4 βασικά βήματα για τη δημιουργία μιας σταθερής στρατηγικής κοινωνικών μέσων
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου και μπορούν να δημιουργήσουν ένα πραγματικό πλεονέκτημα για την εταιρεία σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να δημιουργήσετε έναν μοναδικό δεσμό μεταξύ εσάς και των πελατών σας. Αυτά τα εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τις πωλήσεις σας και να βελτιώσουν την αναγνώριση της επωνυμίας. Υπάρχει όμως μια διαδικασία συμμετοχής στα κοινωνικά μέσα, και η πρώτη είναι η δημιουργία μιας σταθερής στρατηγικής για τα κοινωνικά μέσα και την κατασκευή ιστοσελίδων σε αυτά.
Αυτά τα 4 βήματα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια σταθερή βάση για την εξέλιξη της στρατηγικής σας για τα κοινωνικά μέσα.
1. Καθορίστε τους στόχους σας
Είναι πολύ σημαντικό να καθορίσετε τους στόχους σας νωρίς. Θέλετε να αυξήσετε την αναγνώριση προϊόντος / επωνυμίας; Λάβετε περισσότερους οπαδούς στη σελίδα σας στο Facebook; Αποκτήστε νέους πελάτες;
Ανάλογα με τον στόχο, η επικοινωνία σας θα πρέπει να προσαρμοστεί και τα εργαλεία μπορεί να είναι διαφορετικά. Αφού καθοριστεί ο στόχος, είναι σημαντικό να αναλύσετε την τρέχουσα πελατειακή σας βάση με μερικά διαφορετικά κριτήρια: Ηλικία, Φύλο, πότε είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και πώς αλληλεπιδρούν..
2. Επιλέξτε τα σωστά κανάλια κοινωνικών μέσων
Είναι ζωτικής σημασίας να επιλέξετε το σωστό κανάλι κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σας. Το Facebook και το Snapchat, για παράδειγμα, επιτυγχάνουν εντελώς διαφορετικούς στόχους από την άποψη της ηλικίας, ενώ το Instagram και το Twitter είναι και πάλι διαφορετικά μεταξύ τους.
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό για κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων που υπάρχει. Όταν οι στόχοι σας είναι σαφώς καθορισμένοι, πρέπει να επιλέξετε το κανάλι το οποίο είναι πιθανότερο να χρησιμοποιεί η βάση πελατών σας, και να βεβαιωθείτε ότι η μορφή είναι κατάλληλη για την πλατφόρμα.
3. Δημιουργήστε τη στρατηγική περιεχομένου σας
Ορισμένο περιεχόμενο έχει γίνει πιο μοντέρνο από ό, τι άλλο με την πάροδο των ετών, οπότε είναι σημαντικό να μάθετε τι νέο υπάρχει και να παρακολουθείτε την τρέχουσα τάση, αλλά είναι επίσης πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε το κοινό σας και να προσφέρετε ποιοτικό περιεχόμενο με ισχυρά οπτικά και ελκυστικά βίντεο .
Προσδιορίστε τα θέματα
Μόλις ολοκληρωθεί η ανάλυση των διαδικτυακών πελατών σας, εναπόκειται σε εσάς να προσδιορίσετε τα διάφορα θέματα που μπορεί να τους ενδιαφέρουν και να τους κάνετε πιστούς στα προϊόντα σας. Προσαρμόστε το περιεχόμενό σας γύρω από αυτά τα βασικά θέματα της αγοράς. Είναι λιγότερο περίπλοκο και ενισχύει την επωνυμία σας.
Προσαρμογή σε κάθε κοινωνικό δίκτυο
Όπως βλέπουμε στα προηγούμενα κεφάλαια, κάθε κοινωνικό δίκτυο είναι διαφορετικό. Οι αναρτήσεις που έχουν προσαρμοστεί στο Twitter ενδέχεται να μην προσελκύουν το κοινό του Instagram. Είναι επομένως απαραίτητο να προσαρμόσετε την επικοινωνία και τη γλώσσα σας σε κάθε κοινωνικό δίκτυο.
Ποικιλία στις μορφές
Μπορείτε να κοινοποιήσετε το ίδιο περιεχόμενο σε κάθε κανάλι, αλλά η διαφοροποίηση της μορφής του περιεχομένου μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική.
Τα γραφήματα
Σε μια εποχή που τα κοινωνικά δίκτυα μας πλημμυρίζουν με μακρά, ενημερωτικά άρθρα, τα γραφήματα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συμπυκνώσουμε τις πληροφορίες και να έχουμε μέρος της συνομιλίας.
Βίντεο
Όπως τα γραφήματα, τα βίντεο είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος επικοινωνίας πολλών πληροφοριών. Πολύ δημοφιλή σήμερα είναι ζωντανά βίντεο που είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να ξεκινήσετε την αλληλεπίδραση. Μόλις πήρατε μια νέα αποστολή προϊόντων; Επανασχεδιάστηκε πρόσφατα το κατάστημά σας; Αυτοί μπορεί να είναι εξαιρετικοί λόγοι για να ξεκινήσετε τη προβολή βίντεο στους πελάτες σας.
4. Γίνετε κοινωνικοί
Ο κύριος λόγος για τη χρήση των κοινωνικών μέσων για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η δημιουργία σχέσης με τους διαδικτυακούς χρήστες. Διαβεβαιώνει τους πελάτες, δίνοντας στην επιχείρησή σας καθημερινή παρουσία, καθώς και περιεχόμενο στα κανάλια κοινωνικών μέσων ότι είστε μια ενεργή και σχετική επιχείρηση.
Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις σας σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα όπου υπάρχει η επωνυμία σας. Είναι απλώς σημαντικό να θυμάστε ότι εάν επιλέξετε να δημιουργήσετε λογαριασμούς για την επιχείρησή σας σε πολλά κοινωνικά δίκτυα, τότε πρέπει να τους ενημερώνετε τακτικά. Εξ ου και είναι σημαντικό να σκεφτείτε πού θέλετε να τοποθετήσετε την επωνυμία σας.