνονται σε όλα τα είδη των πελατών που θέλετε να προσελκύσετε. Στο Facebook, ωστόσο, μπορείτε να στοχεύσετε στενά το κοινό σας, σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία που έχει βάλει ο κάθε χρήστης στο προφίλ του.

2. Γράψτε διαφορετικές διαφημίσεις στο Facebook για διαφορετικούς ανθρώπους

Αυτό συμβαδίζει με την ιδέα της στόχευσης. Οι πελάτες σας στρέφονται σε εσάς για διάφορους λόγους, επομένως γιατί να χρησιμοποιήσετε μία γενική διαφήμιση; Η δύναμη του Facebook είναι η ικανότητά του να στοχεύει και να μην αντιμετωπίζεται η διαφήμισή ως κάτι κοινό προς όλους. Ο κάθε χρήστης θα είναι πιο ευχαριστημένος αν εμφανιστεί στην αρχική του οθόνη μία διαφήμιση άκρως κατάλληλη στα δικά του ενδιαφέροντα.

3. Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας στο Facebook ταιριάζει με την επιχείρησή σας

Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν επαρκές φωτογραφικό υλικό για να βάλουν στη διαφήμισή τους. Όταν έρθει η στιγμή να φτιάξουν μια διαφήμιση, χρειάζεται να ψάξουν αρκετά για μία φωτογραφία που να τις αντιπροσωπεύει.

Πρέπει η φωτογραφία να απεικονίζει ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε ώστε να προσελκύσετε το συγκεκριμένο κοινό, το οποίο έχετε στοχεύσει.

4. Χρησιμοποιείστε Call to Action

Οι καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook έχουν σαφή στόχο. Το Call to Action ωθεί τους καταναλωτές να πατήσουν κλικ στη διαφήμισή σας και κάνουν αυτό που θέλετε, δηλαδή αυτό για το οποίο δημιουργήσατε τη διαφήμιση. Τα πιο συνηθισμένα Call to Action είναι τα Αγόρασε τώρα ή Επικοινωνήστε μαζί μας.

5. Κρατήστε τη περιγραφή λεπτομερής και σύντομη

Εφόσον πληρώνετε για μία διαφήμιση είναι αναγκαίο να προβάλλονται ακριβώς τα χαρακτηριστικά αυτών που προσφέρετε ώστε να ξέρει το κοινό ακριβώς τι θα αγοράσει. Όταν πρόκειται για διαφημίσεις στο Facebook, πρέπει η περιγραφή να είναι σύντομη αλλά λεπτομερής.

6. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα

Η διαφήμιση που θα δημιουργήσετε θα πρέπει να έχει σωστό συντακτικό και να είναι εύκολα κατανοητή από το κοινό. Όταν κάποιος βλέπει τη διαφήμισή σας, θα πρέπει αμέσως να καταλάβει τι προσφέρετε και πως αυτό τον ωφελεί. 

7. Να αναφέρετε τιμές

Εάν πρόκειται για φυσικό προϊόν, οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν πόσο κοστίζει. Οι τιμές συνεχώς αλλάζουν, γι’ αυτό είναι σκόπιμο να αναφέρεται ακόμη και το διάστημα που πρόκειται να κρατήσει μία έκπτωση, ώστε να ξέρει το καταναλωτικό κοινό πότε θα προβεί στην αγορά.

8.Δείτε κι άλλες οπτικές

Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την απήχηση που έχει η διαφήμισή σας. Μπορείτε να δείτε κι εσείς οι ίδιοι τη διαφήμισή σας στο Facebook, να μπείτε στη θέση του καταναλωτή και να αναλογιστείτε αν θα επιλέγατε αυτό που προσφέρετε. Μπορείτε, επίσης, να προσλάβετε κάποιον συγγραφέα ή συντάκτη για να σας βοηθήσει να τελειοποιήσετε τη διαφήμισή σας. Ωστόσο, θα μπορούσαν και άτομα από το οικείο σας περιβάλλον να πουν τη γνώμη τους για τη διαφήμιση.

9.Κάντε δοκιμές

Ο μόνος τρόπος για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στο Facebook είναι να κάνετε δοκιμές. Το Facebook σας επιτρέπει να δαπανήσετε ένα μικρό ποσό χρημάτων για να πραγματοποιήσετε αυτές τις δοκιμές. Ιδανικό θα ήταν να δημιουργήσετε δύο διαφημίσεις για το ίδιο προϊόν ώστε να δείτε ποια έχει τη μεγαλύτερη απήχηση. 

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι