Συμβουλές για πετυχημένη δημιουργία και δημοσίευση βίντεο κοινωνικών μέσων

Να θυμάστε ότι κάθε τύπος βίντεο μπορεί επίσης να προβάλλεται σε διάφορες μορφές, οπότε αξίζει να πειραματιστείτε. Όλα τα καλά βίντεο κοινωνικών μέσων έχουν μερικά κοινά πράγματα από τα οποία μπορούμε να μάθουμε να δημιουργούμε καλύτερα βίντεο σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
1.Διασκεδάστε, εμπνεύστε ή εκπαιδεύστε: Ο πρώτος κανόνας είναι να κάνετε το βίντεό σας πολύτιμο! Στόχος είτε να εκπαιδεύσετε, να διασκεδάσετε είτε να εμπνεύσετε.
2.Προσοχή: Εάν το βίντεό σας δεν είναι ενδιαφέρον στα πρώτα δευτερόλεπτα, οι θαυμαστές σας είναι πιθανό να συνεχίσουν να κάνουν κύλιση. Προσθέστε μια εντυπωσιακή κάρτα τίτλου και στοχεύστε να τραβήξετε την προσοχή των θεατών στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα.
3.Δεν απαιτείται ήχος: Βεβαιωθείτε ότι το βίντεό σας λειτουργεί καλά χωρίς ήχο (τα περισσότερα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σε σίγαση έως ότου ο χρήστης να επιλέξει να ενεργοποιήσει τον ήχο). Αν θέλετε να ακούσουν οι άλλοι, ενθαρρύνετε τους θεατές να πατήσουν για ήχο στην περιγραφή ή τους υπότιτλους του βίντεο.
4.Προσθήκη λεζάντων: Πολλές σελίδες έχουν επιτυχία με βίντεο χωρίς λέξεις ή μόνο κείμενο. Αλλά αν ο διάλογος είναι απαραίτητος, προσθέστε λεζάντες ώστε οι θεατές να μπορούν να ακολουθήσουν.
5.Κρατήστε το σύντομο: Τα σύντομα βίντεο τείνουν να αποδίδουν καλύτερα στα κοινωνικά μέσα. Μιλάμε για 2-3 λεπτά. Το Instagram επιτρέπει μόνο βίντεο έως και ένα λεπτό, αν και το παλιό ανώτερο όριο των 15 δευτερολέπτων εξακολουθεί να είναι συχνά καλός στόχος.
6.Δοκιμάστε μια νέα προβολή: Βίντεο με τα μάτια ή τα drone, προβολές 360 °, λήψεις δράσης Go-Pro… δοκιμάστε να δημιουργήσετε βίντεο που προσφέρουν στους θεατές μια σπάνια προβολή.
7.Φόρτωση εγγενώς: Με το Instagram δεν έχετε πραγματικά την επιλογή, αλλά σε πλατφόρμες για κατασκευή ιστοσελίδων όπως το Facebook και το Twitter μπορείτε είτε να μοιραστείτε έναν σύνδεσμο για ένα βίντεο που φιλοξενείται σε άλλον ιστότοπο (συνήθως YouTube) είτε να ανεβάσετε απευθείας ένα αρχείο βίντεο, το οποίο ονομάζεται εγγενές βίντεο. Ο αλγόριθμος του Facebook δίνει προτεραιότητα στο εγγενές βίντεο, πράγμα που σημαίνει ότι το βίντεό σας είναι πιο πιθανό να προβληθεί στις ροές των χρηστών εάν μεταφορτωθεί εγγενώς.
8.Γίνετε δημιουργικοί: Υπάρχουν τόσες πολλές διασκεδαστικές εφαρμογές που διευκολύνουν τη δημιουργία επαγγελματικών, οπτικά ελκυστικών βίντεο.