στρατηγική προώθησης ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Με όλα τα νέα εργαλεία και πλατφόρμες που εμφανίζονται συνεχώς, είναι πολύ εύκολο να πέσετε στην παγίδα να σκεφτείτε τα κοινωνικά μέσα μέσω ενός τακτικού πρίσματος αντί ενός στρατηγικού.  Μια σωστή στρατηγική για τα social media είναι απαραίτητη. Ας ρίξουμε μια ματιά στον καλύτερο τρόπο δημιουργίας μιας επιτυχημένης κοινωνικής στρατηγικής στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων τέτοιου τύπου..

Βήμα 1: Δημιουργήστε τη λειτουργική ομάδα σας

Το πρώτο βήμα στη διαδικασία είναι η δημιουργία μιας λειτουργικής ομάδας, που θα περιλαμβάνει άτομα από διαφορετικούς κλάδους της εταιρείας σας, και θα σας βοηθήσει στη δημιουργία και την υλοποίηση της στρατηγικής. Αποφασίστε ποιος θα συμμετάσχει, συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών, μάρκετινγκ, περιεχομένου κ.λπ.

Βήμα 2: Ορίστε τους στόχους σας

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επιτύχετε διάφορους επιχειρηματικούς στόχους. Αλλά οι καλύτερες στρατηγικές κοινωνικών μέσων είναι εκείνες που εστιάζουν (τουλάχιστον αρχικά) σε ένα στενότερο σκεπτικό και κοινό για τα κοινωνικά δίκτυα.

Βήμα 3: Ακούστε το κοινό και τους ανταγωνιστές σας

Το “ακούστε” εξακολουθεί να είναι μια καλή συμβουλή που συχνά αγνοείται. Η πραγματικότητα είναι ότι οι πελάτες σας (και οι ανταγωνιστές σας) θα σας δώσουν έναν καλό οδηγό για το πού και πώς θα πρέπει να είστε ενεργοί στα κοινωνικά μέσα. Η ανάλυση του τρόπου και του τόπου που το κοινό σας πραγματοποιεί ψηφιακές συνομιλίες μπορεί να είναι σωτήριο για την δράση σας στα κοινωνικά μέσα. Αντί να ξεκινήσετε από το μηδέν, βρείτε κανάλια στα οποία μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με άτομα που ήδη μιλούν για την επωνυμία σας.

Βήμα 4: Προσδιορίστε το κοινό σας

Τώρα που έχετε ακούσει το κοινό σας, αποφασίστε με ποιον θα αλληλεπιδράτε στα κοινωνικά μέσα. Ποια είναι τα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των υπάρχων ή μελλοντικών πελατών σας; Η διαμόρφωση συγκεκριμένων ειδών κοινού, συμπεριλαμβανομένης της διαδικτυακής συμπεριφοράς, των αξιών και των προκλήσεών τους, θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε όχι μόνο πώς να μιλήσετε στο κοινό σας, αλλά και πού να πραγματοποιήσετε αυτές τις συνομιλίες.

Βήμα 5: Επιλέξτε μετρήσεις επιτυχίας

Πώς θα διαπιστώσετε εάν αυτό κάνει πραγματικά τη διαφορά στην επιχείρησή σας; Ποια βασικά μέτρα θα χρησιμοποιήσετε για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής στα μέσα κοινωνικήςδικτύωσης; Πώς θα υπερβείτε τις προτιμήσεις και την αφοσίωση; Η επιλογή KPIs (βασικές μετρήσεις απόδοσης) καθορίζει τις οργανωτικές προσδοκίες για το πώς θα μετρηθεί η απόδοση επένδυσης σας στα κοινωνικά μέσα. Οι μετρήσεις επιτυχίας του οργανισμού σας αντικατοπτρίζουν την εμπειρία σας.

Βήμα 6: Ποιο είναι το δικό σας χαρακτηριστικό;

Το καλό δεν είναι πλέον αρκετά καλό: η επωνυμία σας και το περιεχόμενό σας, πρέπει να είναι εξαιρετικά. Τι σε ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό σου; Σε έναν κόσμο ακαταστασίας, η επωνυμία σας πρέπει να έχει ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό που αιχμαλωτίζει και προσελκύει το κοινό σας. Δεν έχει σημασία ποιος είστε ή τι πουλάτε. Οι δυνατότητες και τα οφέλη του προϊόντος σας δεν αρκούν για να δημιουργήσουν μια καμπάνια με πάθος.

Βήμα 7: Δημιουργία προγράμματος καναλιών

Το πρόγραμμα καναλιού σας θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε ποιο κοινό θέλετε να προσελκύσετε, και πώς θα μετρήσετε την επιτυχία κάθε συγκεκριμένης πλατφόρμας. Αυτό το σχέδιο καναλιού θα πρέπει να είναι ξεχωριστό, καθώς έχετε έναν συγκεκριμένο λόγο συμμετοχής σε κάθε κανάλι.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι